![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() Welkom in het LuÃ*s Carlos Almeida da Cunha, beter bekend als Nani, topic. Nani is een speler die uitkomt voor Manchester United nadat hij bij Sporting Portugal had gespeeld. Hij legde dus de zelfde weg af als C. Ronaldo. Alleen Nani kan het niet zo goed waarmaken als C. Ronaldo deed. In mijn opinie heeft hij de transfersom van 25 miljoen euro nog geen moment kunnen waarmaken. Wat zegt Nani nu toch weer in de pers?
Ik denk dat hij dat wel aan Jaap Stam of David Beckham kan vragen Wat vindt Nani er zelf van? Hij is er helemaal ondersteboven van
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tjamonney
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Het hetzelfde niveau wat Zenden had een jaar of 10 geleden. Goed genoeg om op de bank te zitten, of soms mee te spelen bij een absolute topclub, maar niet een speler waar je als topclub op kan bouwen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben nog niet echt onder de indruk, eerlijk gezegd.
Heb um al best wat wedstrijden zien spelen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heeft op mij nog geen moment indruk kunnen maken (al zal ie daar niet van wakker liggen). Ik vind het, zacht uitgedrukt, geen topper.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In fifa speelt ie best goed....
__________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Verwend irritant kutportugeesje is het.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nee vind ik niet. Geen enkele problemen met Carvalho, Maniche... Maar mannetjes als Ronaldo, Nani en Figo kan ik wel schieten.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
En laat die laatste spelers nou net af en toe geniale vlagen hebben, en eerstgenoemde vooral waterdragers zijn...
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ach PuNani moet eens wat minder zeuren en wat meer op het veld laten zien. Voorlopig is het maar een matige voetballer. Veel praatjes maar weinig daden...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij mist vertrouwen zegt hij. Jammer dat hij toch echt nog meer mist...
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nani
![]() Enige wat ik kan zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Waarom? Waarom nou zo'n zondagsschot tegen ons ![]() Maar goed, klaag hier lekker verder over Nani
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lekker op de bank met zijn iPod Nani.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
speelde één goede wedstrijd in 3 jaar, maar dat was wel tegen Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Loves C, R en M
|
![]() Jammer dat deze foto niet afkomstig is uit de 1978 privecollectie van een argentijnse Transavia piloot .... __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij kan er wat van, al laat 'ie 't gewoon niet zien. 'n Ruwe diamant die geslepen moet worden, als is 't wel erg ruw
![]() 25 mln is tot op heden veel te veel geld dus. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij is toch niet geblesseerd oid? Niet eens bij de selectie in het duel voor de carling cup.. Dat zouden toch wel wedstrijden voor hem moeten zijn om een kans te pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij mag weg, 't vertrouwen is bij beide partijen weg.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Laatst bij Portugal schijnt ie weer de pannen van het dak te hebben gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
De eerste wedstrijd was ie kut, deed maar weinig goed maar gaf wel de assist voor de 1-0. Verder veel onnodig balverlies en slechte voorzetten. Eigenlijk toevallig 1 die goed viel. Verder had was dat natuurlijk vooral slecht verdedigen van Bosnië. Tweede wedstrijd is ie me eigenlijk niet opgevallen. heb dan ook met een half oog de 2e helft gezien, was ook naar Ierland aan het kijken. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volgens mij las ik dat in een Engelse krant vorige week.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Dit weekend speelde hij zowaar eens niet volledig kut. Vraag me af of hij speelde omdat Ferguson het nog ziet zitten in hem, of om hem te verkopen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=GiVZFfBATz4
Niet slecht. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De keeper maakt het wel af, maar anders was hij nog wel binnen gevallen door Park. Geniale actie, mooi doelpunt!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Techniek heeft hij sowieso wel.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Schavuit.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
!Verder een aardige 'Stanley Menzo' van Almunia ... |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Laat 'm dat zelfvertrouwen dan nog maar even waarmaken op 't veld
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mooi, al moet zijn ontwikkeling wel door blijven gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dramatische speler.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
agh die kerel heeft iets tegen United
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Terecht. Hij lijkt het steeds beter te begrijpen
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Enorm sterk ontwikkeld dit seizoen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nani: Opvolger van C. Ronaldo of toch M. Jackson?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|