![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Dwight Marciano Tiendalli (Paramaribo, 21 oktober 1985) is een Surinaams voetballer met de Nederlandse nationaliteit. Hij staat sinds september 2009 onder contract bij FC Twente waar hij tekende voor één seizoen met een optie op een tweede. Eerder speelde hij voor FC Utrecht, Sparta Rotterdam, Feyenoord en het Nederlands elftal -21.
![]() Tiendalli kwam via AFC in de opleiding van Ajax terecht. Omdat een doorbraak uitbleef, vertrok hij in 2004 naar FC Utrecht, waar hij in zijn eerste seizoen elf wedstrijden speelde en één doelpunt maakte. In het seizoen 2006/2007 trok Feyenoord hem vervolgens aan. Tiendalli brak bij Feyenoord nooit door als basisspeler. Na nog geen dertig wedstrijden voor de Rotterdammers in drie seizoenen en nog een verhuur aan Sparta Rotterdam, ontbonden Feyenoord en hij op 31 augustus 2009 in overleg zijn contract en werd hij clubloos. Hoewel Tiendalli tijdens het transferraam van juni tot en met augustus 2009 geen nieuwe club vond, mocht hij in voorbereiding op het seizoen 2009/2010 meetrainen bij FC Twente. Op 12 september 2009 legde FC Twente de verdediger vervolgens vast voor één seizoen met een optie op een extra contractjaar. Speelde vandaag een prima wedstrijd met een paar uitstekende slidings. Toch apart dat hij het Feyenoord dan niet kon bolwerken. Scoorde trouwens ook een prima goal tegen Groningen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die ene sliding in de 16 met Suarez
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Banned
|
Jammer dat hij niet uit de verf kwam bij Feyenoord, heeft toch echt genoeg kansen gehad. Vreemd dat hij dan bij een club als Twente wel slaagt, zal wel aan het goeddraaiende team liggen, niet echt aan hem. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hij speelt idd goed ja, ook goed centraal
toch een versterking voor FC Twente.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tien tien Tiendalli
![]() Wat speelt die goed vanuit het niets. Rajkovic en Kuiper zijn hun basisplaats wel kwijt als ze weer fit zijn denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Denk dat hij straks gewoon weer op de bank of tribune zit hoor. Is gewoon een hele matige verdediger, met de nodige ups, maar nog veel meer downs.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Uit de pers:
Tiendalli: ‘Ik verkeerde tijdens de start van het seizoen in een uitzichtloze situatie, kwam bij Feyenoord niet aan de bak. Nu speel ik zo’n topwedstrijd, dat is nogal bizar. Of ik nu een lange neus maak naar Feyenoord? Nee, zo zit ik niet elkaar. Feyenoord ligt achter mij, daar wil ik het eigenlijk niet meer over hebben.’ Terugblikken op zijn carrière in Rotterdam-Zuid is echter onvermijdelijk. Want hoe is het mogelijk dat de man die in dienst van Feyenoord niet meer dan een karikatuur van zichzelf was, nu Ajacied én topspits Luis Suárez aan banden legt? ‘Klopt, bij Feyenoord heb ik mijn niveau niet gehaald. Volgens de media lag het aan de druk van De Kuip, maar daar ben ik het niet mee eens.’ We geloven hem. Alleen al omdat twintigduizend Tukkers tegen de Amsterdammers veel meer kabaal maken dan vijftigduizend Rotterdammers tijdens een hete Europacupavond. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Goede speler voor provincieclub, te licht voor de top! Hij zal geen basisplaats houden denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Als Tiendalli blijft spelen zo als hij speelt gaat het nog een mooi gevecht worden met Nicky Kuyper voor de linksbackpositie.
Ik heb ergens gelezen of gehoord (ik weet niet meer waar) dat Tiendalli bij elke nieuwe club waar hij komt een aantal wedstrijden heel goed speelt om daarna hard terug te vallen, ik hoop dat dit bij Twente niet gebeurd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En dan hebben we als Slobodan Rajković weer fit is zowaar een luxeprobleem linksachter
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi al blijf ik ook wel vertrouwen houden in Kuiper op links.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stam speelde aan het begin van dit seizoen toch best goed? Was toch wel een beetje een Stam-in-Oranje "lobby" meen ik mij te herinneren
Bizar eigenlijk dat hij dadelijk waarschijnlijk kampioen gaat worden met Twente, terwijl hij bij Feyenoord geen pepernoot raakte. En dan ook nog eens als linksback. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ontsnapte vandaag aan rood.
Slim om hem zo snel te wisselen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kuiper deed het daarna wel beter
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij mag wel eens beginnen op rechts en Kuiper op links, tegen Sparta maar eens doen. Ik bel Steve even op.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Al weken niet
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
van Dos.
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Dat was ik niet met je eens. |
||
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vind stam verdedigend juist wel sterk alleen aanvallend brengt ie te veel (dus eigenlijk te weinig).
Hij loopt te veel als een blind paard naar voren en hij levert te weinig ballen bij Ruiz in. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zo mag je gratis weg bij Feyenoord en zo versla je Feyenoord zelf als basisspeler en kan je kampioen worden.
Het voetballeven kan raar lopen. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Echt bizar inderdaad.. Weg mogen uit Rotterdam, opgepikt worden door Twente en dan gewoon als basisspeler kampioen worden en eigenlijk in de kampioenspot nog moeten scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mooi zeg gister in de kleedkamer, helemaal niets in amsterdam
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Speelde gewoon goed in de CL. Blijft een raar gezicht toen hij het Inter shirtje aantrok. Zoiets kon je alleen voorstellen als hij het shirt in een fanshop had gekocht.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wow... wat speelde hij goed gisteren.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik wil hem eigenlijk best eens bij Oranje zien......
Al vind ik hem nog steeds erg wisselvallig.. die tackle op die Portugees zaterdag bijvoorbeeld had een penalty moeten zijn. En hij speelde sowieso kut. Slechter dan Pieters kan het echter nooit zijn, Anita is ook niet beter denk ik. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij speelde gisteren weer goed, tegen VVV was ie heel slecht.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|