|
|
#1 |
![]() Juist ja, een topic voor Ronnie Stam. Speelde in de jeugd voor NAC en Feyenoord, waarna hij weer naar NAC vertrok en daar in de hoofdmacht belandde. Speelt sinds vorig seizoen bij FC Twente, waar hij een sterk duo is gaan vormen met Wout Brama. Is 25 jaar oud, dus zijn beste jaren zouden nog moeten komen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Speelde erg sterk vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
beter dan van der wiel in mijn optiek
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vandaag sterk idd, vorig seizoen was ie ook erg goed. Alleen is hij de laatste wedstrijden volgens mij wel iets uit vorm, maakt de laatste tijd veel foutjes wat balverlies oplevert.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
Wat een kut OP.
Aardige verdediger, niet meer, niet minder. Pakt teveel kaarten door eigen fouten. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Uitstekende back voor Nederlandse begrippen en een sympathieke gast, begint volgens mij eindelijk een beetje waardering te oogsten na een seizoenlang in de schaduw van bekendere Twente-spelers gestaan te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dus op zijn 28ste transfervrij naar het buitenland? Slim.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Doet ie goed! Wie is zijn zaakwaarnemer?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nette goal gisteravond.
Issie beter dan Van der Wiel? |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
In deze vorm niet echt, al deed van der Wiel gisteren ook niet alles goed (
) Hij loopt tegenwoordig teveel blind naar voren naar mijn mening. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik kan zo'n reactie eerlijk gezegd wel begrijpen. Normaal ben ik de nuchterheid zelve maar ik kom ook wel eens met dergelijke theoriën op de proppen als de scheidsrechter ergen tegen 'ons' (Ajax of Oranje) was. Is menselijk denk ik... ik kan mij voorstellen dat je je na zo'n teleurstelling niet kan beheersen als er een microfoon onder je neus wordt geduwd.
Het was ook wel een heel curieus moment aangezien vrijwel iedereen direct zag dat het hands was. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Als er ook een Jep Stem-achtig bedrag voor zou komen, zou dat mooi zijn natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik gun het hem van harte, bij een fatsoenlijk bod zou ik zeggen tegen Twente accepteren maar. Maar of het slim is voor hem, zoals BS ook al zegt...
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij kreeg toch wel een mooi ontvangst na tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ben benieuwd hoe hij het bij Wigan gaat doen. Als je ziet hoe weinig Tiendalli aanvallend bracht dan werd Stam wel gemist maar goed, Rosales zal voor de basis gehaald zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoewel Wigan kansloos met 4-0 verloor van Blackpool
Gingen ze wel beter spelen toen Stam zijn debuut maakte. Bestreek de hele rechterflank en zorgde ervoor dat veel passes directer gingen. Op Wigan fora werd hij ook aangeduid als het enige lichtpuntje in de wedstrijd.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik was die man alweer helemaal vergeten, kwam hem ook amper tegen bij Match of the day.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Na een redelijk sterk begin hobbelt hij nu al een paar maanden volledig uit de picture mee bij Wigan. Speelt meestal als Rechtshalf of Rechter aanvallende middenvelder. Hij steekt tenminste niet boven de rest van Wigan uit.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vind het al heel wat dat hij in de basis staat.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gegokt en verloren. Niet bij de wedstrijd selectie vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Financieel wint hij natuurlijk wel.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tsjah bij Twente verdiende ook best goed. HIj had gehoopt zich bij Wigan lekker in de kijker te spelen om dan een nog grotere stap te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jah maar hij is niet goed genoeg. Zelfde geld voor Velthuizen. Ik ben er eigenlijk wel blij om. Hopelijk schrikt dit spelers af om naar het buitenland te gaan.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Die heeft ook helemaal de verkeerde keus gemaakt afgelopen zomer..
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Indien dit werkelijk zo is vraag ik me af of het wel goed met hem ging toen hij dat bedacht.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
God wat een faalert is het ook
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Doet hij expres. Zo kan NAC hem volgend jaar of over 2 jaar gratis ophalen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Ronnie Stam topic!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |