Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-11-09, 18:35 wink   #1
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Juist ja, een topic voor Ronnie Stam.

Speelde in de jeugd voor NAC en Feyenoord, waarna hij weer naar NAC vertrok en daar in de hoofdmacht belandde. Speelt sinds vorig seizoen bij FC Twente, waar hij een sterk duo is gaan vormen met Wout Brama.
Is 25 jaar oud, dus zijn beste jaren zouden nog moeten komen.

Oud 08-11-09, 18:35   #2
Hup Holland!

Speelde erg sterk vandaag.

Oud 08-11-09, 20:19   #3
beter dan van der wiel in mijn optiek
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 08-11-09, 20:24 wink   #4
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Vandaag sterk idd, vorig seizoen was ie ook erg goed. Alleen is hij de laatste wedstrijden volgens mij wel iets uit vorm, maakt de laatste tijd veel foutjes wat balverlies oplevert.
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 08-11-09, 20:29   #5
Banned

Wat een kut OP.

Aardige verdediger, niet meer, niet minder. Pakt teveel kaarten door eigen fouten.
Rots is offline   Met citaat reageren
Oud 08-11-09, 20:59   #6
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Zwoerd
Vandaag sterk idd, vorig seizoen was ie ook erg goed. Alleen is hij de laatste wedstrijden volgens mij wel iets uit vorm, maakt de laatste tijd veel foutjes wat balverlies oplevert.
Leek vandaag juist overal en pakte ongelooflijk veel ballen af.

Oud 08-11-09, 22:45   #7
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Uitstekende back voor Nederlandse begrippen en een sympathieke gast, begint volgens mij eindelijk een beetje waardering te oogsten na een seizoenlang in de schaduw van bekendere Twente-spelers gestaan te hebben.
Kriegel is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-09, 08:03   #8
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

'Stam en FC Twente niet akkoord over nieuw contract'

C Twente en Ronnie Stam zijn gelukkig met elkaar, maar over een nieuw contract valt voorlopig niet te praten. De Tukkers wilden de doorlopende verbintenis van de rechtsback verlengen, maar volgens Voetbal International zitten de partijen te ver van elkaar vandaan.

Stam ligt nog tot de zomer van 2012 vast in Enschede, waardoor hij voorlopig nog niet transfervrij kan vertrekken. Twente wilde het contract echter alvast openbreken, maar dit zit er voorlopig niet in. Stam weigert bij te tekenen, maar zag zijn verbintenis wel opgewaardeerd worden.

De vleugelverdediger is nu één van de bestbetaalde spelers uit de selectie, wat volgens de clubleiding wel bij de status van Stam past. De verdediger werd vorig jaar gehaald als de opvolger van Luke Wilkshere en paste zich razendsnel aan. Hij staat inmiddels op 37 competitieduels voor Twente.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-09, 09:48   #9
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Dus op zijn 28ste transfervrij naar het buitenland? Slim.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 17-11-09, 09:49 wink   #10

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Doet ie goed! Wie is zijn zaakwaarnemer?
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 18-12-09, 15:25 emo   #11
BS.

Nette goal gisteravond.

Issie beter dan Van der Wiel?
Oud 18-12-09, 15:50   #12
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

In deze vorm niet echt, al deed van der Wiel gisteren ook niet alles goed ( )

Hij loopt tegenwoordig teveel blind naar voren naar mijn mening.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-10, 13:55 wink   #13
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Stam kneust stuitje
UTRECHT - FC Twente-rechtsback Ronnie Stam moest tegen FC Utrecht net voor rust worden gewisseld met een blessure. De Brabander kwakkelde voor het duel met een liesblessure en kon pas na behandeling van magnetiseur Henk de Gier spelen.

Ronnie Stam (midden) kneust zijn stuitje tegen FC Utrecht. Foto: ANP "Met mijn lies ging het fantastisch, maar bij een tackle bleef ik met mijn hak in het gras haken, waardoor ik vol op mijn stuitje klapte. Ik heb mijn stuitje zwaar gekneusd en heb enorm veel pijn. Ik kan niet eens normaal zitten. Het is afwachten hoe lang ik hier zoet mee ben.”

Voor FC Utrecht-tegenspeler Nana Asare lag de weg naar het doel open door de blessure van Stam, maar de Ghanees speelde de bal buiten om een blessurebehandeling mogelijk te maken. "Heel sportief van die jongen, want dat had eigenlijk niet gehoeven, maar hij zag natuurlijk ook dat ik een rare klap maakte.”

Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 23:55 emo   #14
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
Nette goal gisteravond.

Issie beter dan Van der Wiel?
Gister was duidelijk te zien dat dit nog lang niet het geval is.
Oud 14-04-10, 09:47 rainbow   #15
Fear the Beard!

Stam witheet: 'Het is niet de eerste keer dat Vink zoiets flikt'

Ronnie Stam hoeft Pieter Vink voorlopig niet te zien. De rechtsback van FC Twente was na afloop van de verloren wedstrijd tegen AZ woedend op de leidsman, die geen strafschop toekende toen Simon Poulsen hands maakte. “Pieter Vink is een leugenaar”, brieste Stam na afloop.

Terwijl iedereen in het stadion zag dat Poulsen de bal met zijn hand raakte, namen Vink en zijn assistenten niets waar. “Het is ongelooflijk”, zei Stam in gesprek met Novum. "Ik denk dat 22 man op het veld het zagen, alleen degene die het moest zien deed niets." Luuk de Jong was het met hem eens: "Ik dacht dat hij ging fluiten, maar tot mijn verbazing gebeurde er niets."

Stam kijkt er eigenlijk niet van op dat Vink niet floot voor de duidelijke overtreding. “Het is niet de eerste keer dat hij zoiets flikt. Pieter Vink is een leugenaar”, stelde de teleurstellende vleugelverdediger, die tegenover het ANP nog zei: “De KNVB moet die scheidsrechter eens goed bekijken, want ik heb mijn twijfels over hem.”
Vooral niet naar je eigen team kijken.
Oud 14-04-10, 09:50   #16
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kan zo'n reactie eerlijk gezegd wel begrijpen. Normaal ben ik de nuchterheid zelve maar ik kom ook wel eens met dergelijke theoriën op de proppen als de scheidsrechter ergen tegen 'ons' (Ajax of Oranje) was. Is menselijk denk ik... ik kan mij voorstellen dat je je na zo'n teleurstelling niet kan beheersen als er een microfoon onder je neus wordt geduwd.

Het was ook wel een heel curieus moment aangezien vrijwel iedereen direct zag dat het hands was.
koningdavid is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 17:49   #17
Ola ol!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

English clubs after new Stam

22 april 2010
Ronnie Stam: English clubs interested in Dutch full-back

(GSM) - FC Twente defender Ronnie Stam has attracted interest from a number of English clubs. Stam has been in impressive form for Eredivisie title hopefuls Twente this season.

The 25-year-old has established himself well in manager Steve McClaren's side this season and has been an instrumental figure in the team's title chase. The right-back's performances have caught the eye of English clubs, according to a report on Sky Sports.

Stam, who shares his family name with the now-retired former Manchester United and Lazio center-back Jaap Stam, will sit down with club representatives to discuss the player's future.

Stam's representative Chiel Dekker has confirmed the English interest his client has attracted.
Bron: http://nl.soccerway.com/news/2010/April/22/english-clubs-after-new-stam/
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 26-04-10, 17:54   #18
Als er ook een Jep Stem-achtig bedrag voor zou komen, zou dat mooi zijn natuurlijk.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 03-05-10, 09:30   #19
BS.

Ronnie Stam 7 (33 duels/1 goal)
Aanvallend sterke rechtsback, die met zijn spel aansluit op de trend om backs nadrukkelijk te beoordelen op hun offensieve kwaliteiten. Een trend die is gezet door Dani Alves bij FC Barcelona. De wisselwerking met Bryan Ruiz is prima geweest dit seizoen, waarmee Stam een aandeel heeft gehad in het hoge rendement van de topscorer. Stam wordt nadrukkelijk gevolgd door clubs uit Duitsland en Engeland, zodat een vertrek deze zomer op de loer ligt.
Ik denk dat ie in middenmoot van Engeland of Duitsland terecht komt, want hij is niet zo goed als hij soms lijkt. Ik zou lekker met Twente CL gaan voetballen.
Oud 03-05-10, 09:43 wink   #20

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik gun het hem van harte, bij een fatsoenlijk bod zou ik zeggen tegen Twente accepteren maar. Maar of het slim is voor hem, zoals BS ook al zegt...
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-05-10, 10:27   #21
EAYS

Hij kreeg toch wel een mooi ontvangst na tijd.
Oud 08-08-10, 10:55 Standaard   #22
Fear the Beard!

Ben benieuwd hoe hij het bij Wigan gaat doen. Als je ziet hoe weinig Tiendalli aanvallend bracht dan werd Stam wel gemist maar goed, Rosales zal voor de basis gehaald zijn.
Oud 15-08-10, 14:53 thumb up   #23

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoewel Wigan kansloos met 4-0 verloor van Blackpool Gingen ze wel beter spelen toen Stam zijn debuut maakte. Bestreek de hele rechterflank en zorgde ervoor dat veel passes directer gingen. Op Wigan fora werd hij ook aangeduid als het enige lichtpuntje in de wedstrijd.

Oud 15-11-10, 11:16 Standaard   #24

"Stam moet snel bij Oranje"

Van onze Telesportredactie
WIGAN - Roberto Martinez, coach van Wigan Athletic, vindt dat Ronnie Stam een kans verdient in het Nederlands elftal. "Ik ken de kwaliteiten van Gregory van der Wiel en die is op dit moment basisspeler, maar op de rechterkant hoort Ronnie in elk geval bij de selectie te zitten", aldus Martinez.

Ronnie Stam (links) speelt wekelijks in de Premier League en hoort met zijn kwaliteiten thuis in Oranje, vindt zijn trainer bij Wigan Athletic.
De trainer vindt Stam, die door een blessure een paar wedstrijden miste, een aanwinst voor zijn club. "Ik heb hem vaak bekeken bij FC Twente in het kampioensjaar voordat ik hem kocht. Ronnie is een speler, die echt uit de Hollandse school komt. Technisch en tactisch hoort hij bij de betere spelers hier. Hij durft te voetballen en heeft als rechtermiddenvelder de meeste voorzetten van de hele selectie op zijn naam staan. De mensen betalen graag geld om hem te zien spelen."

Het Nederlands elftal speelt woensdag vriendschappelijk tegen Turkije in de Amsterdamse ArenA. Voor dat duel heeft bondscoach Bert van Marwijk Stam niet opgenomen in de selectie.
Oud 15-11-10, 11:31 Standaard   #25
EAYS

Ik was die man alweer helemaal vergeten, kwam hem ook amper tegen bij Match of the day.
Oud 23-01-11, 16:31 Standaard   #26

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Na een redelijk sterk begin hobbelt hij nu al een paar maanden volledig uit de picture mee bij Wigan. Speelt meestal als Rechtshalf of Rechter aanvallende middenvelder. Hij steekt tenminste niet boven de rest van Wigan uit.

Oud 23-01-11, 16:33 Standaard   #27
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
Na een redelijk sterk begin hobbelt hij nu al een paar maanden volledig uit de picture mee bij Wigan. Speelt meestal als Rechtshalf of Rechter aanvallende middenvelder. Hij steekt tenminste niet boven de rest van Wigan uit.
Ik vind het al heel wat dat hij in de basis staat.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 26-02-11, 20:22 Standaard   #28
EAYS

Gegokt en verloren. Niet bij de wedstrijd selectie vandaag.
Oud 26-02-11, 20:26 Standaard   #29
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Gegokt en verloren. Niet bij de wedstrijd selectie vandaag.
Financieel wint hij natuurlijk wel.

Oud 26-02-11, 23:11 Standaard   #30
EAYS

Tsjah bij Twente verdiende ook best goed. HIj had gehoopt zich bij Wigan lekker in de kijker te spelen om dan een nog grotere stap te maken.
Oud 26-02-11, 23:32 Standaard   #31
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Tsjah bij Twente verdiende ook best goed. HIj had gehoopt zich bij Wigan lekker in de kijker te spelen om dan een nog grotere stap te maken.
Jah maar hij is niet goed genoeg. Zelfde geld voor Velthuizen. Ik ben er eigenlijk wel blij om. Hopelijk schrikt dit spelers af om naar het buitenland te gaan.

Oud 11-04-11, 09:19 Standaard   #32

Ronnie Stam komt terug naar NAC

Alleen dan nog niet nu. Stam, die NAC verliet voor verbetering bij FC Twente, zit inmiddels op de bank cq. tribune te verpieteren bij Wigan Athletic. En dit is pas zijn eertse jaar, contractueel gezien heeft hij er nog 2 te gaan daar. Dat tot daar aan toe.
Daar willen we het dan ook niet over hebben. Wel is aardig om te weten dat Stam een afspraak met Jeffrey van As heeft, dat hij zijn carrire bij NAC zal afsluiten. Wanneer dat precies gaat zijn is dan weer niet duidelijk. Maar de afspraak staat, Ronnie wil de laatste jaren van zijn loopbaan bij ons spelen, aldus Van As himself.

Wij denken dat het wel hoog tijd wordt dat Stam vanaf volgend seizoen zijn carrire maar eens een aantal jaar gaat beindigen. Beter voor hem, beter voor Wigan, beter voor ons.
Oud 11-04-11, 09:36 Standaard   #33
Hup Holland!

Marcos's Voetbal Forum schermafbeelding

Die heeft ook helemaal de verkeerde keus gemaakt afgelopen zomer..
Marcos is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 09:43 Standaard   #34
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Indien dit werkelijk zo is vraag ik me af of het wel goed met hem ging toen hij dat bedacht.

Oud 02-08-11, 09:29 Standaard   #35

Stam wil basisplek bij Wigan en zegt PSV af
Ronnie Stam wil voor zijn kans gaan bij Wigan Athletic en heeft een overgang naar PSV afgewimpeld. De rechtsback wil weer een basisplaats veroveren bij de Premier League-club.
PSV toonde onlangs interesse in Stam en wilde de verdediger huren van Wigan. De Engelsen zijn echter alleen bereid over een transfer te praten bij een verkoop. Stam zelf wil in de voorbereiding op zijn tweede seizoen bij Wigan vechten voor een plek bij de eerste elf. De voormalig speler van FC Twente en NAC Breda raakte zijn basisplaats na de winterstop kwijt.

"Het hangt allemaal af van het feit of Ronnie weer gaat spelen", zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen NUsport. "Als hij een nieuwe kans krijgt en veel minuten gaat maken, dan zit Ronnie gewoon goed bij Wigan."

Helemaal honderd procent afgeketst is een overgang naar PSV nog niet. "Hij blijft het liefst in de Premier League voetballen. Pas als mocht blijken dat veel speeltijd er niet in zit, wordt een overstap naar PSV een optie. Eerder niet", legt Dekker uit.
Oud 02-08-11, 12:08 Standaard   #36
EAYS

God wat een faalert is het ook
Oud 02-08-11, 12:16 big smile   #37

Doet hij expres. Zo kan NAC hem volgend jaar of over 2 jaar gratis ophalen.
Oud 02-08-11, 12:18 Standaard   #38

foxalert's Voetbal Forum schermafbeelding

God wat een faalert is het ook
Ronnie is gewoon een broodvoetballer.

Niets mis mee.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site