![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
|
Juist, Catalonië
![]()
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Komen er ook een beetje leuke spelers uit voor het catalaanse elftal?
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Catalan_national_football_team
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catalaans_voetbalelftal __________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leuk. Johan heeft er nog een hobby bij.
![]() Verder stelt het natuurlijk geen reet voor. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Altijd op iedereen commentaar, dus dan gaat Johan het maar eens met die Catalanen laten zien
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bondscoach van Catalonië
![]() Nog altijd bang om van een fatsoenlijk voetballand coach te worden he Johan
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Het is eenmalig voor het goede doel...
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
En ook maar eenmalig dus
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
do it now
|
Mag Catalonië nou (theoretisch) aan EK's en WK's meedoen
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Leuk dat 'ie dat voor een wedstrijdje doet.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Een gewoon T-shirt?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kijk, dat is wel leuk. Benieuwd of er veel Argentijnen uit Argentinie opgeroepen zullen worden, maar sowieso wel een leuk affiche
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De vermoedelijke selectie van Johan zou deze zijn:
De vermoedelijke selectie: Doel: VÃ*ctor Valdés (Barcelona), Jordi Codina (Getafe) Verdediging: Bruno Saltor (Valencia), Sergio Sánchez (Sevilla), Fernando Navarro (Sevilla), Carles Puyol (Barcelona), Gerard Piqué (Barcelona), Oleguer Presas (Ajax), Joan Capdevila (Villarreal), Albert Lopo (Deportivo la Coruña) Middenveld: Xavi Hernández (Barcelona), Sergio Busquets (Barcelona), Cesc FÃ*bregas (Arsenal), Moisés Hurtado (Espanyol), Joan Verdú (Espanyol), Oscar Serrano (Racing Santander), Sergio González (Deportivo la Coruña) Aanval: Ferran Corominas (Espanyol), Bojan Krkic (Barcelona), Albert Luque (Málaga) en Sergio GarcÃ*a (Real Betis). Niet slecht hoor. Met twee spelers die in de Eredivisie hebben gespeeld nog wel. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Dat is gewoon een absolute topselectie!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Daar kan je wel mee aan komen inderdaad
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ziet er goed uit inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Volgens mij heb je dan wel een zwaar leven. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hup Holland!
|
Ik wilde Johan teletekst pagina 316 (ergenissen) aanraden maar die bestaat niet meer zie ik
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wat een huillie
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Johan moet geen golfen en niet meer aan voetbal denken.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
De meeste uitspraken van Johan zelf zijn negatief, maar dat zal ie wel weer te lastig vinden om zelf in te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Elk nadeel heb zijn voordeel, Johan.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
http://www.at5.nl/artikelen/30947/vvd-wil-standbeeld-cruijff-op-het-leidseplein
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Voor mij hoeft het niet, ik heb het niet zo op Cruijff
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Tsja, hoe je het ook wendt of keert, hij heeft Ajax wel op de kaart gezet.
Misschien is op het Leidsche niet de mooiste plek. |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Johan Cruijff is tot erevoorzitter
van FC Barcelona benoemd.De directie besloot unaniem om de voormalig speler en oud-trainer de eretitel te verlenen. Woordvoerder Joan Oliver noemde Cruijff "een inspirerende persoonlijkheid en grondlegger van een model,waar de club in de afgelopen jaren veel succes mee heeft behaald". Cruijff was van 1973 tot 1978 bij Barça als speler actief en veroverde in die periode één keer de titel en één keer de beker.Tussen 1989 en 1996 greep hij als trainer van de Catalaanse club vier landstitels op rij,de Spaanse beker,de Europa Cup I en II en tot twee keer toe de Europese Super Cup. Zelfde bericht maar iets uitgebreider van NOS teletekst.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kijk Ajax .. zo hoort het . Luister een keer naar die kerel
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Toch wel typisch dat Cruijff mee reer wordt gegeven in Barcelona dan in Amsterdam
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nederlanders zijn daar een stuk nuchterder in...
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
http://nos.nl/video/149349-johan-cruijff-erevoorzitter-barca.html
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Johan Cruijff #1. De Nieuwe Bondscoach van..
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|