![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Maakte de mooiste goal van het seizoen tot nu toe, en deed het vandaag in de bekerwedstrijd tegen Excelsior nog een dunnetjes over. http://www.youtube.com/watch?v=P9Qh73tFnCA Krijgt deze jongen alsnog een grote carriere (bijvoorbeeld bij Ajax), of is NEC zijn top? |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij lijkt in ieder geval nu goed op dreef voor NEC te zijn; Ajax heeft een clausule om hem terug te kopen, ik zou het niet gek vinden in de komende zomer.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Als hij zo doorgaat mag Ajax hem best terughalen ja, anders nog even een jaartje of een halve wachten.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Niet te snel terughalen, gewoon volgend jaar daar ook nog laten.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Godver, da's niet zo mooi voor John (en NEC)
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=jKBq6T6_GEs
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een goal weer zeg.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lekker doelpunt weer afgelopen weekend. Moet hem toch weer wat vertrouwen geven.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat was inderdaad een prima vrije trap.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leuk schot in de benen inderdaad, verder vind ik het maar een modale voetballer.
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als n man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zie hem best wel een theo janssen carriere krijgen. Als supertalent nooit doorbreken om vervolgens op latere leeftijd nog naar de Nederlandse top te groeien. De traptechniek komt in ieder geval overeen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij valt misschien nog niet zozeer op, maar ik vind het wel een speler met inzicht, een goede techniek en een fenomenaal schot inderdaad. Het is alleen niet zo'n vleugelflitser, waardoor hij op de flank misschien wat minder opvalt. Hij mist ook een beetje het loopvermogen van Schone, anders zou je aan Goossens ook een goede 10 hebben. Gaat gewoon uitgroeien tot een uitstekende linkshalf.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik dacht echt dat het een fenomeen zou worden bij Ajax omdat hij in de jeugd ook al zo'n geweldig schot in z'n benen had. Helaas is dat ook zijn enige echte kwaliteit gebleken tot nu toe.
Wel heel lekker om zo iemand in je elftal te hebben. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Theo Janssen had behalve zijn trap ook niet echt een grote kwaliteit bij Vitesse, en Cocu had vroeger ook niet echt iets speciaals. Die werden beide steeds beter naarmate ze ouder werden. Voor middenvelders is dat niet heel vervelend.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja maar ik hoopte dat hij de nieuwe linksbuiten van Ajax zou worden, maar daar heeft hij de snelheid niet voor.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja, klopt helemaal. Hij ging ook terug van 11 naar 8 (niks mis mee, speelt ie nu ook vaak) zelfs naar 5. Linksback in het 2e.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Stiekem hoop ik nog altijd dat hij ooit nog bij Ajax komt voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Stiekem hoop ik dat Heerenveen hem deze peruide nog koopt.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Man, het moet niet gekker worden.
Heb je met Clasie, Vormer en Goossens een middenveld dat ik graag zie. No homo. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Heb nooit speciefiek naar hem gekeken dus ben wel benieuwd of hij iets aan dit Feyenoord kan toevoegen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Goede speler hoor! Heerlijk schot in de benen.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gaat in de winterstop dus waarschijnlijk naar Swansea.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hmmm ik weet niet of ik het jammer moet vinden, hij is me nooit echt opgevallen in hele wedstrijden eigenlijk. In samenvattingen stond ie er uiteraard wel vaak goed op, maar dat hoeft niet veel te zeggen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zie hem niet bepaald renderen in de PL eigenlijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb er ook maar mijn twijfels bij. Hij is niet heel dynamisch en best wel traag, en heeft niet heel veel voetballend vermogen omdat te compenseren. Nogmaals, zoals ik zei, ik heb NEC wel verscheidene keren gezien, maar nooit sprong hij daarmee boven uit in ieder geval.
Ik heb sowieso nooit begrepen dat hij met zijn trap naar het centrum ging. Voor Feyenoord zag ik er op de linksbuiten-positie nog wel wat in, want daar vond ik hem wel indruk maken met zeer fijne voorzetten en op zich hij kan hij redelijk een bal vasthouden. Hij komt alleen niet heel vaak iemand voorbij, maar Beckham is in zijn hele carrire nog geen speler voorbij gedribbeld.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mwoa, hij heeft ook wel een fijne touch moet ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Misschien dat-ie dan in ieder geval wat sterker wordt en minder blessures krijgt.
Los daarvan is het natuurlijk prachtig voor zo'n gast om dat effe een half jaar mee te pikken. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Swansea kan hem niet betalen, dus komt Feyenoord in beeld, volkomen logisch.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Eens met DMJN, al had hij wel 1 prachtige aanname.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het AD is het niet eens met DMJN: Elftal: Jans laat Frysln Boppe van tribune schallen - Eredivisie - AD
![]() Ik wel overigens. __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Haha
![]() Hij zal er de komende week ook wel weer instaan na die twee goals vandaag. Twee goals die mijns inziens voornamelijk fouten van de keepers waren overigens.
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
De tweede vond ik een keepersfout, maar die eerste had gewoon een heerlijk effect en was onhoudbaar. Prachtig schot.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben wel benieuwd welke club hij dan achter de hand heeft die meer wil betalen dan Swansea. Dat zullen er niet veel zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | ||
|||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Moet eigenlijk ook gewoon lekker in Nederland blijven. Denk dat zijn plafond wel bij de vaderlandse top ligt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik kijk er van op dat 'ie uit 1988 komt trouwens. Dacht dat hij al 26, 27 was.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Maar eens goed bekijken de komende maanden... ben niet echt overtuigd eigenlijk. Hooguit als linksbuiten zie ik een toegevoegde waarde. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Middenveld met Vormer, Clasie en Goossens voor volgend seizoen dan? Hij is trouwens pas 23
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote John Goossens fantopic!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|