![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Op F was het toch wel een leuk topic, waar soms best interessante dingen in kwamen te staan.
Wie is Steef? Hij is behoorlijk bekend op het internet omdat hij als scout mee postte op verschillende fora en er zelfs e-mails op zette tussen hem en Wotte (toen TD van Feyenoord). Ook nu schijnt hij weer te werken voor Feyenoord. Hier op de foto met zijn oogappeltje Manteiga, die het niet lijkt te gaan redden: ![]() Na een tijdje afwezig te zijn post ie weer op AT: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/search.php?keywords=&terms=all&author=feest&sc=1&s f=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zo eken Ook zit hij wel eens op Feyenoord Netwerk en plaatste hij laatst een hilarische reactie, nadat een vriend van Fer op het forum postte dat ze een bepaalde cornervariant hadden geoefend en Fer er mee zou gaan scoren of zo: http://feyenoord.netwerk.to/forums/zoek.php?zoekwoorden=&volgorde=on&poster=Blindevin k&exact=on&zoekwaar=tekst&forums[]=1&forums[]=8&forums[]=10&forums[]=21&forums[]=9&forums[]=16&forums[]=18&forums[]=11&forums[]=2&forums[]=3&forums[]=15&forums[]=13&forums[]=4&forums[]=6&forums[]=22&forums[]=20&forums[]=14&forums[]=19&forums[]=17&forums[]=7&periode=1225148400&en=%3E&resultaten=postings&o okperiode=1249823393&em=%3C
![]() Een aantal mails: Code:
-----Original Message----- From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl] Sent: Wednesday, May 18, 2005 3:00 AM To: sap@feyenoord.nl Subject: Vargas en zavagno peruaanse linksback en linksback van estudiantes, bekend ? Gr. Mark -- Sent from my Treo -----Original Message----- From: Steven Aptroot [mailto:sap@feyenoord.nl] Sent: Wednesday, May 18, 2005 6:50 AM To: 'M.C. Wotte' Subject: RE: Vargas en zavagno Mark, Vargas heeft een fantastische vrije trap, maar is traag en verdedigt slordig en total niet scherp. Zal zo nog even de tweede helft van de wedstrijd tegen Velez bekijken van zondag jl., maar vooralsnog heeft hij -in wedstrijden tegen Boca en de eerste helft tegen Velez- niet genoeg indruk op mij gemaakt. Zavagno is reserve in Estudiantes en speelt nooit. Kan ik dus weinig over zeggen. Krupoviesa is daar eerste man en die hoop ik zsm eens te kunnen bekijken. Reasco weer fantastisch gisteren tegen River Plate als rechtsback - blijft maar opkomen a la Trabelsi en zoekt de verdediging op en gaf ook nog eens een briljante voorzet bij de 2-1. Liep zowel River-linkshalf Zapata als linksback Dominguez compleet stuk. Nog maar eens kijken hoe hij het er volgende week in Buenos Aires vanaf brengt als hij defensief meer onder druk zal worden gezet (en River-spelers geen last zullen hebben van de hoogte zoals in Quito), maar als-ie daar weer uitblinkt lijkt hij mij een interesante optie, aangezien hij ook op links uit de voeten kan. Groet, Steven p.s. Gisteren nog mijn brief ontvangen? -----Original Message----- From: Steven Aptroot Date: 18.5.05 13:13 To: 'M.C. Wotte' Subj: RE: Vargas en zavagno Mark, Vwrgas nog eens bekeken, maar is allesbehalve vinnig, slordig in de passing, komt op de verkeerde momenten op en geeft ook nog eens onbruikbare voorzetten. Nee, behalve z;n fantastische vrije trap is het weinig. Groet, Steven -----Original Message----- From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl] Sent: Wednesday, May 18, 2005 2:17 PM To: sap@feyenoord.nl Subject: RE: Vargas en zavagno Dank je Steven, ik blijf nadenken over een voorstel Groeten Mark __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vargas heeft die in ieder geval goed gezien, die prutser speelt tegenwoordig voor Fiorentina
Moet je nagaan als hij naar Feyenoord zou zijn gegaan, dan waren ze misschien wel afgezakt ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Steef
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb nog vaak gemaild met hem toen ja.
Leuk topic. __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jezus die mails.
Wordt er zo gescout tegenwoordig?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Naar mijn weten post hij ook zeer regelmatig op PSV netwerk:
http://psv.netwerk.to/profiel/index.php?userid=35154 Dat moet hem wel zijn dan... Is het een Feyenoord fan? Hoe komt hij in die voetbalwereld terecht als jong prikkie? Dacht altijd dat dat in ieder geval een PSV fan was.Die e-mails zijn trouwens best treurig, maar dat ter zijde. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Overigens ben ik benieuwd of Manteiga het nog gaat redden bij Feyenoord of dat hij in de anonimiteit gaat belanden en met stille trom vertrekt. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |||
|
Over Suk, de Koreaan die onder contract staat bij Ajax.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Steef wel.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
![]() belachelijk dat al die correspondentie en feiten openbaar worden gemaakt |
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Wat heeft hem gemaakt tot scout? Wat betreft Manteiga en Vargas pist hij natuurlijk compleet naast de pot.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Holland!
|
Wtf, is dát hoe er gescout wordt
Dan kan ik ook wel scout worden. Waar kan ik me aanmelden?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ah, het mysterie Steef
![]() Heb er nooit ene zak van begrepen. Hoe kan je aan de ene kant scout van een club zijn en tegelijkertijd je bevindingen online gooien? Volgens mij is het een hoop gebakken lucht. Zo'n type DAM. Die loopt ook altijd te pochen met rare Zuid-Amerikanen, maar het blijft gewoon een mongool. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
-edit-
nvm las ergens overheen/ |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hup Holland!
|
Ja kutje moet je niet editten
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Hoe hij het er nu vanaf brengt, weet ik niet. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
even volgen
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik mail ook wel eens aan Yme als ik een goede voetballer heb gezien.
Hoe denken jullie dat ze aan Haglund komen? |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Go Your Own Way
|
Hoe zijn die mails eigenlijk openbaar gemaakt ?
|
|
|
|
|
|
#23 | |
In het geval van Vargas op een forum over voetbal uit Peru. Bigsoccer geloof ik. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
"Kolarov heeft een geweldige trap in z'n linkerbeen. Durft het positiespel te spelen, fysiek sterk, normaal snel, normaal wendbaar voor een lange jongen. Hij speelde trouwens ooit de EK-finale tegen Jong Oranje en werd toen weggespeeld door Daniel de Ridder en kreeg daarbovenop 2x geel." van 10 januari 2010 op Ajaxtalk.
Zodra je teksten met normaal x, normaal y en normaal z ziet staan, dan weet je dat het Steef is. Toch vind ik het jammer dat hij niet meer post op PSV netwerk. Die one-liners waren toch nog interessant te noemen. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Leuk topic. Kon die hele gast voorheen nog niet. Kan me wel een kerel op ajax.netwerk voor de geest halen die Bosschaart, El Akchaoui en Derijck wel wat voor Ajax vond. Wellicht dezelfde kerel
?
|
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Manteiga terug naar Brazilië zag ik. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bij scouten gaat het er niet om wat je zegt, maar om hoe overtuigend je het brengt
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Briljant die mail over Vargas
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Man, man...Ik wil hem de voordeel van de twijfel nog wel geven aangezien Vargas meer een middenvelder is dan een verdediger. Maar als ik de rest nog even doorlees kom ik tot de conclusie dat deze gast echt een faalhaas eerste klas is. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Steef heeft ook weer een post gedaan op PSV netwerk.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Was geen beste gezien die smilie??
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Grappig om te volgen
!
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Post alleen een nieuwsbericht, niet echt bijzonder, maar het is hem wel.
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Op dat Ajax Talk gedoe is ie toch ook nog veel actief onder de naam Feest??
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#41 | |||||
|
Wat opmerkelijke Steefjes van de laatste paar dagen:
![]()
||||||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wat wint Ajax met 1-4?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Feyenoord uit lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Steef zei het in de rust van NAC-Ajax op AT.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Was zijn voorspelling voor NAC - Ajax. Wat zat ie er naast he.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Iets meer geluk en Ajax had die barslechte wedstrijd inderdaad met 1-4 kunnen winnen. Paar grote kansen werden gemist.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Dat van Sulejmani dacht ik laatst ook nog over na. Wellicht is zijn knie nog steeds niet helemaal oke. Als Lodeiro komt zou ik hem laten opereren en volgend jaar een nieuwe kans.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat is een semi-dichte aanname?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Beetje het tegenovergestelde van een quasi-open passeerbeweging.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef !
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|