![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Bron is Ajaxtalk.
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#254 |
|
Dan is hij weer vrij rap weg bij Juventus.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
Heerlijke internetheld is het ook. De hele discussie: Ajaxtalk • View topic - De B-junioren __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
haha
classic
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Wat een leuk topic! Het is geen bird of plane, maar een ongeleid projectiel.
In de ajaxtalk-discussie stapt hij op p. 56 in, claimt daar wat het onderwerp is en maakt vervolgens ene Demosthenes voor meer dan rotte vis uit omdat hij het over iets anders heeft. Steef kan luisteren noch begrijpend lezen. Verder vind ik dat alleen oud-voetballers scout mogen worden. Het druipt er bij zijn beschrijvingen vanaf dat er andere dan voetbaltechnische redenen zijn waarom hij naar jonge spelertjes zit te koekeloeren. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Welke redenen zijn dat dan?
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
crispy verdenkt Steef ervan een pederast te zijn gok ik zo.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Go Your Own Way
|
Pedo bear alert
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#261 | ||
|
Jan. 2010:
|
|||
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Steef, alleen geïnteresseerd in kinderen die goed zijn in de kleine ruimte
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
Zo moet die zijn
|
|||
|
|
|
|
|
#267 |
|
Mail je hem nog wel eens?
Wat lijkt me dat een zinloze baan trouwens zeg... scout voor clubs die toch Carrols/Hendersons halen uiteindelijk.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
#271 |
|
Charlie Aptroot | Facebook
Is dit zijn pa? Want die vvd'ert heeft wel eens een reactie op een foto van steve geplaatst
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Zn oom geloof ik.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Weet te melden dat Ajax zich bij City heeft gemeld en Guidetti wil kopen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Nu moet ik opeens denken aan die Rotterdammer met die Guidetti tattoo.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Aajax heeft toch sigthorson? Is die nu al niet meer goed genoeg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Jawel, maar Mounir gaat weg. Guidetti is voor Jong Ajax.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Dan kan hij beter verhuurd worden aan Feyenoord als hij bij Ajax niet in de basis speelt.
maar goed dit is vast weer een onzin bericht. Speelt volgend jaar bij een Fulham. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
Guidetti aat van z'n leven niet naar Ajax. Of hij is een vieze. Dan kan het wel.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef !
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|