![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
.
Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 22:18 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Verrassend
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verrassend
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wow, that came out of nowhere.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Voetbal was ook echt niet om aan te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Dat is nou niet iets wat ik zag aankomen
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het langdurige gemis van Sibum and Schone breekt ze ook wel een beetje op. Vleminckx is nog niet helemaal gewend in Nederland en het middenveld mist wat kwaliteit in mijn ogen..
__________________ Voor Rood-Wit gezongen _O_ |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hmm, dit had ik dus echt niet verwacht!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrd сахар хле pan de azcar Zucker Brot cukr chlb pain de sucre chleb cukru po de acar socker brd şeker ekmek Skerble. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Lodeweges is ook een leuke trainer voor Zwolle, maar meer niet.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik had het voorspeld
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
even een crosspostje:
" Snap ik echt niet.. Ok je zit wel met de erfenis van Been en het was niet hoogstaand de laatste wedstrijden maar ik kan er echt niet overuit dat hij deze keuze neemt "
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Logisch, wel verrassend
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
NEC, wil je een beker winnen? Trond Sollied is beschikbaar
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrd сахар хле pan de azcar Zucker Brot cukr chlb pain de sucre chleb cukru po de acar socker brd şeker ekmek Skerble. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heel verrassend!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kleur loze trainer, blij dat die weg is.
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vreemd nieuws hoor.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Achja, PSV heeft in ieder geval even aan hun doelsaldo kunnen werken afgelopen zondag. Lodeweges blij, PSV blij, en nu er snel uitnaaien
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Daar zat ik op te wachten. Zei het al bij zijn aanstelling in Nijmegen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ze staan 11e, wat was het probleem
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
[/s]Wie gaat 'm opvolgen? Brandts? Aad?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Onverwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het meest verrassende aan dat nieuwsbericht voor mij is dat hij Canadees is. Nooit geweten.,
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jemig Dwigth!
hmmm vreemd verhaal. 1. Of Dwight is idd een watje en vlucht voordat de fouten groter worden. 2. Of Spelersgroep keert tegen hem, en dat is de reden van slecht spel en weinig motivatie. 3. Of NEC is gezwicht voor Boekhoorn, Boekhoorn wil boel overnemen en daar was geen plek voor Dwight. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dwight geeft niet zomaar op, er is intern meer aan de hand.
Verder viel hij me wat tegen, zijn spelopvatting was ondanks 4-3-3 te statisch en weinig avontuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ze moeten een trainer aanstellen die 442 durft te spelen. Anders heb je niets aan Vleminckx
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Maar goed, hij was natuurlijk op het volledig verkeerde moment ingestapt. Onder Been heeft NEC immers drie jaar super gepresteerd en eigenlijk boven z'n stand geleefd, het kon eigenlijk alleen maar minder. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij doet wel aan zelfreflectie, maar wel in z'n up, zonder overleg met derden kennelijk, gezien het feit dat het voor iedereen als een verrassing komt.
Dan ben je misschien een goed mens, kritisch op jezelf, maar ongeschikt voor het trainersschap op Eredivisie niveau. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Toonaangevende spelers in de spelersgroep hebben zelf al aangegeven dat het vertrek van Dwight hun schuld is. De groep is geen team zeggen ze, in de kleedkamer moeten sommige jongens steeds optreden als politieagent. Althans dat las ik in de stentor.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Heeft dus een reden dat Dwight weg is. To be continued |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jaliens een aanwinst?
![]() Die bakt er maar weinig van dit seizoen |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind Boekhoorn wel een luller in de ruimte trouwens. Het is wel erg vaak blabla maar geen daad bij het woord voegen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Je moet me nog even gelijk geven, Vaduz.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waar, wat?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bron: Sp!ts
Teamgeest NEC verdwenen Sfeer binnen ploeg vanaf het begin al niet meer goed NIJMEGEN – Het was doodstil in de kleedkamer toen trainer Dwight Lodeweges gisteren zijn vertrek bij NEC kenbaar maakte. Voor de spelers kwam zijn vertrek als een slag bij heldere hemel. Toch was er vanaf de voorbereiding al van alles aan de hand binnen de groep. Onder het bewind van de naar Feyenoord vertrokken Mario Been stond NEC bekend als ploeg die vooral als hecht collectief boven zichzelf uit kon stijgen. Zowel in de eredivisie als het UEFA Cuptoernooi vochten spelers voor elkaar en de trainer. Sinds de komst van Lodeweges afgelopen zomer is daar in Nijmegen geen sprake meer van geweest. "In het begin zijn er dingen gebeurd, die nooit mogen gebeuren", aldus Youssef El Akchaoui. "De nieuwe trainer zei tegen mij in de kleedkamer dat ik zijn aanvoerder zou blijven, tót het moment hij het nodig zou vinden daarover te gaan stemmen. Ik zei: luister trainer, ik ben 28 jaar en als er nu jongens zijn die niet vinden dat ik de aanvoerder van dit team moet zijn, kunnen ze dat nu gerust zeggen. Maar iedereen hield zijn mond. In de dagen erna gingen er alsnog drie spelers naar de trainer om te zeggen dat ze vonden dat er gestemd moest worden. Toen Lodeweges mij dat kwam vertellen, heb ik gelijk mijn band ingeleverd. Voor mij hoefde het niet meer." De toon voor het seizoen was gezet en ook in de uitslagen kwam duidelijk naar voren dat het binnen de groep niet lekker zat. NEC heeft momenteel na elf wedstrijden pas elf punten bij elkaar gesprokkeld. Ondanks de stand op de ranglijst (11e) en de botsing over het aanvoerderschap vindt El Akchaoui het vertrek van Lodeweges onnodig. "Ik had het totaal niet verwacht. De trainer zei dat we in een proces zitten en dat hij er niet meer in gelooft het op de rails te krijgen. Met alle respect voor mijn eigen club, maar we hebben het wel over NEC. Bovendien hebben we tot nu te maken gehad met veel blessures. We hebben hier in Nijmegen wel vaker in een sportief gezien mindere situatie gezeten. Voor mij was er geen reden voor paniek, maar daar dacht de trainer blijkbaar anders over." Dat Lodeweges de handdoek in de ring heeft gegooid zal de situatie van NEC niet ten goede komen. Wim Rip en Wilfried Brookhuis zitten vanavond tijdens het bekerduel tegen Excelsior op de bank, maar de Nijmegenaren moeten zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. El Akchaoui: "Er moet iemand voor de groep komen die voor duidelijkheid zorgt, want we moeten punten gaan pakken. De situatie waarin we nu zitten is NEC-onwaardig. We moeten er voor zorgen dat we weer een gemoedelijke club worden." |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
NEC heeft 0,0 euro. En dus hoopt iedereen op Boekhoorn. Echter is dit niet realistisch. Boekhoorn werkt gewoon achter de schermen om begroting te dichten en de touwtjes aan elkaar te knopen. Pas als Van Delft weg is, komt Marcel eventueel met (veel) geld. Ik gok dat ze Eric Meijers van Achilles (Groesbeek) nemen als Coach. Goedkoop, aanvallend voetbal en man van de streek. Mocht men kijken naar andere (duurdere) namen, dan betekend het dat er toch geld is... |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
http://www.gelderlander.nl/sport/nec/5719398/Rip-en-Brookhuis-vervangen-opgestapte-Lodeweges-.ece
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hup Holland!
|
Dat jij en Vaduz ook daar posten is prima maar ga dan niet op zo'n manier linkjes posten van 'reageer ff' e.d. want dat is nogal onzinnig he |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dwight Lodeweges: per direct weg bij NEC.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|