![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
althans dat vind hij zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=-9rLTSPnZd8
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik vind het maar een fopneger.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat is dat toch met Suri voetballers
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Burgzorg komt er nog wel.
leuke voetballer met aardig wat aanvallend vermogen. Begon afgelopen jaar tijdens de opendag ook ineens te rappen op podia. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
hij kan die beat erg goed raken moet ik zeggen
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vind 'Swagg on' ook wel lekker nummertje.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Indirect heeft Ajax nog meegeholpen aan die clip. Die auto is namelijk de leasebak van vd Wiel.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Hij heeft net als van der Wiel ook Twitter ontdekt: http://twitter.com/PriesterBaby
Ik vind hem ook een van de weinige lichtpunten bij NEC; ik zie hem liever starten dan Wellenberg eerlijk gezegd. Deze jongen kan in de toekomst nog groeien. Hoop dat hij dit seizoen veel kan spelen. In principe kan ie ook invallen op rechtshalf en rechtsbuiten. En als je bij je debuut al een punt redt bij Vitesse, kan je sowieso niet meer stuk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hopelijk krijgt hij eens het vertrouwen op het middenveld, want dat verdient ie ondertussen wel... Op de rechtsback is ie verdedigend natuurlijk te zwak, maar door zijn inzet compenseert hij altijd een boel.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zou hem wel in een 4.4.2 formatie willen zien en dan rechts op middenveld voor Wellenberg. Zodat hij door kan trekken naar voren om Vleminckx te bedienen
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Mooi! Dan kan Luis zich daar alvast helemaal op instellen!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De Priest weet toch dat Suarez meer swagger heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Priester rapt Suarez helemaal omver
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Wordt een mooie battle dit weekend.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eens kijken wie de echte mooiboy is
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een mongool. Je kan als trainer tegenwoordig geen neger aan je selectie toevoegen, of hij heeft wel een hiphopclip met z'n vriendjes uit de ghetto van Lelystad.
En altijd maar rappen over hoe goed je wel niet bent en hoe je de sletjes playt in de club. Ik zou niks van dat apengedrag moeten hebben als trainer. Meteen opzouten als je je zo gaat gedragen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
De held van Zaandam,
!
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zometeen wordt de Gangstarapper neergeschoten op het veld door zijn haters.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
Hahaha ik hoor net dat ik morgen op Luis Suarez sta! Dat word grappig :-) Dan ben je toch niet serieus met je sport bezig ![]() Als ik Vloet was zou ik hem er meteen afhalen, zogauw hij twee keer voorbij is gespeeld. Dan leert hij misschien dat het niet 'grappig' is om tegen de beste voetballer van de eredivisie te spelen. Als je weet dat je tegen Suarez komt te spelen ga je hem net zo lang bestuderen, tot je er van gekte van gaat dromen. En zeker niet Twitteren hoe grappig je het wel niet vindt. Grappig voetballen doe je maar op het plein met die andere koekwauzen uit je videoclip. Straal op z'n minst wat topsportmentaliteit uit. Wat een mafketel. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tja, Bert, wat wil je dan? Veel jonge profvoetballers zijn nu eenmaal die jongens met hun Burberry nektasjes en Armani t-shirtjes. Ik weet niet hoe jij dat soort mensen ervaart, maar naar mijn idee zijn de meeste daarvan niet bijster pienter en dus krijg je dit soort dingen. Zolang hij zich maar inzet op het veld en op de training kan je je er beter niet te druk over maken.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ajax maatje kent hem, is wel een aardige gast.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
2day iz D-Day! AJAX - NEC .. Spelen tegen je oude club heeft wat extra's! (L)
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Trouwens, wie zegt dat ie zich verder niet voorbereid? Aan de hand van zo'n nietszeggend twitterberichtje kan jij blijkbaar opmaken dat Burgzorg bij wijze van spreken tot vijf minuten voor aanvang met z'n kont in een hangmat ligt met een baco ernaast, kom nou.
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Het is gewoon een vervelende attitude. Dat continue benadrukken dat je de beste bent en sletjes afwerkt als M&M's. Schrijf dan eens echt interessante teksten en doe gewoon normaal. |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
Het gaat ook gewoon om het beeld dat je naar buiten toe doet overkomen. Net als die Van der Wiel en Babel en al die andere koekwauzen. Toon een beetje topsportmentaliteit en zet je club niet zo voor joker. Dat je het hahaha vindt dat je tegen Suarez staat, betekent niet dat je het ook hoeft op te schrijven. Als je dan toch wilt twitteren, schrijf dan iets van: 'Ik sta morgen tegen Suarez; wordt erg speciaal. 300% inzet.' Grappig...kom op zeg. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij maakte het Suarez echt heel moeilijk, bespeelde hem erg goed. Nette pot hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Had daar echter wel heel veel (lichte) overtredingen voor nodig. Kreeg later ook geel, optelsom. Speelde goed, geconcentreerd en was aanvallend ook niet de minste, had af en toe pech dat ie de bal achter zich gespeeld kreeg, terwijl er net ruimte lag.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou, al met al niet slecht voor iets wat wel grappig was.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Was inderdaad best goed.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Speel je goed, scoort je directe tegenstander alsnog en geeft hij ook nog een assist.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
![]() Lekker belangrijk wat iemand prive doet. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
echt waar maken jullie je druk over...
![]() deze jongen heeft gewoon een hobby en dat is rappen. Je denkt toch niet dat elke nederlandse voetballer thuis de klompendans aan het uitvoeren is en 37 motiefjes aan het kantklossen is. persoonlijk erger ik me erger aan Suarez in die reclame
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Prive als in het heeft niets met zijn werk/PROFVOETBALLER te maken. Zo moeilijk is dat toch niet. Laat die jongen lekker doen wat hij wil als hij gewoon presteert bij zijn club wat is dan het probleem. Maar ja sommige mensen he....
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
) en dat je harder dan je eigen penis rapt. Het is al-tijd irritante zelfverheerlijking, agressief geblaat, sex en denigrerend tegenover vrouwen. En dat mag je best doen (ook al blijf je een mongool eerste klas), maar als ik beleidsbepaler was, niet als voetballer van mijn club.Je krijgt er meer dan genoeg voor betaald om je werkgever niet voor lul te hoeven zetten met je hobbies. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Speciaal voor Bert, nieuwe 101 barz:
http://www.youtube.com/watch?v=-1N1i857ato __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Niet mijn favo stijl hiphop, maar hij kan wel rappen op zich.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Op NEC TV staat nu een interview met Burgzorg
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=9lPXBCUJ8Q0&NR=1
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
trieste figuurtjes
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Idd, al die rapperts tegnwoordig met een stoere leasebak van een vriend
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mitchell Burgzorg is een baas.....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|