![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
|
Op zich kan die Burgzorg nog best aardig rappen.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Een witte voetbalschoen en een rode voetbalschoen.
De TT is weer gerechtvaardigd. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik pleit nog steeds voor naamsverandering van het topic naar 'Mitchell Burgzorg is een mongool'
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
Daar ben ik het helemaal mee eens.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Tja, toch vind je niet gauw een betere prof dan Burgzorg. Wat hij buiten het veld doet en hoe hij zich presenteert.. Vind het niet echt relevant, als je gewoon elke dag weer 1000 % geeft.
Vandaag wel een idioot domme overtreding, wat een penalty had moeten zijn zag ik. Hij blijft te wild als rechtsback.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
-Wtf?
-
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Achterlijke dit.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Niet te geloven
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Contract toch niet verlengt door NEC.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Feyenoord, sla je slag.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
RT @Rakimster: RT @PriesterBaby: File is als een vagina #kut« daarom zit je er zo vaak in! » Haha #fatality
godsamme
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik zag hem eerlijk gezegd ook niet verder komen dan een bankzitter. Geen groot verlies dus.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Het is dat werklust niets opleverde, maar toch vond ik 't een genot om op het veld te zien in verhouding met die spelers die niet vooruit te branden waren.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
''En je meisje valt voor me, als Suarez in de 16 Meter''
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
In Apeldoorn voetballen en clips opnemen bij de Julianatoren of Apenheul straks?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Ik denk toch dat zijn gangsterimago veel keurige Jupiler League clubjes afschrikt.
Volendam zoekt ook nog een rechtsback
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Ik denk dat ie als middenvelder makkelijk mee kan in de JL. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik kreeg het wel even moeilijk met het drinken in mijn mond hier zo
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Niemand die deze priester in de selectie wil nemen? Het is toch een rappe rapper.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Hoe is het met deze koning? Al op weg als vervanger van Dani Alves?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hij is goed genoeg om te kunnen leven van het rappen, denk ik.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Hij was wel een behoorlijke goalgetter het afgelopen halfjaar bij Almere. Scoorde op een gegeven moment wekelijks.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Stond volgens mij ook op '10' ipv rechtsback.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Deze 'priester' scoorde 5 keer in 13 wedstrijden. Leuke speler voor Almere City.
__________________ Tegen het moderne voetbal. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Jammer van die overdadige teksten over zijn geslachtsdeel maar hij is wel met afstand de best rappende voetballer. Laatst gewijzigd door koningdavid; 12-07-11 om 15:38 __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Volgend jaar weer Almere?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Deze harde papi is vanavond te zien in het Nederland 3 programma 'Ali B op volle toeren'.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Priest
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ronnie Tober
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Het gaat rap met zijn carričre:
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Mitchell Burgzorg is een baas.....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|