![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Naam: Mesut Ozil Club: Werder Bremen Positie: aanvallende middenvelder, spelmaker Leeftijd: 20 Ik maak niet zo vaak spelerstopics aan, maar voor deze groeibriljant maak ik een uitzondering. Ozil, die Turkse roots heeft, heeft de afgelopen tijd een enorme indruk op me gemaakt. In de UEFA-Cup editie van vorig seizoen dacht je bij Werder altijd direct aan de Braziliaan Diego, maar ik vond Özil veel meer opvallen. Naast zijn prestaties in het clubvoetbal was hij de afgelopen zomer ook de drijvende kracht achter Jong Duitsland, dat het EK -21 binnensleepte. Ozil neemt zijn verantwoordelijkheid, eist ballen op, verplaatst het spel met veel creativiteit en precisie en is al op zijn 20e een grote meneer in het Duitse voetbal. Het mooie aan hem is dat hij met name zijn voeten laat spreken en zich niet zo met randzaken bemoeit. Nu Diego weg is vult hij het gat dat is gevallen met verve op. Zijn rendement is vrij hoog en het moet gek lopen wil dat niet alleen maar groter worden. Laten we hem hier in de gaten houden, geniet mee van dit joch! Update: zaterdag waarschijnlijk ook in de basis tegen de Russen Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 19:48 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jammer dat er Duitse in de TT staat en geen Turkse.
![]() Een heerlijke speler met heel veel potentie. Als je op je twintigste al een man bent waar het elftal het om draait... zegt eigenlijk genoeg. Na dit seizoen premiership lijkt me.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Topspeler een van de smaakmakers van de Bundesliga.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daar heb je een punt.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
En wat vonden we van hem? (heb enkel de voor-assist van hem op Podolski gezien)
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Op die assist (het was geen voor-assist) na en één geweldige poeier van zo'n 35 meter op de lat heb ik hem niet gezien eigenlijk. Dat gold echter voor heel Duitsland....
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Volgens de Daily Star staat die in de belangstelling van Arsenal die zo'n 17 miljoen voor hem over zou hebben.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zou echt een schijntje zijn wat betreft zijn potentieel.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
In Amsterdam hebben ze ook nog een speler rond lopen die een soort gelijk bedrag heeft opgebracht, misschien willen ze wel ruilen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
en vandaag weer gescoord
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hij doet Micoud en Diego vergeten en dat is echt bijzonder knap. Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn als fanboy.
![]() Ik zie dit type spelers te weinig tegenwoordig, daarom is het extra genieten. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moet niet naar Real gaan, al zou het voor van der Vaart wel goed zijn om bij Wolfsburg te gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Ongelooflijk dat Schalke zo'n jongen liet lopen.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Hmm dacht dat hij ook nooit mee deed, maar zie dat hij zijn laatste halfjaar gewoon speelde. Dan heb ik niks gezegd.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Las net dat Bremen hem een ultimatum oplegt voor een nieuw contract. Zijn huidige loopt over 18 ! maanden af. Vooral doen ja, loopt hij over een tijdje gratis de deur uit, of je moet hem verkopen binnen korte tijd zodat het nog wat op kan leveren. Sowieso geen goede deal voor Bremen zelf.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vandaag voor het eerst live aan het werk gezien; fantastisch speler zeg
.Creatief, technisch goed; leuk om te zien |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
.Hij is al een tijdje goed bezig bij Werder. Schalke zal wel balen. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Één van mijn favoriete spelers.
Ben ook benieuwd wat ie op het WK podium laat zien. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij valt wel gemakkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat was een minpuntje ja. Dat moet ie gauw afleren.
Verder speelt ie een prima wedstrijd. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heerlijke verbindingsspeler met goede diepgang en dito steekpass.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
ik ben fan, sinds vanavond
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zo heel goed vond ik hem niet eens
![]() Beetje niveau Afellay. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Hij speelde fris en sterk. __________________ Thats all folks! |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij viel me al op tegen Twente.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Goed inzicht, liep ook nog een paar keer goed de ruimte in, zonder dat hij werd aangespeeld.
Ik houd wel van dit soort spelers....ziet er redelijk simpel uit wat hij doet, maar is vaak en goed aanspeelbaar en heeft een goede steekpass in huis. __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Speelde wel aardig hoor. Al was die schwalbe episch
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij zal binnenkort wel naar Bayern gaan, zo gaat dat in Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Hopelijk de doorbraak
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
En terecht hoor.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mocht Cesc Fabregas alsnog naar Barcelona gaan, dan zou ik hem graag in London zien.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij kan veel belangrijker worden dan Fabregas. Ik zou het direct doen, deze switch.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |