![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Ik geef Schaaf volledig gelijk.
Desondanks moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat hij het direct zo goed zou doen in Madrid. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
#104 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ik vrees ook wel voor de minder periode(s) die hij zal hebben. Dat kunnen ze in Madrid nou niet altijd goed handlen.
Een geweldenaar is het desondanks gewoon.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Dit topic verdient toch wel weer een kickje, wat een geweldige speler. Tegen Kazachstan ook weer een prachtige assist. Enige gebrek aan hem blijft dat ie iets te weinig scoort.
Ik neem aan dat jij ook je mening inmiddels hebt herzien Weebl? Özil >>>>>>> Van der Vaart. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Dat gaat wel wat ver. Ik heb Ozil nog niks zien doen dat Van Der Vaart niet kan. Ze zijn nogal gelijkwaardig in mijn ogen.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ozil is veel beweeglijker. Vaart heeft een betere trap uit stilstand.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Van Der Vaart loopt zó slim, dat hij minder hoeft te lopen. Bergkamp had dat ook.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Ozil is nog twee klassen slimmer dus dat is het verschil niet. Het verschil is dat Van der Vaart een vadsige vedette is geworden die nu al niet meer 90 minuten op het veld kan staan.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Vandaar dat hij de meest fitte selectiespeler van Real Madrid was, volgens de officiële testen.
Overigens heb ik Özil heel hoog zitten, zoals bekend. Maar zoals Van Der Vaart zich tussen de linies beweegt, zo is er bijna niemand. Ook is Van Der Vaart completer. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Bron?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Koekebakker vroeg zich laatst af waarom hij zo vaak gewisseld werd, en komt nu met de stelling dat Van Der Vaart een vadsige vedette is geworden
.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Doelgerichter
? Neeeeee?! En nogmaals, er is amper een betere spelers die tussen de linies loopt dan Van Der Vaart.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Twee goals vandaag, het enige kritiekpuntje wat mij betreft normaal gesproken: scoort te weinig in het Real-shirt. Vooral van buiten de zestien.... Maar in Zaragoza was ie toch weer geweldig bezig, met als hoogtepunt de assist op de 0-1.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Bij Real is ie vooral de man van de assist natuurlijk. Cristiano Ronaldo scoort bijna al zijn goals na een pass van Özil.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ik zie ook niet in waarom Özil meer zou moeten scoren. Hij speelt perfect.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik zeg niet dat het moet, maar op zich zou een nummer tien veel vaker scoren. Daarom is het een kritiekpuntje en "jammer". Zeker in die Mickey Mouse league. Kaka scoorde er vorig jaar meer terwijl hij 1700 minuten minder meedeed. Maar zelfs zonder het scoren is hij voor mij de beste nummer tien van de wereld hoor.
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Kaka en Özil zijn ook hele andere soort spelers. Je hebt tegenwoordig zoveel variaties op die positie... Özil is een dienende speler, en scoort in dit systeem nou eenmaal minder. Ik denk dat hij in de loop der tijd bij Duitsland ook meer gaat scoren dan bij Real Madrid.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
...
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Rookt ie wel wiet of coke?
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Om de Hunter voorbij te gaan op de topcoorderslijst
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Speelde vanavond best wel aardig.
Kan een leuk spelertje worden. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Hoe vaak ie vandaag wel weer niet wist waar hij hem heen ging spelen voor hij überhaupt de bal kreeg, en hem dan ook daar kreeg.... dan begin je Sneijder en Raffie toch weer een beetje in perspectief te zien.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Zeg je goed DMJN. Wat een ultieme klasse. Alles valt almaar meer op zijn plek. Als hij de juiste prikkel krijgt kan hij alles.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Hij is van een voetballer met af en toe een geniaal moment nu aan het uitgroeien tot de speler die dat ook een hele wedstrijd kan brengen. Fysiek heeft Ozil een enorme progressie gemaakt en dat zorgt ervoor dat hij met zijn lijf frequenter kan uitvoeren wat zijn hoofd hem ingeeft. En ook met de precisie die daarvoor nodig is.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Gullit zei gister dat ie Sneijder vergelijkbaar vond...
Dan vind ik VDV veel meer een vergelijkbare speler. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Het is niet zozeer het loopvermogen, maar in hoeverre hij daar gebruik van maakt en zijn en daarmee een stempel op het spel kan drukken.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
Het scheelt ook enorm dat hij zo'n Mueller schuin voor hem heeft lopen die ook bijna altijd aanspeelbaar is of anders wel de diepte in gaat en gaten trekt. Die maakte gisteren dat goede spel van Ozil mede mogelijk. Was best mooi om die twee zo te zien spelen, heel dynamisch.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ja en dat deed hij toch al in 2010?
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
En dat vond ik nog niet zoals nu, Koekebakker. __________________ Thats all folks! |
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
Barcelona.
Spoiler
Doet het idd geweldig Ozil. Vooral de manier waarop hij de bal steeds weer meteen in de juiste richting onder controle heeft is een genot om te zien. Hij kan iets wat v.d. Vaart en Sneijder bovendien geen van beiden kunnen, dat is in een hoog tempo op een tegenstander afstormen en dan nog het overzicht behouden om precies te weten wat er om hem heen gebeurt in het veld, en ook nog eens zonder de precisie in het passen te verliezen. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Wat goed vandaag zeg, pfoe pfoe.
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Wat ben ik fan
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Wat een voetballer.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Wat een koning
.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Daar gaan we nog een hele, hele zware kluif aan krijgen deze zomer.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Woutje Brama
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Wat is hij goed geworden zeg. Is een speler die perfect bij Barca zou passen in het spel.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
Zijn handelingssnelheid voornamelijk.
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |