![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Timothy Krul Geboortedatum 3 april 1988 Geboorteplaats Den Haag, Nederland Lengte 188 cm Krul groeide op in Den Haag waar hij aanvankelijk voetbalde bij HVV Ras en later bij ADO Den Haag. Naast zijn voetbalcarrière behaalde hij ook een VMBO-diploma. Tijdens het Europees kampioenschap onder 17 jaar – in Toscane, Italië van 3 t/m 14 mei 2005 – maakte Krul zoveel indruk als doelman van het Nederlands elftal dat hij in de belangstelling kwam van enkele buitenlandse clubs. Op 19 juli 2005 werd bekend dat Krul gecontracteerd was door het Engelse Newcastle United. Tijdens het WK onder 17 in Peru won hij op 2 oktober 2005 met Oranje een bronzen medaille door Turkije in de wedstrijd om de 3e en 4e plaats met 2-1 te verslaan. Krul debuteerde voor Newcastle op 2 november 2006 in de met 0-1 gewonnen UEFA Cup-wedstrijd tegen Palermo en maakte veel indruk met een aantal goede reddingen. Een paar dagen later bleek hij een knieblessure te hebben opgelopen, waaraan hij werd geopereerd. Krul werd in juni 2007 ook nog Europees kampioen met Jong Oranje, maar kwam daar echter geen minuut in actie. Omdat Krul in het seizoen 2007/2008 als derde doelman achter onder meer Shay Given weinig kans maakte op een plaats in het eerste elftal, stond hij dat seizoen op huurbasis onder de lat bij het Schotse Falkirk. In de zomer van 2008 werd Krul met verschillende clubs inverband gebracht (Chelsea, Feyenoord, Heerenveen). Op 16 juli 2008 meldde Feyenoord zich zelfs officieel voor de toen 20-jarige doelman, maar Newcastle United zag op het laatste moment van de transfer af. In november werd hij voor een maand verhuurd aan Carlisle United. Newcastle United degradeerde afgelopen seizoen naar het Engelse Championship. Op 8 augustus 2009 maakte Krul zijn competitiedebuut voor Newcastle. Tijdens een wedstrijd tegen West Bromwich Albion viel hij in voor de geblesseerd geraakte Steve Harper. ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zou een goede reservekeeper zijn voor Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als ik hem was, zou ik komende zomer kiezen voor een club die hem toch wel een basisplaats kan garanderen, talent moet ook spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9apnFfAbHXI[/youtube]
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De keren dat ik hem heb zien spelen (jeugdelftallen Oranje) was hij echt heel erg goed. Maar hij moet inderdaad een club zoeken waar hij elke week kan spelen. Iemand in de Eredivisie wil hem vast wel huren.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aan Juventus heeft hij toch helemaal niets.
Dan kan hij net zo goed bij Newcastle blijven. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij zou bij Twente de opvolger van Boschker moeten worden deze winterstop.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, dat zou echt uitstekend zijn. Als Twente dat daadwerkelijk doet dan laten ze echt zien oog voor de toekomst te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Al heb ik geen idee of Krul een stap naar Twente ziet zitten. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Toch over het algemeen meer getalenteerd dan Vorm&Velthuizen?
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Hoe zit het dan met Michailov, is die nou gehuurd? |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zo, daar zitten een paar goeie reddingen bij.
Hij moet nu gewoon iedere wedstrijd in de basis staan, minuten maken. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Veel groter talent dan Velthuizen en Vermeer.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | ||
|||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is gevaarlijk om te zeggen maar ik zie een toekomstig Van der Sar in hem.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik zie het ook wel in hem, maar hij moet toch echt gaan spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Volgens mij voelt hij zich in ieder geval veel te groot voor een subtopper in Nederland. Hij begon in de uitzending van Voetbal International gisteren ook meteen over Engelse clubs toen men over Nederlandse clubs begon.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
En weer de nul in een duel van Jong Oranje
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Zzal hij komende periode worden getransfereerd?
Mijn gevoel zegt dat hij voor het Engelse geld gaat kiezen ipv voor de minuten. Terwijl hij nu echt ervaring moet gaan opdoen in het eerste team |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij blijft toch wel weer zitten waar hij zit, niet slim.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik neem aan dat ie volgend seizoen hoe dan ook ergens op niveau in de basis keept.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
0-0 vandaag
hoop echt dat hij meegaat naar Zuid Afrika als 3de keeper. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Omdat ie zn doel schoonhield tegen fecking Plymouth Argyle?
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hij moet daar gewoon eens weg. Dit is echt doodzonde. Als hij ergens in de basis had gespeeld was hij meegegaan naar het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zo zonde dat hij nooit naar Rotterdam is gekomen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij vindt het allemaal wel best lijkt het, met een prima salaris. Met zo'n instelling komt hij er nooit, hij moet eens eigenwijs zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hij heeft nog een heel voetbal-leven voor zich he, als keeper. Volgend seizoen moet ie er staan en anders moet ie gaan verkassen, en dan denk ik dat Ajax of PSV hem koopt, misschien wel Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Toch had deze jongen al veel verder kunnen zijn wanneer hij niet alleen aan het geld dacht.
|
|
|
|
|
|
#45 |
Krul verlengt: 'Eerst Newcastle, dan Oranje' __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Hij had gewoon lekker ergens aan de slag moeten gaan als eerste keeper, je staat stil op deze manier.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tja, Newcastle doet 't slim om 'm lang vast te leggen. Krul klaagt (kennelijk) niet en zij hebben een talentvolle keeper op de bank met potentie om eerste keeper te worden en/of die in de toekomst best wat centjes op kan leveren.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geen slimme zet van Krul. Hij moet nu echt eerste keeper worden en dat zit er bij Newcastle denk ik niet in. Hij had beter een stap terug kunnen doen en naar een mooie Eredivisieclub als Heerenveen of een Championshipclub als Sheffield United of zo kunnen gaan, om daarna twee stappen voorwaarts te maken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Is die Steve Harper nou echt zo goed dan?
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat een dwaas dat hij verlengd heeft.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tim Krul: Toekomstig international en topkeeper?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|