![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Glynor Plet (Amsterdam, 30 januari 1987) is een Nederlands voetballer die momenteel onder contract staat bij Telstar, dat uitkomt in de Jupiler League. Hij is een aanvaller. In het seizoen 2008/09 is hij één van de relevaties in de competitie. Mede door zijn vele doelpunten heeft de club voor het eerst sinds tijden weer een periodetitel gewonnen. Code:
Seizoen Club Wed. Goals 2005/06 FC Den Bosch 6 0 2006/07 FC Den Bosch 12 1 2008/09 Telstar 37 18 2009/10 Telstar 10 8 . Uiteindelijk ging hij van de zomer niet naar Odense, en dat is maar prettig voor de club uit Velsen-Zuid.
Laatst gewijzigd door Boris; 31-01-12 om 23:42 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Opvallend dat hij bij Den Bosch in achttien wedstrijden slechts één keer scoorde (als je ziet wat zijn gemiddelde bij Telstar is). Misschien dat TerroRobbie kan vertellen hoe hij daar speelde? Voornamelijk invaller?
Zal volgend seizoen wel naar een Eredivisieclub gaan (VVV, Heracles, Sparta of zo). __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Apart dat hij het zo goed doet, bij FC Lisse mistte hij erg veel kansen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Volgens Yeahinho op jeweetwel kwam hij toen echt tekort.
Dit is wel een mooie quote om tevoorschijn te halen
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Verpletterend optreden weer
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Foto mag wel geupdate worden.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben je zijn goal tegen Zwolle van vorige week vergeten dan BS?
![]() Hij staat nu op tien uit zestien, prima gemiddelde voor een speler van Telstar. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nou ja, BS was toen al een goal vergeten hoor. Maar goed, nu dus op 12 dit seizoen, bijna op de helft. Verbetering van de 18 van vorig seizoen zit er dus wel in.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nou ja, nu kunnen ze er nog wat voor vangen en misschien heeft AZ dan nog een jonge spits om te stallen bij Telstar. Na dit seizoen was ie sowieso gratis weg, lijkt me.
Toch wel mooi dat het hier om een "eigen speler" gaat en geen huurling. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Witte leeuw is geldwolf..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Wel leuk gevonden inderdaad. Maar denk dat het toch wel verstandig is van Plet.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Met zijn CV en transfervrije status kan hij in de zomer meer pakken, verwacht ik. Wel verstandig denk ik zo.. echt veel meer rek zit er niet meer in..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Met zijn CV? Topscorer van fucking Lisse en Telstar
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij zal inderdaad wel wachten op interessantere aanbiedingen. Ben wel benieuwd wat Go Ahead heeft geboden dan, want lijkt me dat je er ten opzichte van een Telstar-salaris al snel op vooruit gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij heeft niet eens 1 keer 20 goals gemaakt. Laat staan 2 seizoenen
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja als je het zo bekijkt is Makaay ook nog een best goede spits.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
Ik zeg alleen dat hij met zijn 18 goals vorig seizoen, zijn 13 goals halverwege dit seizoen, laat ik maar niet gaan schatten hoeveel hij er uiteindelijk in de zomerstop heeft gemaakt , zijn transfervrije status in diezelfde zomer en zijn leeftijd, een grote kans heeft dat er een club komt met meer financiële mogelijkheden dan GAE. Laurens ten Heuvel ging ook na één succesvol jaar met 20 goals bij Telstar naar Sheffield United. Berry Powel is ook een voorbeeld. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Klopt ook wel hoor. Al had Ten Heuvel toen al wat lichte bekendheid in Engeland en volgens mij een zaakwaarnemer zitten daar.
Al is het wel zo dat bij Telstar het aanvalsspel op hem is ingesteld en dat scheelt wel voor je doelpunten. Dat zal hij elders nog moeten afdwingen. Maar het lijkt me wel duidelijk dat hij wacht op betere aanbiedingen in de zomer. Het enige risico in deze tijden is wel dat hij straks een zware blessure krijgt en dan dus waarschijnlijk zonder club komt te zitten. Maar dat is de gok die hij dus neemt. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nou, wordt vervolgd dus. Benieuwd welke club wel het goede totaalplaatje kan bieden dan. Zal mogelijk geen Nederlandse zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Wellicht alsnog Go Ahead Eagles...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
En alweer twee goals erbij.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ook een doelpunt kwijt door het schrappen van Haarlem toch? Of zag ik dat in de gauwigheid verkeerd gisteren?
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
.Destijds kwam ie echt veel tekort voor de 1e divisie. Heeft zich flink ontwikkeld dus, niet verwacht .
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
En goed beschouwd had je toen gelijk dat je schreef dat het een leuke speler voor ASWH (of andere Hoofdklasser, uiteindelijk Lisse) zou zijn, want bij Lisse schoot ie er aardig wat binnen. Heb wel het idee dat het spel van Telstar wel op hem toegespitst is, maar daar profiteert hij goed van. Wel zeer benieuwd wat hij elders zou kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gisteren gepasseerd door Bout. Plet zou niet goed getraind hebben en weinig inzet hebben getoond. Gevaarlijk, als je nog niets achter de hand hebt. Bovendien al even niet gescoord, dus de verhalen over interesse vallen ook wat stil.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
2 goals erbij. Ook nog eens twee technisch uitstekende goals.
18 goals inmiddels. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij leeft straks voort, de club niet
.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zie hem alleen niet uitgroeien tot een topspits voor een topploeg in de JL, laat staan een niveau hoger..
Ben benieuwd of ik mijn post ooit terug ga zien in bepaalde topics
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Had ie ook wel even nodig weer, een paar goals. Heeft Bout hem kennelijk dus toch goed geprikkeld.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Cambuur wilt hem hebben aldus JD.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Plet zelf wilt €6000,- Ik mag toch bidden dat ze praten over netto! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik ben wel benieuwd wat zo'n jonge op een nog iets hoger niveau kan
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hij zal niet zo dom zijn dat dit zijn enige optie is.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
nou daar komt fuckbuddy zijn bed niet voor uit!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Glynor Plet #1: Van witte Leeuw naar Heraclied en nu Tukker
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |