![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Welkom bij het grote Otman Bakkal topic.
![]() ![]() Ik verbaasde mij erover dat er nog geen topicreeks bestaat over deze held. Speelt erg sterk dit seizoen en illustreert dit met belangrijke goals en assists. Samen met Engelaar en Afellay vormt hij het sterke middenveld van PSV.
Volg hier Otman Bakkal op weg naar het grote Oranje! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij is echt verrassend sterk dit seizoen. Klasse!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als hij deze vorm vast weet te houden ben ik trouwens wel eens benieuwd of hij snel weg zal zijn of dat het een gevalletje Afellay wordt. Iemand een idee tot wanneer Otman vast is gelegd?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elke wedstrijd in de basis aub.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Een goalgetter op het middenveld.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hij heeft een neusje voor belangrijke doelpunten.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij is ook echt enorm 'koel' voor de goal. Ook redelijk kopsterk. Volgens mij zou hij ook niet misstaan als spits.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Misschien, maar laat hem maar lekker op het middenveld staan, waar hij zijn momenten kan pikken om plotseling voor het goal op te duiken. Zoveel middenvelders zijn er niet met die specifieke kwaliteiten, zeker niet in Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snap niet waarom hier toch nog zo vaak op de bank zit.
Goede speler hoor. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Was weer goed
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Onbegrijpelijk eigenlijk dat hij de laatste jaren zo weinig gespeeld heeft, als je hem nu zo ziet spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bij Twente was ie al geniaal, beter dan Aissati
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij mist wel nog steeds iets. Hij moet iets feller worden ofzo, iets gretiger. Als hij weer op de bank komt lijkt het wel alsof hij dat in alle gelatenheid accepteert.
Iets minder gelatenheid, iets meer drive zou wel goed voor hem zijn. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Is het raar als ik zeg dat Bakkal op korte termijn wel eens geselecteerd mag worden voor het grote Oranje? Hij is uitblinker op het sterke middenveld van PSV, scoort aan de lopende band, geeft assists, kan uitstekend als verdedigende middenvelder met veel diepgang spelen en zou toch echt niet misstaan ipv Mendes da Silva, die ik de laatste tijd vind tegenvallen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bij PSV speelt hij vooral achter de spitsen toch? Die positie is al dikbezet bij Oranje natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Uiteraard zie ik Bakkal nog niet in het basiselftal van het NL elftal staan, maar als bankzitter kan hij ook uitermate nuttig zijn. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
Hij heeft mijn topic gezien.
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Bakkal
heb het altijd al een held gevonden, maar dit seizoen lijkt hij eindelijk door te breken hopelijk is zijn blessure niet te ernstig en kan hij gewoon tegen utrecht spelen
|
|
|
|
|
|
#20 | |
" te posten.
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Goede voetballer
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hopelijk gaat ie mee naar Zuid-Afrika
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Dat lijkt me vrijwel uitgesloten
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Want? Hij is een goede voetballer maar niet goed genoeg?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Omdat Van Marwijk met een vaste selectie werkt
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Stormachtige ontwikkeling.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij is onderhand belangrijker geworden dan affelay heb ik het idee, of zie ik dat helemaal fout?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Op dit moment laat hij het zien, maar of hij net als Affelay PSV op sleeptouw kan nemen vraag ik mij af. Tis vooral een flow nu, benieuwd hoe goed hij echt is.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Mooi om te zien dat ie nu weer opbloeit, jammer genoeg bij een kutclub. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vorig seizoen vond ik hem niet erg goed eerlijk gezegd.
Dit seizoen doet hij het idd uitstekend. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij heeft ook nooit gezeurd en is blijven werken, de beloning heeft hij nu te pakken. Voor PSV een fijne speler, hij brengt diepgang in het spel.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Van Marwijk heeft hem nu ook in het vizier.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Deze week in de VI: de analyse van Bakkal.
Ik zal eens kijken of ik het kan scannen .
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
en terecht
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Goede beslissing!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mooie ontwikkeling maakt hij door onder Fred Rutten. Hulde.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leuk voor Bakkal en hij heeft het ook echt verdiend.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Succes mien jong
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
Ergens wel ironisch dat Aissati nu ruzie maakt in het tweede van Ajax en Bakkal gewoon opgeroepen wordt voor Oranje. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Aissati kan na 3-4 jaar nog steeds niet kiezen tussen Oranje of Marokko...
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
Over Bakkal: dik verdiende selectie. Modelprof, heeft geinvesteerd bij Eindhoven, is hard blijven werken bij PSV en zie nu waar hij is. Zulke type middenvelders heeft Nederland amper, middenvelders met diepgang die aansluiten om doelpunten te maken. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Geleerd bij FC Den Bosch
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Denk dat hij een handige speler is voor in de selectie. Kan op 5 posities in het elftal spelen als het nodig is. Lijkt me een relaxte gast. Bovendien scoorde hij al op het EK U21 in de finale en tegen Argentinie op de Olympische Spelen, lijkt zich dus wel thuis te voelen op internationale toernooien
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Otman Bakkal #1: Opgebloeid richting top
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|