![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
[align=center]
[/align][align=center]Thomas Enevoldsen[/align] [align=left]Persoonlijke informatie Positie:Middenvelder Geboortedatum: 27-06-1987 FC-jaren: 2009-2014 Rugnummer: 23 Lengte: 1.81 meter Gewicht: 74 kg Geboorteland: Denmark FC-debuut:sc Heerenveen - FC Groningen[/align] Code:
Professionele clubs Seizoen 2005-2009 Aalborg BK117 (13) 2009- Club FC Groningen w (g) 001 0(0) Interlands 2007-2008 Denemarken -21 0013 0(0) ![]() [align=center]Thomas Enevoldsen (27 juli 1987) is een Deens betaald voetballer. De middenvelder staat sinds augustus 2009 onder contract bij FC Groningen, waar hij voor vijf seizoenen tekende. Eerder speelde hij voor Aalborg BK, waar hij gedurende het seizoen 2005/06 debuteerde als profvoetballer. Enevoldsen kwam uit voor de Deense nationale selecties tot 18, tot 19, tot 20 en tot 21 jaar. ![]() De 1.81 meter grote Enevoldsen debuteerde gedurende het seizoen 2005/06 in het profvoetbal voor Aalborg BK ('AaB'). Hij vertegenwoordigde het team tot en met 2008/09 in 78 wedstrijden waarin hij zes keer scoorde. Op 29 augustus 2009 tekende hij een vijfjarig contract dat hem definitief aan FC Groningen verbond. Dat betaalde 1.25 miljoen euro voor Enevoldsen[1].[/align] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Zeker een aanwinst. Doet het prima tot nu toe, heeft nog voldoende groei potentie.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fel baasje.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Opgeroepen voor het nationale elftal:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
Enevoldsen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven, eerste indruk is uitstekend.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gisteren weer een goaltje meegepikt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
3x scoren in één helft. Niet verkeerd.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Eine Fotze
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yay, valt me nu pas op dat Enevoldsen en ik dezelfde geboortedatum delen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Twee van de 3 waren heerlijke goals.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Held.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
![]() En we hadden in de tweede helft ook twee Bacuna's in het team. Dramatisch. __________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=21NTkvIyML8
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wel bizar, alles wat ie op doel schoot vloog er in. Wel één keer met hulp van de keeper, maar toch. Volgende keer moet Sparta hem maar wat scherper verdedigen buiten de zestien....
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jammer van die lob tegen Twente afgelopen weekend.
Hij lijkt zich wel helemaal gevonden te hebben in Groningen, of niet? |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het kan nog veel beter heb ik het idee.. zeker als hij naar zijn natuurlijke kant gaat..
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik zou ook gewoon VDLaak eruit halen en Enevoldsen daar neerzetten. Maar Jans kennende laat hij VDLaak staan tot het eind van het seizoen. Net als altijd met Fledderus, Matthijs etc.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hattrick tegen Sparta
![]() Hattrick tegen Heracles (maar ja, eentje niet gezien door de grensrechter )
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Rumille.
Mijn ogen zijn blij met jouw edit. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Goede speler, ook nog vrij jong natuurlijk. Goed gescout weer door Groningen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ongelukkig vandaag.. wisselde mooie momenten af met matige. Maar ook zijn verdienste dat van der Wiel maar beperkt op kon komen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Toch denk ik dat dit een speler is die er wel komt. Heeft enorm veel talent.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Absoluut, ik zeg ook niet dat het slecht was vandaag, gewoon ongelukkig. Werd ook nauwelijks in stelling gebracht helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
![]() Had gisteren ook nog gescoord. http://www.youtube.com/watch?v=TPFFZvqPH |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Waardeloze goal natuurlijk...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TGlK7UAuhBA[/youtube]
Moest hier aan denken bij de TT
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Redactie
|
ik hoorde dat ie naar werder bremen gaat?
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Is hij dit seizoen geblesseerd geweest of is-ie gewoon gepasseerd?
Heb hem niet zien spelen eigenlijk.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Thomas Enevoldsen #1 :Geeft nooit op
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|