![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
Fc Twente
|
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij heeft toch bewezen niet geschikt te zijn voor het trainersvak?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moet ie niet doen, daar gaat het laatste beetje goede reputatie en zelfrespect.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fc Twente
|
Zo slecht heeft van Basten het toch niet gedaan met het Nederlands elftal? Op het EK kreeg ik eindelijk een beetje het gevoel dat Nederland het toch kan. Of het zonder van Basten het zelfde was gegaan dat weet ik niet.
Bij Ajax heeft hij het echt verknoeit. Verkeerde aankopen gedaan, kijk alleen al naar wielart in de winterstop overgenomen met veel moeite en die mag nu op de tribune z'n zakken vullen. Zou het leuk vinden voor hem dat hij het bijvoorbeeld bij AC Milaan wel waar kan maken. Misschien dat hij eerst nog even ergens anders ervaring op moet doen... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
bij de wedstrijd Twente - Ajax had van basten ook wel laten zien wel wat tactisch inzicht te bezitten. Door met Huntelaar als Laatste man te voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Veel slechter dan Leonardo kan ie het ook niet doen dus wat dat betreft is het het proberen waard. Hij blijft een held en ik mag hem echt wel
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk dat De KK bedoelde bij Sparta.
Hij is de enige coach die ooit degradeerde met Sparta, echter werd hij groot bij Barca. Waarom zou Marco dat niet kunnen, mits hij de juiste assistenten meeneemt. Adriaanse ofzo, die doet alles voor geld. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
AC Milan is gek als ze dat doen
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moet Van Basten er nu instappen? Ze hebben te weinig kwaliteit, veel geld om te investeren hebben ze ook niet echt dacht ik.
Als hij het wel doet wens ik hem wel het allerbeste. En dan over een paar jaar terug naar Ajax. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ruim de helft van de respondenten op de vraag of hij de juiste man is als Milan trainer op de websievan diezelfde Corriere dello Sport reageert daar met een "Nee".
Grote voetballer is ongelijk aan grote trainer, dat zie je zo vaak. Bij Ajax heeft hij het tegendeel al niet kunnen bewijzen, verre van (zeker qua people management skills) dat Marco dit niet moet doen en Milan dit niet moet willen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lijkt me niet de oplossing voor AC.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Milan is voorlopig gewoon hopeloos verloren. San Marco gaat ze echt niet kunnen redden. Een meer ervaren trainer trouwens ook niet. Niemand kan veel met een matige selectie en slechts spinnenwebben in de clubkas.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
Nee maar Gourcuff hebben we niet nodig in Milaan...
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Het zou toch wat zijn als ze de enige matige trainer eruit gooien en de volgende binnenhalen?
.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het heeft ook helemala geeen zin met de huidige selectie, financiele middelen etc.
Een ziek systeem maak je niet beter door een andere trainer neer te zetten |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
Gaat waarschijnlijk aan de slag in Argentinie
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volgens Jansma is het toch wel aan het kriebelen bij Van Basten om weer te gaan trainen; zou Groningen een optie kunnen zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Van mij mag hij voorlopig wel analist blijven. Ik had het op voorhand niet gedacht, maar ik vind dat hij dat goed doet.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
lijk me sterk verhaal.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zou best leuk zijn, vooral omdat Juve tegen Ajax heeft geloot. Toch zie ik het niet gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gelukkig maar.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sinds wanneer houden ze in Heerenveen van revolutionaire ideën dat is toch de reden waarom Sollied uiteindelijk weg moest
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
We hebben nu eerst wel weer genoeg coaches gehad met een gebrekkige communicatie.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
Als ik hem was zou ik mooi spitsentrainer bij Milan worden
|
|
|
|
|
|
#35 | |
"He Leo, knakker, ik kom ff die spitsen van jullie wat bijbrengen. Hier heb je mijn rekeningnummer. Uurtje of 11 beginnen?"' |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nou die status heeft van Basten nog wel in Italië neem ik aan.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Dat denk ik ook wel ja.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
"Vernieuwende inzichten"
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hoi
|
Blijft een held voor mij
![]() Hoop dat hij snel successen zal krijgen als trainer om vervolgens na 7 jaar terug te keren bij Ajax.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wel raar dat ie het afbrand-risico te groot vond; dan kan ie nergens meer aan de bak.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Lekker zonder risico de spitsen trainen van het eerste en de jeugd als je zin hebt.
Hij zal vast nog wel een huisje in Milaan hebben waar hij een maand of 6 per jaar kan vertoeven |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banned
|
Scouting zou ook kunnen natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
Daar was wel sprake van, alleen is het twijfelachtig of dat serieus was
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
Dat is niet eens zo een slecht idee. Hij heeft wel kijk op het spitsen gebeuren en hij analiseert zeer goed de wedstrijden als ie ze op een scherm ziet
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoi
|
Twente uit was top!
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Fc Twente
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoi
|
Dat was zijn beste wedstrijd bij Ajax vond ik zelf.
Ik moest er ineens aan denken door het Elia topic waarin werd gesuggereerd dat hij daar weinig vrienden heeft. Toen moest ik denken aan zijn uitspraak over poep in de broek. Hoop dat Marco snel weer gaat coachen. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marco Van Basten #1: Het begint toch weer te kriebelen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|