![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Willem van Hanegem
Hoewel momenteel clubloos, is Willem genoeg in de media te vinden. Of het nu gaat over fotografie, schilderen of zingen, Willem kan het allemaal. De palmares van deze held: Speler: * Velox (1962-1966) * Xerxes (1966-1967) * Xerxes/DHC (1967-1968) * Feyenoord (1968-1976) * AZ'67 (1976-1979) * Chicago Sting (1979) * FC Utrecht (1979-1981) * Feyenoord (1981-1983) Trainer * Feyenoord (1983-1986 als assistent; 1992-1995) * FC Utrecht (assistent; 1986-1989) * FC Wageningen (assistent; oktober 1990-1991) * Holland (amateurs; 1991-1992) * Al Hilal (Saoedi-Arabië; 1995-1996) * AZ'67 (1997-1999) * Sparta (2001) * Nederlands elftal (assistent, 2002-2004) * FC Utrecht (van 12 juli 2007 tot 23 december 2008) Als speler o.a. 3x landskampioen en winnaar van Europa Cup I, Europa Cup III en de Wereldbeker. Als trainer winnaar van o.a. het landskampioenschap en de beker. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vanochtend bracht Willem een zeer verdienstelijke blues-versie van de Beatles' Eight Days a Week ten gehore bij Evers staat op:
http://www.youtube.com/watch?v=PUY2a3Ehn6M |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wauw, dat klinkt nog best goed ook
!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
mooi stukkie Gunther. Klinkt best goed. lekkere ruige stem
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuk
![]() Willem blijft een held.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hij is nog benaderd ook om een album te maken!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fc Twente
|
Willem!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat 'n geweldenaar
![]() Hij is echt grappig
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Dat klinkt nog best goed ja
![]() Hij is inderdaad een veelzijdig figuur. Golfen kan ie ook nog... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
"Jongens, ik ben juist bezig met 't verminderen van m'n handicaps, ik moet er niet nog eentje bij hebben"
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Topper blijft het
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik heb het niet zo op deze man.
Als voetballer en trainer geweldig, daarna probeerde hij grappig te zijn bij VI wat hem niet lukte. |
|
|
|
|
|
#13 | |
I rest my case
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik denk ook echt niet dat 'ie grappig probeert te zijn, hij kan gewoon niet anders. Ik vind 'm niet "gemaakt" ..
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
Zit ie als Analist een potje Italiaans voetbal te begeleiden b.v. en vervolgens is het non stop zeueren op Italiaans voetbal in welke zin dna ook. Kom dan niet, zeg dan dat je graag komt maar niet naar zo'n match of wat dan ook i.p.v. mij te vervelen met je negativisme. (Recent bij Madrid - Marseille ook vreselijk bv). |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
terecht
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zeker terecht
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Willem
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Van Hanegem is dit seizoen wel heel erg buiten beeld geweest in de voetballerij naar mijn idee. Is het klaar met Willem of ziet iemand hem volgend seizoen 'gewoon' weer een club gaan trainen?
Of maakt ie wellicht zijn rentree bij VI?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zou leuk zijn
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Ik vind hem echt 3x niks, dus nee dank je vriendelijk.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Willem zit lekker bij sport 1 en op de golfbaan. Lekker laten golfen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Van de Jupiler League hoogstens |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Heeft wel gelijk over die rode kaart natuurlijk.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dat wel ja. Maar ik vraag me af waar Willem die "heel veel twijfelgevallen" heeft gezien.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb de wedstrijd beetje half zitten volgen. Maar had niet echt het idee dat Ajax erg veel voordeel had door de scheids inderdaad. AZ was gewoon drama.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vind hem vervelend.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het veel zeikerige Willem van Hanegem topic
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
willem van hanegem roeleert
Willem van Hanegem: HumorTV |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
zo'n lieve man |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Heb je ook wel eens gezien hoe hij met kleine kinderen om gaat? Of met zijn spelers? Waarom vind jij het geen lieve man?
Ik bedoel: dit is toch fantastisch? Als je ziet hoe gemeen (onnodig vaak ook) mensen tegen elkaar doen. Van Hanegem is natuurlijk wel een beetje gek dat hij al die Marrokaanse jochies op de koffie laat komen maarja, het komt recht uit het hart. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Heeft ie ook nog iets gezegd over hoeveel mazzel ZIJN cluppie dit weekend heeft gehad?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
En om de een of andere reden kan Ajax niets goed doen bij hem de afgelopen twee seizoenen. Dat begint ook een beetje te vervelen. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
).
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kwestie van smaak. Het ging mij snel vervelen in ieder geval.
Kwam ook deels door Barbara Barend die er niet meer uit kon halen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bij Koekebakker is alles en iedereen óf fantastisch en briljant óf deugt er helemaal niks van.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Weet bijna zeker dat die op de manier van Barcelona wil gaan spelen, daar is die helemaal bezeten van
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het veelzijdige Willem van Hanegem topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |