![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
[align=center]
![]() [/align]
) maak ik dan ook een verwijzing naar diegene die hij heeft vervangen in de spitspositie: Roy Makay. Want JDT viel in die 21 wedstrijden echt niet zo vaak op, en als ie dat wel deed dan was het juist door slecht spel, maar toch prikte hij er vaak stiekem ééntje in. Zondag in Breda en ook tegen PSV speelde hij echter uitstekend moet ik zeggen. Hij lijkt te groeien in de spitsenrol en moest hij eerder nog na 70 minuten naar de kant, nu sleurt hij 90 minuten in de voorhoede.
[/align]Aanbid hier deze held.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vandaag weer een aardige pot, ookal miste hij wel twee keer voor open doel, zoals alleen een Tomasson dat kan.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Het is wel een held trouwens
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was een held en dat is het nog steeds!
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
JDT
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
"Ik probeerde hem niet te raken."
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Duidelijker voor iemands enkel kan je niet gaan.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Stranger in Rotterdam
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Maar ja, je kan natuurlijk in het interview beter niet zeggen dat het een actie is die voortkwam uit frustratie en dat je op dat moment wel even het enkeltje wilde raken.
Wat wel pleit voor hem is dat het normaal gesproken inderdaad geen gemene voetballer is. Keertje kortsluiting kan voorkomen, gewoon een paar wedstrijden brommen en dan weer verder. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Hoorde op de radio dat het een schandalige overtreding was, zou je niet verwachten van Tomasson.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eerlijk interview inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() Maar op die van vandaag na kan ik verder geen smerige overtredingen herinneren eigenlijk.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Iets wat ik overigens totaal niet afkeur.
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
5 wedstrijden schorsen. Minstens.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
3 plus 1 voorwaardelijk, maarja dan mist ie Ajax sowieso.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Serieus, wat een aap zeg! man man man.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Toch wel jammer dat geen enkele speler ooit zal zeggen dat hij gewoon dom is geweest en nooit zo'n overtreding had mogen en moeten maken. Schandalig, maar goed, zo zie je ze wel vaker, alleen missen ze dan vaak de speler.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=uGHX5ZWovSE
Voor de mensen die hem niet gezien hebben. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Held
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Laaiend was Been volgens Studio Voetbal. En dat was niet van enthousiasme.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat een volstrekt debiele overtreding. Ongekend.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Hij is te laat, och jammer.. Kan gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Er was verder toch weinig aanleiding om zo gefrustreerd te zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
4 wedstrijden langs de kant
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Zie zelf, iedere week op de amateurvelden, ergere tackles.. Ik denk zelfs dat ik op de trainingen er nog wel harderes uitgooi. |
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
![]() Deze overtreding van Tomasson had iemand een jaar geblesseerd kunnen schoppen, of misschien wel een potentieel Bouaouzannetje. Die overtreding van Cissé (ook een terechte rode kaart) zie je veel vaker. Die van Tomasson was nog wel een graadje erger in mijn optiek. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|||
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
![]() [/quote] Ja ![]() Ben zelf een linker middenvelder/ linksbuiten/ spits dus krijg ook wel wat tikken te verwerken
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Robben II. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
![]() Die man raakt ook weer eens geblesseerd. Voor vorig jaar was'ie het praktisch nooit volgens mij
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat een goal weer vandaag, de moeilijkste maakt hij altijd met gemak. Held.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
En de makkelijkste wil hij nog wel eens missen inderdaad.
![]() Verbaas me telkens weer over zijn techniek, kreeg vandaag echt veel ballen enorm kut aangespeeld maar telkens weer weet hij ze met speels gemak dood te leggen op zijn voet. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
JDT
![]() Hopelijk gaat ie na jullie nog bij ons aan de slag. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mooie spits hoor, Vooral op de dvd´s uit 2000 - 2003.
Ben blij dat die nog bij ons is. __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Heerlijke lob/stiftgoal vandaag weer.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
held.
|
|
|