![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Volledige naam Sekou Cissé Bijnaam Zuper Zékou Geboortedatum 23 mei 1985 Geboorteplaats Dabou, Ivoorkust Lengte 184 cm Gewicht 78 kg Been Rechts Positie Vleugelspeler / Aanvaller Inmiddels alweer twee maanden bij Feyenoord en het valt toch eerlijk gezegd wat tegen. Op een uitstekende voorbereiding (wedstrijd tegen Samp.) en een uitstekende debuut na heeft hij nog te weinig laten zien. Nou zegt hij op 85 % te zitten de laatste tijd, maar voetballers die dat roepen geloof ik zelden. Voorlopig speelt Feyenoord in mijn ogen in een te stroef tempo, waardoor Cissé nooit echt de ruimte heeft voor zijn acties en heeft hij met Van Bronckhorst een 'domme' back achter zich. Niet het makkelijkste elftal dus om in te beginnen... Volg hier Zuper Zékou. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nee
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Valt echt verschrikkelijk tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moet meer kunnen laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Valt niet tegen, kan gewoon denk ik niet beter.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij is nog enorm jong he, dus wat niet is kan nog komen.
Kan zeker een nuttige teamspeler zijn, zoals hij dit seizoen al heeft bewezen. Lijdt weinig balverlies en heeft ook oog voor de medespeler. Nu z'n efficiëntie en passeerbeweging nog. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
24 jaar. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
Dan moet dat nu ook kunnen. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Speelt al weken met een blessure.
__________________ Hup Feyenoord |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik had ook niet anders verwacht. Zoals ik op F. al schreef, vooral een hardloper. Voorzet is niet best, techniek niet denderend en afwerking ook niet koelbloedig. Snapte ook niet waarom Been hem per se wilde hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Een domme draver dus.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Zou kunnen komen door die blessure, maar dat geloof ik eigenlijk niet. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben blij dat ie niet bij PSV speelt....
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bij vlagen een goede wedstrijd en een goede goal.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat was ie weer eeeeeerg matig gisteren. Eerste helft haalde hij echt een bedroevend niveau (al moet er bij gezegd worden dat iedereen dat zowat deed), tweede helft op de rechterflank lukte het wel om hem in de diepte te bereiken en zodoende kwam hij wel drie keer alleen op Luciano af. Allen mis helaas, al zat Luciano er ook goed tussen moet ik zeggen. Uiteindelijk toch nog een gelukkige assist en een uitstekende voorzet bij de 2-1.
Zijn spel staat of valt bij het gehele spel van Feyenoord voorlopig.. als Feyenoord met veel tempo speelt zoals tegen Roda, NEC en de tweede helft gisteren, heb je veel aan hem, maar in het vaak risicoloze slome tempo heb je echt niets aan hem. Aan de ene kant, dat zijn ook de redenen dat niet de minste spelers zoals Wijnaldum, Biseswar het ook totaal niet kunnen brengen op diezelfde flanken. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
|
Absolute topspits voor Feyenoord!
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb me echt ka-pot lopen ergeren aan hem zondag..de tering wat speelde hij dramatisch.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Goede goal vandaag en een vrij redelijke pot. En dat met dit weer.
![]() Ben wel bang dat hij zich nu in de kijker heeft gespeeld voor de Africa Cup. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Inderdaad, hij had hem af moeten geven. Dat die bal erin ging was meer geluk dan wijsheid.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is dat de keeper meewerkte.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij schiet hem gewoon goed in hoor.. True, hij had hem beter af kunnen leggen, maar uiteindelijk zit er genoeg kracht in het schot, dat ie niet bepaald houdbaar is.
http://www.youtube.com/watch?v=dFg2ZQQ4Fhs En nja, ik vond hem wel redelijk spelen. Maar dat kan ook de kou zijn geweest.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die dansjes na de goal
. Pienaar flashbacks.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
Hij was niet eens in de hoek, het is dat de keeper hem zelf in de hoek duwt. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Overall vind ik hem na een halfjaar Feyenoord zwaar tegenvallen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zeker weten, al heb ik wel het idee dat er nog enorm veel rek in zit. Tegen AZ bijvoorbeeld speelde hij opeens weer een enorm sterke 1e helft. Ik schrijf hem iig nog lang niet af.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb er niet echt vertrouwen meer in. Hij heeft wel kwaliteiten, maar die komen totaal niet in zijn recht in dit Feyenoord. Tempoloze opbouw waardoor er nooit ruimte is om hem eens weg te sturen, of om een actie te maken.. zijn drie goals zijn niet voor niets countergoals/ goals door snelle omschakeling.
Hij is niet de eerste die faalt op de flanken dit seizoen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Dat hij zo nu en dan uitblonk bij Roda (laten we nu niet doen alsof 'ie daar wekelijks de sterren van de hemel speelde), maakt hem natuurlijk niet automatisch geschikt voor Feyenoord. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Was vandaag echt 3x niks, dramatisch. Had je die miljoenen echt veel beter kunnen besteden als Feyenoord zijnde.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vond hem ook weer slecht spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
kan in het rijtje van de lurlings, bosschaarts en buysjes komen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haal dat ''ruwe diamant'' maar weg zou ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|