![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Andwelé Cedric Slory (Paramaribo, 27 september 1982) is een Surinaams-Nederlands voetballer. Momenteel staat de vleugelspeler onder contract bij Feyenoord. Eerder speelde hij voor Excelsior en Telstar. Slory is een van de weinige spelers die international werd als Excelsior-speler.
![]() Na twee dramatische seizoenen waarin het fysiek en mentaal compleet verkeerd ging, lijkt hij weer helemaal herboren. Vanuit het niets is hij nu basisspeler en onverdienstelijk doet hij het zeker niet met twee goals en twee assists. Als één speler deze omslag heeft verdient is het Slory wel, zelden zie ik een vleugelspeler met zoveel inzet voetballen. Zonder enige moeite sprint hij gewoon achter zijn directe tegenstander aan. Elke keer weer. Ooit was hij één van de grootste talenten van Nederland en na vele jaren geklungel leek dat er uit te komen bij Excelsior, waar hij toch één van de revelaties was met 13 goals. De logische transfer naar Feyenoord volgde, al meldde Ajax zich nog wel tevergeefs bij Excelsior/Feyenoord. Met zijn zeventwintig jaar is het nog steeds niet te laat voor een doorbraak in mijn ogen. Het moet echter wel dit seizoen gebeuren. ![]() Zal hij dit shirt ooit nog dragen? __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Respect voor hem! Bleef toch altijd wel in hem geloven, ik hoop alleen dat hij deze lijn doortrekt, hij is zeer handig bij counters, en met zijn werklust is niks mis
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heeft zich uitstekend teruggevochten bij Feyenoord, niets dan lof voorlopig
!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt er dan toch op dat hij vooral goed kan spelen onder de hoede van Mario Been. In dat opzicht is hij dan dus wel slim geweest om te wachten op Mario ipv een transfer te maken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het lijkt me verstandig om z'n contract te verlengen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Speelde vandaag niet slecht.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
De speelwijze wordt onder andere op hem afgestemd en dat betaalt hij terug. Doet 'ie toch goed, 3 wedstrijden op rij gescoord als ik het goed heb.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi
|
Speelde wel aardig vandaag. Kan hij deze lijn doortrekken denken jullie?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
27 jaar alweer, dacht dat hij 24/25 was.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
En terecht, want hij speelde matig. Het merendeel eigenlijk, maargoed
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat is wel iets waar 'ie echt aan moet werken. Als het bij anderen niet draait en deze hem zelden bereiken laat hij dat met felle armgebaren en dergelijke altijd merken. Niet echt positief voor het teamgevoel.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ach ja. Het komt op mij ook een beetje opgeblazen over. Ik snap ook niet dat Been zoiets liever niet gewoon in de groep houdt. Leuk en aardig hoor, dat hij transparant wil zijn, maar iedereen maakt fouten. Als je zoiets intern houdt dan neem je de speler in ieder geval nog een beetje in bescherming. Dit zal Slory ook niet veel beter doen voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dan nog vind ik het een aparte manier van handelen. Ik zou als speler geen meter harder lopen voor een trainer die mij publiekelijk te grazen neemt.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Zelf vind ik trouwens ook dat het netter is om zoiets gewoon binnenkamers te houden. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Slory toch...
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Slory heeft ook helemaal geen last van een matige instelling, juist een voorbeeldige in de meeste opzichten. Hij wilt juist te graag, en als het bij hem of anderen niet draait dan windt hij zich daar veeeel te veel over op. En te vaak reageert hij dat af.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Been,
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik kan me niet voorstellen dat hij na dit seizoen nog bij Feyenoord onder contract staat.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banned
|
kinderachtig zeg handtekeningen zijn geweldig voor dk en jorien
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Waar heeft hij nu al allemaal boetes voor gekregen dan? Alleen het slaan-incident en dit toch?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Feyenoord wil zijn contract verlengen
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Verlengen is denk ik een goedkopere optie dan extern een opvolger zoeken. Ben zeker niet kapot van Slory, maar vanuit Rotterdams oogpunt begrijp ik het wel. Zoveel spelers op die positie hebben ze volgens mij niet, Slory is dan prima voor de breedte. 18 toppers in de selectie is nu eenmaal niet mogelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
CSKA Moskou
.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
:w
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Toch zou ik het jammer vinden. Ondanks dat hij tussen z'n oren geregeld ontspoort heb ik toch wel van hem genoten in het begin van dit seizoen. Hij pikte belangrijke doelpunten mee. Maar in deze situatie heel snel verkopen!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
|
-niet doen-
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Van mij mag die wel voor een goed bedrag weg
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
:w
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
ik niet
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat een grappenmaker
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
haha
|
|