Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30-09-09, 21:54 big smile   #1
'Timmer had wat vaker de nul moeten houden'

Mario Been heeft agiteerd gereageerd op enkele uitlatingen van Henk van Ginkel, de zaakwaarnemer van Henk Timmer. Volgens de belangenbehartiger ligt de schuld dat zijn cliënt tot op heden nog geen nieuwe werkgever heeft gevonden bij de huidige oefenmeester van de Rotterdammers. Been spreekt dat echter stellig tegen.

[afbeelding: link]

"Been heeft de carrière van Timmer om zeep geholpen", haalt Van Ginkel uit in het weekblad Voetbal International. "Toen Been kwam, had hij regelmatig contact met Henk over allerlei zaken bij Feyenoord, maar toen puntje bij paaltje kwam liet hij hem vallen en moest Henk weg, ondanks een doorlopend contract."

Het aflopende contract van Timmer bevatte de optie om nog een jaar langer met elkaar door te gaan, maar Feyenoord wist die optie volgens het Timmer-kamp op dubieuze wijze te omzeilen. "In een gesprek gaven ze Henk te kennen dat ik mijn aanspraak op die optie moest laten vallen, anders zou ik niet meer opgesteld worden. Later werd me dat ook nog meegedeeld in een e-mail. Te schandalig voor woorden", vertelde de goalie eerder.

Volgens Been moest de overeenkomst van de doelman na een bepaald aantal duels 'stilzwijgend worden verlengd tegen een veel te hoog salaris'. "Maar ik wilde gewoon een andere keeper en de club had geen geld", reageert Been desgevraagd tegenover het weekblad. "Henk heeft zijn eigen carrière om zeep geholpen. Als hij wat vaker de nul had gehouden, was hij nu al ergens onder de pannen geweest, lijkt me."

http://www.youtube.com/watch?v=JhMGns9Co8o&feature=related

Naar welke club zal hij gaan? VVV?

Oud 30-09-09, 22:31 angry   #2
zwolle

samen de boel op stelten zetten met everse
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 30-09-09, 22:51 angry   #3

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Carthago
zwolle
Eagles!
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 11:56 wink   #4

Zo zal ik me Henk Timmer herinneren...

Oud 01-10-09, 12:00 big smile   #5
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldige uitspraak van Been trouwens, hij zegt precies waar het op staat.
Ik zie Timmer trouwens nog wel naar VVV gaan...
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 09:54   #6
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Henk Timmer: 'Ik train nu met Marianne'
13 november '09 09:13 door David Kuipers

Henk Timmer zit zonder club sinds zijn contract bij Feyenoord deze zomer niet werd verlengd. De doelman krijgt nog regelmatig aanbiedingen en traint ondertussen met zijn partner, schaatster Marianne Timmer.

"Marianne traint soms wel drie keer per dag, dan kun je natuurlijk niet stil blijven zitten", zegt Timmer in het AD. "Ik train elke dag en we trainen ook regelmatig samen."

De 37-jarige sluitpost zegt dat hij over interesse voorlopig niet te klagen heeft. "Ik krijg regelmatig aanbiedingen, Dichtbij, maar soms ook ver weg. Tot dusver zat de goede aanbieding er niet bij en ik moet zeggen dat de club ook bij me moet passen. Dat is steeds niet het geval geweest."

Tot vlak voor zijn vertrek bij Feyenoord zat Timmer bij de selectie van het Nederlands elftal. Het komende WK heeft de doelman echter al uit zijn hoofd gezet. "Laten we reëel zijn. Om voor het Nederlands elftal uit te komen moet je wekelijks spelen. Van Marwijk en ik hebben altijd een goede band gehad, zeg maar een vertrouwensband. Maar zo lang ik geen club heb, is dat allemaal niet aan de orde."
Hij zit al drie maanden zonder club, maar de juiste zit er nog niet bij? Ik vraag me af wat voor interesse van welke clubs dat dan is .
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 10:34   #7
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Het betaald blijkbaar niet genoeg in ieder geval.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 10:47   #8
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

ik denk dat Ado destijds wel bij hem heeft aangeklopt toen ze uiteindelijk Ditewig namen. Als je zo'n club dan al afwijst
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 17:06   #9

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem

Hij zit al drie maanden zonder club, maar de juiste zit er nog niet bij? Ik vraag me af wat voor interesse van welke clubs dat dan is .
Timmer wacht op een club van het niveau Barcelona denk ik.
Oud 20-11-09, 00:44   #10
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Doelman Timmer zet punt achter actieve loopbaan
Donderdag, 19 november 2009 om 23:50

Henk Timmer heeft een punt gezet achter zijn actieve carrière als speler. "Voetballen zit er voor mij niet meer in", zei Timmer donderdag in het tv-programma Pauw & Witteman. De afgelopen periode klopten wel diverse clubs bij Timmer aan, maar een passende aanbieding zat er volgens hem niet bij.

De laatste club waar de 37-jarige Timmer actief was als doelman was Feyenoord. Na vorig seizoen liep zijn contract in Rotterdam-Zuid af en werd niet meer verlengd. Timmer heeft sindsdien geen nieuwe club weten te vinden en besluit nu dus om een punt achter zijn loopbaan te zetten.

Timmer wil de komende maanden zijn partner en schaatster Marianne Timmer ondersteunen tijdens haar revalidatieproces van meerdere hielbreuken. Behalve Feyenoord stond Timmer ook onder de lat bij FC Zwolle, AZ en Ajax. Hij verdedigde zeven keer het doel van het Nederlands elftal, waarmee hij had gehoopt aan het WK in Zuid-Afrika deel te nemen.
Mag toch wel terugkijken op een mooie loopbaan.

Oud 20-11-09, 00:55   #11
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor een voor Eredivisie begrippen matig tot redelijke keeper een mooie loopbaan, dat zeker.
Rumille is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 01:31 wink   #12
props voor je loopbaan henk

en voor je vriendin
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 01:48   #13
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Stompie en Marianne kunnen elkaar de komende tijd iig goed vermaken...
Het ga je goed!
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 07:20   #14

inZanity's Voetbal Forum schermafbeelding

had verwacht dat ie nog wel een jaartje bij Zwolle in het doel zou gaan staan.
inZanity is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 07:57 EK bal   #15
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet geheel onverwacht natuurlijk.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 08:19   #16
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door inZanity
had verwacht dat ie nog wel een jaartje bij Zwolle in het doel zou gaan staan.
Moet Zwolle dat natuurlijk ook nog willen. Daar hebben ze nu Diederik Boer. Een jongen van de club die niet alleen aardig kan keepen, hij kan ook nog jarenlang mee. Zou niet verstandig zijn om dan voor een jaartje te kiezen voor Timmer.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 11:23   #17
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

In afscheid in stijl voor Timmer op deze manier denk ik.. Het was nou niet echt de lieveling overal.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 12:00   #18
Henk is nog steeds geliefd bij Zwolle & AZ; jammer dat hij zo afgezeken werd bij Feijenoord. Maar ja, je bent zo goed als je laatste wedstrijd(en)....
Mutsaers__78 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 12:59   #19
Hoi

Ach, heeft wel een leuke carrière gehad toch? Lange tijd in de top van de Eredivisie gespeeld
Timmer is de enige Nederlandse doelman, die voor twee verschillende Nederlandse clubs in de UEFA Champions League heeft gespeeld. Voor zowel Feyenoord als AFC Ajax speelde hij tijdens de UEFA Champions League.
Wat schattig Hendrik en Maria Timmer

Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 20-11-09, 13:12   #20
Ik vond hem vooral bij Zwolle een goede keeper. Toen had hij ook nog een snor, maar dat terzijde...
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 18-12-09, 21:39   #21
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Henk Timmer heeft serieus overwogen om zijn carrière voort te zetten in Argentinië. "Een mooie competitie met duels voor wel 80.000 toeschouwers." Vanwege zijn dochtertje heeft hij daarvan uiteindelijk afgezien. "Ik kan die kleine geen jaar missen", vertelt de ex-doelman aan de Stentor.

Timmer heeft ook gedubt over een voortzetting van zijn carrière in de Championship, een niveau onder de Premier League. De gestopte doelman vond het niveau te laag om in aanmerking te kunnen blijven komen voor het Nederlands elftal, dat volgend jaar zomer meedoet aan het WK in Zuid-Afrika.

Een overgang naar een club in Nederland was geen optie, meldt het regionale dagblad tot slot. Onder meer omdat Timmer zich bedreigd voelde door ongenode bezoekers aan de voordeur. Timmer stond in zijn actieve loopbaan bij FC Zwolle, AZ, Ajax en Feyenoord onder contract.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 23:34 big smile   #22
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

*Kick.

Clubloos blijft hij gelukkig wel in beeld voor ZA
behangplakker is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 00:12   #23
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Championship een te laag niveau noemen

Oud 04-03-10, 10:11   #24
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen polst doelman Timmer (38) voor rentree

ROTTERDAM - Heerenveen heeft bij Henk Timmer (38) aangeklopt om de keepersproblemen in Friesland op te lossen. De ploeg van interim-trainer Jan Everse kampt met een serieus probleem nu Brian Vandenbussche (knie), Martin Lejsal (schouder) en Kenny Steppe (hand) niet beschikbaar zijn.
Afgelopen zaterdag in de met 1-2 verloren thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo viel de jonge Diederik Bangma in voor de geblesseerd geraakte Lejsal. Timmer is clubloos en werkte in het verleden met succes samen met Everse bij Zwolle. Volgens het voetbalblad Voetbal International praten Heerenveen en Timmer vandaag om te bekijken of een rentree van de voormalig international mogelijk is.

bron
Zou deze held weer in actie gaan komen?
Misschien kan hij dan nog wel mee naar Zuid Afrika, of anders kan hij tijdens het WK analist worden bij RTL Boulevard
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 04-03-10, 10:42   #25
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988
Championship een te laag niveau noemen
Voor het WK wel.
Timmer Lijkt me een aanwinst voor Hveen.
Oud 04-03-10, 10:47 wink   #26

Gezellig voor Marianne tijdens het trainen in Thialf
Oud 04-03-10, 12:49 big smile   #27
Roem en glorie

Timmer op proef bij Heerenveen
AMSTERDAM - Henk Timmer moet het keepersprobleem van sc Heerenveen oplossen. De Friese club heeft de doelman gepolst om terug te komen op zijn beslissing te stoppen met het spelen van profvoetbal. Timmer is in Heerenveen voor een proeftraining.

Bij Heerenveen zijn de keepers Brian Vandenbussche, Kenny Steppe en Martin Lejsal allen geblesseerd.

Afgelopen zaterdag verdedigde daarom de negentienjarige Diederik Bangma in het duel met Heracles Almelo (2-1 nederlaag) het doel.

Heerenveen meldt op de clubsite dat de 38-jarige Timmer donderdag een meetraint met de selectie.

''We gaan kijken hoe fit hij is en of hij iets voor ons kan betekenen,’’ legt voorzitter Yme Kuiper uit. Onder welke voorwaarden Timmer eventueel zijn rentree in de eredivisie maakt, is nog onduidelijk. ''Daar moet nog over gesproken worden.’’

Everse
Timmer besloot te stoppen met het spelen van betaald voetbal nadat Feyenoord afgelopen zomer zijn contract niet verlengde en hij geen geschikte nieuwe club vond.

De keeper werkte in het verleden bij FC Zwolle samen met Jan Everse, die interim-trainer is bij Heerenveen.
bron
Inmiddels aan het proeftrainen dus.
Oud 04-03-10, 12:54   #28

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected

Voor het WK wel.
Timmer Lijkt me een aanwinst voor Hveen.
Welnee man
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-03-10, 12:54 big smile   #29
Hoi

Ojee, dan valt er een hele categorie weg in het linkjes overzichten topic.
Oud 04-03-10, 12:54 hearth   #30
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Ojee, dan valt er een hele categorie weg in het linkjes overzichten topic.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-03-10, 13:20   #31
Ze hebben wel een historie van matige keepers daar in Heerenveen. In dat kader is Timmer natuurlijk de ideale man.

Oud 04-03-10, 14:07   #32
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 04-03-10, 15:36 wink   #33

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Henk.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-10, 10:38   #34
Roem en glorie

Heerenveen contracteert Timmer
Uitgegeven: 5 maart 2010 10:34

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft Henk Timmer voor de rest van het seizoen vastgelegd. De Friese club en de 38-jarige doelman bereikten vrijdagochtend overeenstemming.

Timmer traint sinds donderdag mee en maakt een goede indruk.

''Onze bevindingen waren positief en ook Henk heeft vertrouwen in dit avontuur. Dat is genoeg reden om met hem in zee te gaan",' aldus directeur Yme Kuiper op de website van Heerenveen.

''Het is mooi dat we in deze noodsituatie op een goede en ervaren doelman terug kunnen vallen.''

Geblesseerd
De Friese club kan een doelman goed gebruiken. Zowel Kenny Steppe, Brian Vandenbussche als Martin Lejsal is geblesseerd.

Timmer keepte tot afgelopen zomer bij Feyenoord, maar zijn contract werd niet verlengd. Sindsdien was de doelman clubloos.
En het is vastgelegd!
Oud 05-03-10, 10:41   #35
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou kan Bert hem ook weer ophalen
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-10, 10:42 rainbow   #36

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Laat de eerste leuke momenten maar weer komen.

Oud 05-03-10, 11:01   #37
Hoi

Beste van de slechtste.
Oud 05-03-10, 12:24   #38
Meister 10/11

vitessezuid113's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan zit ie zeker tegen AZ al op de bank of zou die meteen al in de basis starten ?

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37
Nou kan Bert hem ook weer ophalen
en dan straks een Vorm of Velthuizen buiten de selectie voor het WK
( kan ook nog ten koste van Boschker dan zou het 1 van de 2 zijn , we zullen het wel zien op 1 of andere manier zie ik het ook nog wel gebeuren ook )

En wie is de volgende gast van Studio Voetbal die naar Heerenveen gaat

Oud 05-03-10, 13:00   #39
Roem en glorie

Ik denk gewoon in de basis. Ze zullen hem niet voor de bank gehaald hebben.

En Jack van Gelder is volgende week stadionomroeper denk ik
Oud 05-03-10, 13:14   #40
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij gaat echt niet mee naar het WK. Wordt gewoon Boschker en Vorm of Velthuizen.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-10, 13:24 big smile   #41
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Timmer zei vorige week in VI dat hij niet naar 'met alle respect' Sparta ging, omdat hij zich daar niet in de kijker kon keepen voor het WK. Heerenveen staat 1 punt boven Sparta, uitstekende keuze dus.
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-10, 13:31   #42
Hij bedoelde waarschijnlijk dat hij bij Sparta op de bank terecht zou komen. Dan wordt het moeilijk om je in de kijker te spelen...
Oud 05-03-10, 13:32   #43
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Dan zegt hij niet 'met alle respect'.
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-10, 13:55   #44
Henk wel.
Oud 06-03-10, 20:33 rainbow   #45
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft met zijn debuut toch al 4 keer een wegwerpgebaar mogen maken
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-03-10, 22:54   #46
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vraag me af of hij beter is dan Bangma, maarja als Bangma speelt zit er dan nóg een jonge kerel op de bank. In dat opzicht snap ik het wel. Je kunt hem ook niet aantrekken en dan zeggen; je bent 4e keeper ...
Conundrum is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-03-10, 05:25 big smile   #47
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum
Ik vraag me af of hij beter is dan Bangma, maarja als Bangma speelt zit er dan nóg een jonge kerel op de bank. In dat opzicht snap ik het wel. Je kunt hem ook niet aantrekken en dan zeggen; [b]je bent 4e keeper ...[b]
Deden ze dat maar
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 21:55 rainbow   #48
nep-fries

nou hij heeft zijn eerste cleansheet binnen
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 22:04   #49
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind hem helemaal niet slecht, je ziet niet dat hij een aantal maanden niet gevoetbald heeft.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 23:30   #50
nep-fries

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood
Ik vind hem helemaal niet slecht, je ziet niet dat hij een aantal maanden niet gevoetbald heeft.
nee, omdat hij daarvoor al zo slecht speelde. hij slaat alle ballen maar weg. geef mij vdb of lejsal maar...
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site