![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Ronald Koeman Geboortedatum 21 maart 1963 Geboorteplaats Zaandam, Nederland 2000 - 2001 Vitesse 2002 - 2005 AFC Ajax 2005 - 2006 SL Benfica 2006 - 2007 PSV Eindhoven 2007 - 2008 Valencia CF 2009 - heden AZ Alkmaar
Hoe gaat het met Koeman verder? Laatst gewijzigd door Clough; 15-03-11 om 13:10 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Denk dat de verkoop van De Zeeuw hier ook veel mee te maken heeft. Volgens mij was dat toch een beetje de motor van AZ vorig jaar.
En ik denk idd niet dat Koeman net zo'n goede trainer is als Van Gaal. Het kampioenselftal van AZ vorig jaar liep nou ook niet over van kwaliteit (Moisander, Jaliens, Van der Velden, Swerts zijn nou niet echt geweldig goede voetballers), maar Van Gaal wist er wel een team van te maken. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij is gewoon incapabel. Bij iedere club laat ie zien dathij het trainersvak niet verstaat. Een elftal wat loopt dat blijft goed tot hij zelf in moet grijpen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat Scheringa gewoon (terecht) vertrouwen houdt in Koeman en hem absoluut niet voortijdig ontslaat. Of Koeman zelf echter zin heeft om aan te modderen moet ik nog maar zien..
Ik denk dat als in een wedstrijd tegen een tegenstander van formaat het kwartje eens goed valt voor AZ, zij zich zo herpakken. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Behalve de sportieve prestaties van AZ is er nu nog een reden bij waarom Koeman mogelijk vroegtijdig vertrekt. De financiële positie van AZ wordt wankel als de DSB Bank wegvalt. De club zal het hard nodig hebben om topspelers te verkopen en het is de vraag of er budget is voor nieuwe spelers. Hoe nijpender de situatie bij AZ, hoe zwaarder ook Koeman op de begroting drukt.
Als de DSB Bank omvalt, kon AZ wel eens alle records breken van ploeg die na de landstitel het snelst degradeerde... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor. AZ zal zeker terug moeten in begroting, maar er zijn denk ik genoeg bedrijven die hun naam aan AZ willen verbinden.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
AZ raakt een prominente financier kwijt. Ook komt nu een hele beerput open. Allemaal zaken die AZ geen goed doen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zeg ook niet dat het meteen DIT seizoen al gebeurt, maar vanaf komend seizoen gaan ze het knap lastig krijgen als er geen geld is. Temeer omdat de huidige selectie massaal wegrent en er beperkt geld zal zijn voor nieuwe aankopen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Altijd leuk die Koeman topics.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik denk niet dat de curator geld vrijmaakt voor het ontslag van Koeman. Die blijft wel even.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dus toch de kerst niet gehaald... niet verrassend na gisteren
AZ zet Koeman op straat |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De Ajaxsupporters lachten zich ziek bij de start van het seizoen toen Koeman werd aangesteld, blijkt wel weer waarom
. Die Koeman kan gewoon net niks.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Het enige waar ik nu benieuwd naar ben is welke club hij nu weer naar een lager niveau gaat brengen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
FC Groningen volgend seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou, komt van Gaal straks weer terug zeker?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Maar wat verwachte AZ dan dat ze gingen overwinteren in de CL en dat ze nu op 1 zouden staan ? vraag me af of het verwachtingpatroon nu niet te groot is daar nadat ze de schaal hebben gepakt.
Maar aan de ene kant gun ik dit Koeman ook wel. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bij Groningen zijn ze niet zo gek om hem aan te nemen, Vitesse zie ik het nog wel een keer doen. Uiteraard met geld van de gemeente.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
AZ ontslaat Koeman na zevende competitienederlaag |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En iedereen zag het ook al mijlenver vantevoren aankomen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Koetje
![]() Wat een absolute wanprestatie heeft die man toch geleverd.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hahaha stomme knuppel
![]() Overal waar ie komt verneukt ie fucking alles ![]() Too bad dat ie weer bij de NOS aankomt natuurlijk met z'n Mansjester en Sjelsie ![]() Mafketel |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
AZ grijpt wel razendsnel in, ik had een graag nog een paar maandjes zien prutsen.
Zou hij nu weer aanschuiven bij de NOS?
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
dat zie je toch wel hopelijk
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
waar die op een reele 6e plek stond de SC heeft gewonnen en nog een kansje maakte om door te gaan in europa...? |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Maar de Eredivisie verloopt slecht vooralsnog. En er is best veel onrust bij de spelers, incidenten en zo. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
niet of er onrust en incidenten zijn bij de spelers. er is nog kans om europees door te gaan in een lastige groep. en een 6e plaats is helemaal niet zo'n wanprestatie als je ziet dat het de laatste weken beter ging(ondanks de nederlaag tegen Vitesse wat kan gebeuren). |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het enige verrassende aan dit verhaal vind ik dat het ontslag al op 5 december een feit is. Voor de rest kon je dit op je klompen voelen aankomen. Al heb ik voor aanvang van het seizoen voorspeld dat AZ pas na de kerst als een kaartenhuis ineen zou storten.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kan AZ zijn oprotpremie eigenlijk wel betalen :p?
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
maar onrust zou alleen maar een aanleiding kunnen zijn vóór een wanprestatie. neemt niet weg dat ik vind dat Koeman geen wanprestatie heeft geleverd. laatste weken ging het al iets beter vond ik, als Koeman het seizoen gewoon had afgemaakt was AZ misschien wel gewoon 4e geworden wat een prima prestatie is voor AZ bovendien misschien zelfs europa-league spelen. kortom in die paar maandjes dat ie nu de tijd heeft gehad kun je wmb onmogelijk spreken van een wanprestatie. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik geloof niet dat dit AZ zo veel beter gaat presteren onder een andere coach dan Koeman...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat een carriere
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
http://forum.fok.nl/topic/1292491
Nashje
|
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#48 | |
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Hoi
|
![]() Koeman Ik vind het eigenlijk toch een beetje zielig voor hem.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik vraag me echt af wat hij nu nog kan gaan doen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ronald Koeman: Aan het roer in Rotterdam-Zuid - nieuwe trainer Feyenoord.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|