![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
|
Copy-paste van de Wiki (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lu%C3%ADs_Fabiano):
Nou, ik vond er geen van Luis Fabiano. Dan kan je topics blijven openen.. Klopt. Werkelijke reden is dat ik gisteravond even de Champions League samenvattingen zat te kijken en daar Sevilla ook in voor kwam. De commentator (weet niet wie het was) noemde LF misschien we de beste spits ter wereld, omdat'ie redelijk wat scoorde. Ik was benieuwd wat jullie daarvan vinden, dus de vraag is eigenlijk: "Vinden jullie LF ook de beste spits ter wereld?" TS begint! Jaja, homo's... Ik begin uit mijzelf maar gelijk voordat er 60000000 berichten met "TS Begint!" gepost worden. Ik vind LF niet de beste spits ter wereld. Vind voor die kreet z'n statistiekjes aan de magere kant. Aan de andere kant ken ik eigenlijk de hele spits LF niet, had'ie maar bij Feijenoord moeten spelen [/b]
Laatst gewijzigd door Bliksem; 21-06-10 om 08:20 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Nee, is niet de beste spits te wereld. Hij zit wel tegen de top, maar niet te beste. Ik vind Torres en Zlatan duidelijk beter. Hij heeft ook nog niet de klasse van Eto'o of Villa. Past wel prima in een rijtje met namen als Diego Milito, Gomez en Benzema (hoewel Benzema nog veel beter kan worden).
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vorig jaar scoorde hij anders niet zo vaak.
Ben het helemaal eens met Fides. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wel altijd een sterk koppel met Kanouté.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volgens mij noemde de commentator van de samenvatting gisteren hem gisteren "misschien wel de beste spits van de wereld".
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Alleen heb ik daar "wel" zonder "l" geschreven
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Veel te wisselvallig om de beste spits ter wereld te zijn. De ene maand schiet hij er 8 in, om vervolgens weer drie maanden droog te staan. Kan ook een duel geniaal spelen met mooie bewegingen en dergelijke, om de tweede helft bij wijze van spreken geen deuk in een pakje boter meer schiet. Desondanks een aanwinst voor vrijwel elke topclub, en zeker één van de beteren. Maar als we het toch over beste spitsen hebben, is er al een topic voor David Villa?
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
In ieder geval wel genomineerd door de FIFA voor speler van het jaar
.Afgelopen weekend ook weer gescoord overigens. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
14 goals nog maar in de Primera Division dit seizoen. Zelf riep ie laatst dat hij graag in de Premier League bij Man Utd wil gaan spelen.
Logische keuze? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
2x hands ja
Belachelijk dat die goal werd goedgekeurd |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die eerste was supergeil ingeschoten...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zijn arm stak wel uit.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
: Was dat nou hands, Luis? : Nee, joh, vol op de borst! : Echt ja? Ik dacht je hem hier raakte, op je arm. : Misschien toch even langs de Pearle dan, scheids. : Je hebt gelijk. Weet je wat, ik keur hem goed!In eerlijk overleg dus. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wel handig om hem in mijn draft team te hebben.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij is opweg naar Milan. Milan betaald een x bedrag + huntelaar. Het is een gerucht overigens!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Daar moet Huntelaar wel mee instemmen, en dat gaat denk ik niet gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lijkt me ideaal voor huntelaar eigenlijk
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ooijer > Luis Fabiano.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Misschien liet ie vandaag wel zien waarom ie nog bij Sevilla zit
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Zegt genoeg dat hij al rond de 70ste minuut werd gewisseld. Uit de wedstrijd gespeeld door Ooijer. Dit vind ik een groot compliment voor Ooijer waard.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
30 miljoen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Voor iemand die uit de wedstrijd wordt gespeeld door André "Mocro" Ooijer is 30 miljoen veel te veel
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
dus 1 jarig contract. Snap niet waarom Milan of de PL em niet oppikt voor 15 mil.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
omdat Sevilla 30 vraagt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Sevilla bluft natuurlijk nog en terecht.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
Hij moet OM weg lachen
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
18 miljoen is toch best realistisch?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Voor iemand met nog een contract van een jaar wel. Maar dan kunnen ze al het geld direct naar Twente brengen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Naar Marseille gaan vind ik een rare stap.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hoi
|
Dacht dat hij topscorer zou worden van het WK.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
En nou is het ineens weer 27 miljoen.
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
als tottenham manager zou ik nog eerder kjh halen dan hem.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heeft zijn contract met 2 seizoenen verlengd.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Huh
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Niet naar Vitesse dus. Opmerkelijk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Haha wat een rare gast.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Luis Fabiano Clemente: Beste spits ter wereld?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|