![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Fenomeen en cultheld. Nog steeds actief maar het beste lijkt er vanaf. Maar dat dachten we al eerder. Bij Sheffield Wednesday-supporters is hij nog altijd een hele grote. Heerenveen heeft hem in het hart gesloten. Zijn optreden bij Jong Oranje zal niet snel vergeten worden.
Sibon ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sibon
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U5egDevf4kw[/youtube]
Ik ook aan de aquarius! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heeft hij nog steeds dat stukje in de Sportweek, "Bellen met Geraldinho"?
Toffe vent inderdaad, goeie humor ook.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij bakt er nog weinig van in Letland. Zou hij uberhaupt weten waar hij is nu?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
Geraldinho
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leuk, maar nu is Papa wel bijna aan de beurt ....
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |||
|
|
Tijdperk Sibon had vorig seizoen al afgesloten moeten worden. Bedankt voor bewezen diensten en tot ziens ![]() (Er zal vast nog wel ergens een tribune plekkie vrij zijn waar hij tot z'n 80e plaats kan nemen.. ) |
|||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij kopte de vorige wedstrijd in de Europa League toch nog mooi raak. Dat had hij vandaag ook wel mogen doen trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Als dat z'n gemiddelde is, dan scoort ie ergens begin november al weer z'n 2e! ![]() [sarcasme enzo..] |
|
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
nep-fries
|
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ben fan.
Volgend jaar moet ie Hans Kraaij vervangen bij VI. Anders ipv Watereus in SV.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
wat mij betreft nu al in een stoel elke zondag. Het seizoen is toch al naar de kloten. Bouwen aan de toekomst met Papa en Beda.
Sibon met Pensioen __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het seizoen nu al naar de kloten?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Wat een vervelde ventje op Lurling na de grootste etter uit de eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sibon is OK,. Met name zijn doelpunt in de bekerfinale van 1997 zal ik nooit meer vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sibon is een held
.![]() Al ben ik bang dat het tijd wordt voor de laatste stap in zijn carriere. Verhuizen naar een degradatiekandidaat en die eigenhandig nog een tijdje in de Eredivisie houden. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Sibon speelt nu al bij een degradatiekandandidaat en de kans om die eigenhandig in de eredivisie te houden heeft hij gehad, en hij heeft gefaald.. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Neuh.. vooralsnog is H'veen nog geen degradatie kandidaat.. Ik heb nog hoop nu JdJ het licht heeft gezien
![]() Maar ik dacht, als ik 'm niet in kop, doet iemand anders het wel.. en ik had deze week nog niet gescoord, dus... :p |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
nep-fries
|
[size=x-small]nee, toch maar niet posten, Sibon heeft ook heel veel betekend voor de club en ik vind hem nog steeds een prachtig karakter.[/size] |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het lijkt me dat dit het laatste seizoen is voor Geraldinho, Papa maakt het waar.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=xsdZHEyvcAU
Doet ie toch leuk hoor
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
nep-fries
|
id=149132/contentid=12050
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En weer belangrijk vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ja, ik vind hem vooralsnog toch een bepalender speler dan Papadopoulos. Al mist hij wel gigantisch veel, wat een kansen vanavond
Maarf goed, iedereen mist nog steeds scherpte. Maar mooi voor hem.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hopelijk let Bert goed op
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Geraldinho.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
nep-fries
|
en als hij tegen ajax ook kansen leert benutten, dan maken we een kans!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
nep-fries
|
nou... ondertussen alweer op 9 doelpunten... moeten we niet nog een seizoen met hem door?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Neuh, Nu eigenlijk al te traag
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
nep-fries
|
en geeft ook wel goeie assists... |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Liever kijken of Timmer ng een seizoen door kan, nu al de beste keeper na Hans Vonk. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die oude gozer doet het gewoon leuk! Ik zou na dit seizoen stoppen bij SCH!
Dan stop je op je "hoogtepunt"... beter zo dan er een seizoen eraan plakken en via de bank het stadion uit gaan... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volgens mij moet ie weg, dus dat is helemaal geen discussie.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
OK dan houd ik er wel over op......
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sibon=koning.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Ga vooral door ![]() maar zijn contract loopt af, wordt niet verlengd. Zijn rol in de conflicten van dit seizoen wordt hem ook niet erg in dank afgenomen geloof ik. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Vooruit dan! ![]() Sja hij behoort tot de gevestigde oorde natuurlijk, maar hij is er wel een die je er goed bij kan hebben, motivator pur sang. Geeft die jonge baasjes een draai om de oren als dat moet! Hij blijft natuurlijk ook goed met vrije trappen, alleen red je het daarmee niet alleen natuurlijk. Dat gedoe over die conflicten... jezus misschien moet SCH eens naar zichzelf kijken, HOE zijn die conflicten ontstaan etc.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
nep-fries
|
misschien was ik inderdaad iets te enthousiast. In de eerste seizoenshelft, moest ik niets meer van hem hebben. mooi voor hem dat hij daar nu verandering in heeft gebracht, en inderdaad is het beter om zo te stoppen, dan met een doelpuntloosjaar.
Over Timmer hou ik me nog even stil, maar daar hebben we ook zijn speciale topic voor. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Ben nog steeds blij dat ie na dit seizoen weg is.
Het is niet meer de bepalende speler die hij een paar seizoenen terug wel was. Hij is nu eerder een ergernis. Zo nu en dan maakt ie een leuke actie, maar daar tegenover staan zoveel prutsballen, mislukte acties, domme overtedingen en het zo vaak te laat in de 16 verschijnen.. Dat ie gister 2x mocht scoren, tsja. Een penalty en een klutsbal waar hij nog net een uitgestoken poot tegen aan kan krijgen.. Maarja, hij scoort momenteel wel, en dus is hij voor een grootdeel van de supporters 'de redder' ofzoiets... |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij stelt vooral nog iets voor om dat Papadopoulos nogal tegenvalt tot nu toe.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Heb me zelden zó geërgerd aan een PSV-er. Ging staan en klonk vast in de grond.
Maar humor heeft ie, dat is zeker. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|