![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij heeft idd de uitstraling van een zak meel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trainer, supporter, clubman in hart en nieren. Geeft zich 200% en als hij nog fit genoeg was zou hij zelf ook nog het veld op stappen om die bal er in te schieten. We zullen zien hoe lang hij trainer blijft. In ieder geval doet hij er alles aan om de club weer naar de supporters te brengen. Net stinne, mar winne. Lekker aanvallen, de dood of de gladiolen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goeie trainer denk ik, mits hij Papa derin zet
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Had mooi hoofdopleiding moeten blijven.
Of hij moet opeens de ballen krijgen om Dingsdag en Sibon te slachtofferen en anderen een kans en vertrouwen te geven.. Maar als hij niet teveel zeurt en netjes doet wat Yme zegt, dan ziiten we er nog wel een paar seizoenen aan vast.. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
nep-fries
|
Riep JJ tijdens de wedstrijd tegen Sparta niet keihard: STELLETJE HOMO'S en toen een uitleg. Of ving ik dat verkeerd op. In de samenvatting was het niet te zien, maar wel op Eredivisie Live en het kwam ook nog even terug bij Studio Voetbal in zo'n compilatie van beelden.
Dat zou wel raar zijn dan, want Vayrinnen deed niet eens mee. Of weet JJ meer dan wij weten... ![]() Ik ben wel fan van hem, wat een verademing na Sollied... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik was er niet bij tegen Sparta
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ben wel benieuwd wat hij ervan gaat maken bij Heerenveen. Kan me voorstellen dat jullie echt iedereen hadden verwelkomd na die Sollied. Jezus wat was jullie voetbal negatief onder hem.
Zien jullie wat dat betreft al verandering in het spel van Heerenveen? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
nep-fries
|
. Ik besef eigenlijk nu pas wat die periode met me deed, wat een zware tijd was dat. Nu komt het opeens allemaal weer terug ...*slik* *neus snuiten* verandering is er wel te zien met JJ. en bedankt voor het meeleven, deze huilbui was echt een opluchting |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik had er evenveel pijn van. Normaal kan ik best na lang vloeken en tieren tegen mijn verlies. Maar twee punten verliezen thuis tegen het Heerenveen van Sollied heb ik mezelf nooit over heen kunnen zetten. Mijn psycholoog zegt dat ik ooit wel in staat ben dit te kunnen. Ik heb er weinig vertrouwen in.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Waarbij overigens de uitzege tegen Groningen meer terecht was dan de thuiswinst (tegen 9 man..) |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind dat Heerenveen veel te snel afscheid heeft genomen van die Sollied.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoe zijn de gedachtes bijna twee maanden later? Tevreden met de trainer Jan de Jonge?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nee. met de kerst een nieuwe graag.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Nu heb ik definitief de hoop op een Adriaanse-achtige trainer opgegeven.
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Haha dat is wel erg
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Als je iemand ontslaat is het toch logisch dat je een afkoopsom moet betalen? Waarschijnlijk is er iets afgesproken in de zin van "We betalen je tot januari 2010 door en tot die tijd mag jij geen andere club trainen..". Zal Sollied wel prima hebben gevonden, of zou hij liever geen afkoopsom hebben gehad?
Ik zie het probleem niet zozeer, of je nu nog een paar maanden salaris doorbetaald of direct een paar ton oprotpremie mee geeft. Maakt weinig verschil toch? Vraag het anders morgenavond even
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Afkoopsom is logisch. Maar dat ze dan weer voor de goedkoopste optie kiezen door JdJ aan te stellen...
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
6 maanden 100k salaris of eenmalig 600k oprotpremie (bedragen haal ik even uit m'n duim uiteraard)? |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
We zullen zien wie er na de winterstop (ik vermoed nog steeds JdJ) en na de zomer (ik mag toch hopen een nieuwe, meer ervaren trainer) aan het roer staat.. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volgens mij is het ook een veel gemaakte afspraak. Prima dat je doorbetaald krijgt of je afkoopsom krijgt, maar als je dan een andere club gaat trainen, stoppen we daar mee.
Volgens mij lag dat toen bij Jol z'n vertrek ook zo. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, maar als je niet bij een andere club mag werken (en dus doorbetaald krijgt) kun je nu tot 31 dec een beetje chillen. In de tuin werken enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Het gaat om de clausule die Heerenveen er in heeft gestopt, en zoals Bliksem hierboven al zegt, zo ongebruikelijk en onlogisch is dat niet. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Als hij een oprotpremie krijgt kan hij dat evengoed doen natuurlijk, maar misschien zegt z'n vrouw dan tegen 'm dat ie eens wat moet gaan doen.
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Er zit bij ons een verschil tussen kunnen betalen en willen betalen helaas. We kunnen hem prima betalen, alleen willen we dat niet.
En volgens mij is Adriaanse gewoon beschikbaar, of heeft hij al in de zandbak getekend? |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoeveel geld hebben jullie nou de op de rekening staan MaxPower? Ik heb steeds het vermoeden dat jullie onwijs veel pieken hebben (Alves, Sulejmani, etc) maar dat jullie met de kont op de zak geld blijven zitten. Of alles gooien in de infrastructuur rondom het stadion, maar dat is een beetje zinloos als je een kutelftal hebt want over een tijdje gaat de groei stagneren als het zo blijft.
Waar FC Twente nu staat hadden jullie ook kunnen staan. Makkelijk. Als ik Co was zou ik het doen, even de bezem erdoorheen en aan een elftal bouwen op de AZ-manier. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
13 miljoen, direct beschikbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik denk dat 6x 100.000 euro financieel/belasting technisch aantrekkelijker is dan 1x 600.000 euro.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat bedoel ik, aan geld op de bank heb je niets. Dat moet geïnvesteerd worden, anders mis je straks de aansluiting. (Maar heb je wel een supergaaf stadion, fucking mooie parkeerplaatsen, te gekke aanlooproutes en fantastische bussiness-seats. Alleen ja, dat elftal. Even niet aan gedacht.
)
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wel mooi hoor, om dan als Veendammer of Haarlemmer speler ineens in zo'n stadion te spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die hebben al eens in het Oosterpark gespeeld, zo bijzonder is dat nou ook weer niet.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
Ok, Atouba en Ogararu ruilen voor één snelweg? |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
![]() Hoeveel contractspelers hebben we zelf eigenlijk? Zijn er natuurlijk geen 71 en ze staan ook voor aanzienlijk minder op de salarispost, maar alles bij elkaar zullen het er ook wel richting de 50+ (A-selectie, Beloften + paar talentvolle junioren) zijn. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Klopt, het zijn er 53. Dit belemmert de club ook om nieuwe spelers te halen. Redenatie van de club: als we Ruiz kopen voor 5,7 miljoen moeten we Elyounoussi direct afschrijven, zodat Ruiz eigenlijk nog 4 miljoen duurder wordt. Nee, dan laten ze liever Elyounoussi nog 2 jaar rotten in het tweede omdat dat boekhoudkundig verstandiger is.
![]() Toeval wil dat ik net een ongeautriseerd interview met Henk Hoekstra onder ogen heb gekregen voor het clubblaadje van NN waarin deze zaken nét aan de orde komen. Overigens zijn de getallen allemaal weggecensureerd in de definitieve versie van het interview.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() een doodzonde om die info toch te gebruiken trouwens maar wel interessant
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat begrijp ik eigenlijk nooit echt - wellicht niet het juiste topic - maar dat mensen iets off the record zeggen of iets zeggen en dat het dan later uit het interview geschrapt moet worden ofzo; maar dan is het dus wel al gezegd, staat het al een keer zwart op wit en waarschijnlijk weten er meerdere mensen dan intussen van.
Dan kan je er toch donder op zeggen dat het uit lekt? Maar dat mag dan weer niet officieel uitlekken? Wat schiet je er dan uiteindelijk mee op? Zodat je eventueel kan ontkennen dat het gezegd is, maar ondertussen weet iedereen dat jij dat bent geweest
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jan de Jonge topic - Alweer opgestapt bij Heerenveen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |