![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
[align=center]
[/align][size=large]Andreas Granqvist[/size] Andreas Granqvist (Helsingborg, 16 april 1985) is een Zweeds voetballer momenteel spelend voor FC Groningen. Granqvist speelde eerder als verdediger voor Helsingborgs IF en Wigan Athletic. Sinds 2008 speelde hij drie maal voor Zweden en maakte deel uit van de selectie voor Euro 2008. Tijdens dit toernooi kwam hij geen minuut in actie. Hij maakte tijdens zijn thuisdebuut in de wedstrijd FC Groningen - FC Utrecht een doelpunt met een solo actie van 60 meter. Deze goal wordt al vroeg in het seizoen gezien als een van de mooiste goals in de Eredivisie in het seizoen 2008-2009. [size=large]GOOOOLAAAAAAAAAZZZOOOOO[/size] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UpaS8cHuc5M[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_4tmuGoV_h4[/youtube] Wat een baas !
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hele goede mentaliteit.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heerlijk om die goals weer te bekijken. Ik snap er nog steeds niks van hoe het mogelijk is dat deze man nog bij Grunn voetbalt. Soms heb je van die spelers in huis waarvan je weet dat je die niet lang bij je kunt houden. Suarez was er zo eentje. En bij Granqvist was dat gevoel zo mogelijk nog meer aanwezig.
Toch teveel defensieve slippertjes gemaakt naar de smaak van de scouts? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vind hem soms wat traag overkomen, maar heel goed kan ik daarook niet over oordelen. Ik heb het idee dat hij som net iets teveel moet compenseren met zijn fysiek.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hij blijft altijd zo lekker rustig he, heerlijk is dat. Geeft een veilig gevoel.
Raakt niet in paniek, maar speelt de bal keurig af naar het middenveld, of zoekt een andere voetballende oplossing. Ik vind het gewoon een topper, en ik verbaas me ook over het feit dat hij nog bij Groningen speelt. Ik hoop dat hij het jaar gaat afmaken, maar als hij zo sterk blijft spelen zal er in de winter ongetwijfeld interesse komen, helaas. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
De laatste topper die er nog is bij Groningen!
Ben wel fan van hem. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() maar goed, je hebt gelijk, momenteel is Andreas de enige echt topper bij Groningen. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Hoho, deze man is er ook nog he?
<-------------------
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
__________________ I have faith in Suk |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een ontzettende heerser. Zonder hem stond de FC nu onderaan.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
staat in mn profcoach team
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Held!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prachtspeler
![]() In de winterstop zal ie wel verkassen, jammer voor Groningen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zijn rushes dwars door de as van het veld
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Speelde (als één van de weinige) weer een geweldige wedstrijd.
Wat haalt die man ongelooflijk veel weg. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Toch weer een goaltje meegepikt in de 1-5 overwinning op Vitesse..
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Denken jullie dat hij in de winter weleens weg zou kunnen gaan? Of zijn alle geruchten weer weg?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Met zijn spel van de laatste tijd lijkt het me sterk.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Leuke kopgoal gemaakt tegen Heerenveen
.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Naast de kopbal was het weer niet veel soeps overigens.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Speelde een geweldige pot tegen AZ.
Toppert
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Baas
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij blijft natuurlijk een held en de beste speler van Grunn.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Geweldige voetballer.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Granqvist
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eén van de weinige spelerstopics waarin iedereen positief is overigens.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij is echt een beer, de superprof. Klaagt bijna nooit, werkt altijd hard. Durft naar voren te voetballen (zelfs van eigen helft tot hij de bal in het doel legt) en durft te tackelen (maar dan wel zonder iemand door te zagen). Granqvist
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
Is met gemak een van de beste voetballers bij Grunn ooit naar mijn mening. Gelukkig heeft hij ook zijn tekortkomingen waardoor hij nog steeds bij ons speelt. |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
niet voor niets al vanaf het begin mijn avatar
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Baas
!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Als Jans hem maar niet meesleept naar Heerenveen komend seizoen.
Zou me niets verbazen, hij zal daar vast meer kunnen verdienen.\ Hopelijk komt er een andere mooie club voor hem deze zomer. Granqvist komt er wel! |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Ik denk dat de hele top3 hem wel wil hebben als ze een beetje opgelet hebben eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Hij zit niet op andere Nederlandse clubs te wachten. Zeker niet nu de topclubs ook terug zullen moeten in de salarissen...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#45 | |
Dat lijkt me heel erg stug
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Granqvist ziet Heerenveen echt niet als stap hogerop. Hij ziet in die club een club op de vijftiende plaats waar we twee keer van hebben gewonnen dit seizoen. Die gaat hopelijk naar het buitenland.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
Overigens gaat hij natuurlijk niet naar Heerenveen. Out of the question. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik hoef behalve Granqvist niemand van de huidige selectie van FCG bij ons eigenlijk. Maar natuurlijk komt Granqvist niet, die moet lekker naar een mooie Bundesliga-club gaan.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|