![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_wCEGc8KRew Nu ook met wereldgoals. .Deze geweldenaar natuurlijk ook een topic.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eerst maar eens een half jaartje constant presteren, dan komt bertje vanzelf.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hup Holland!
|
Hij valt niks tegen na zoveel blessureleed
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nou hopen voor die knul dat hij blessure vrij blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zag net zijn goal in de beker van donderdag. Tof hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Denk niet dat het Nederlands Elftal er ooit inzit eigenlijk. Ben niet zo gecharmeerd van hem.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij speelt lekker goed dit seizoen. Vasthouden dit
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Hij heeft het bij Oranje helemaal verprutst tegen Luca Toni.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Volgens mij was Jaap Stam ook schuldig aan de 2-2 van Mexico tegen Nederland op het WK '98. Horen we daar iemand over?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
't zou me verrassen als hij er vóór het WK bij komt.. daarna misschien weer wat nieuwe namen, dan zal hij zijn kans wel een keer krijgen. Want wat zijn nou eigenlijk de echte zwakke punten van Vlaar? Ik zie ze niet..
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hij zal wel weer na 4 wedstrijden geblesseerd raken.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Ga ik extra op letten Carthago, snelheid noem je inderdaad wel iets ja, met zijn duelkracht is weinig mis dacht ik.
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Hup Holland!
|
Misschien niet voor het aankomend WK, maar op den duur zal hij zijn kans toch wel krijgen? Zo oud is ie nog niet, en zo veel alternatieven hebben we ook niet.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vlaar is toch juist redelijk snel of heb ik het mis?
Hij is alleen niet echt wendbaar, wel redelijk snel volgens mij. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van Marwijk heeft hem nog niet echt in het vizier volgens mij. De komende weken een echte test met Suarez en Pantelic...
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
De wedstrijd tegen Ajax zie ik niet echt als een test overigens. Althans als het spelbeeld zondag is zoals ik het verwacht.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Denk trouwens niet dat die gaat starten. Vandaag in de 2e helft ging het zo goed dat ik die opstelling verwacht zondag. Is het wel de vraag hoelang Gabri het vol gaat houden
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij speelt erg goed dit seizoen, Hofland krijg totaal geen kans meer.
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Speelde ondanks de 5-1 nederlaag niet slecht en wat heeft hij een pegel in zijn been zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goede wedstrijd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Speelde prima ja.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vandaag was hij niet slecht. Denk ook wel dat hij meegaat naar het WK. Beter Vlaar dan een Ooijer of zo
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
AFC Ajax
|
Inderdaad en wat een knal zeg in de 1e helft.. gelukkig op de paal.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Speelde echt prima vandaag. Wel mazzel misschien dat Luis de hele wedstrijd vanaf rechts kwam.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Da's mooi. We zitten niet ruim in de (sterke) Nederlandse verdedigers, hopelijk dat Vlaar deze stijgende lijn kan doorzetten.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bij Vlaar kan ik me inmiddels wat voorstellen indien hij de prestaties van de laatste tijd voortzet. Voor Bruma lijkt het me na een paar minuten bij Chelsea echt nog te vroeg.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
http://www.knvb.nl/archief/voetbalnieuws/meer_voetbalnieuws/vlaar_wil_naar_arbitragecommissie
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
![]() Je punt is? |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Speelde erg sterk gisteren, bezorgde Feyenoord ook indirect de 3 punten door op een cruciaal moment een bal van de lijn te koppen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Toch leuk dat zijn talent er toch nog uit lijkt te komen na al die pech van de laatste jaren.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik let altijd op.
Wat een raar topic. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tsja, ik twijfel nog steeds moet ik zeggen. Ik kan me voorstellen dat hij een kans krijgt, maar uiteindelijk is hetgene wat hij doet niet meer dan goed presteren bij een subtopper in een middelmatige competitie. Ik vrees dat dit niet genoeg is om klaar te zijn voor het WK. Wil hij echt international worden dan zal hij na dit seizoen naar een club die op een hoger niveau speelt moeten vertrekken en het daar moeten laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nog steeds liever Vlaar dan Ooijer.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zie hem ook het liefst niet in Oranje, laat hij zich het komende 1,5 seizoen maar volledig richten op Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |||
|
||||
|
|
|
|
|
#49 | |
.Maar ik vrees dat het de waarheid is, ik zie veel internationaal voetbal en daarmee vergeleken is het niveau in de Eredivisie niet al te best. Dat blijkt ook uit de Europese resultaten. In de Champions League is het al jaren niks en zelfs in de UEFA Cup is de laatste jaren de kwartfinale het maximaal haalbare gebleken. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mjah, het is waar dat we achteruit lopen. Hopelijk trekken we het gat de komende jaren iets kleiner nu er weer meer op jeugdopleiding lijkt te worden gefocust i.p.v. het binnentrekken van hordes derderangs buitenlanders.
Maar goed, niet om offtopic te gaan verder.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ron Vlaar #1: Bert let je op?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |