![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Ik ben fan! |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
En Alex van Fenerbache een held is het.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vorig jaar is deze jongen me (pas) gaan opvallen. Lijkt me dat als Mendes da Silva zo blijft spelen dat Brama zijn plaats overneemt bij Oranje.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ik ben ook fan. En iedereen maar denken dat Honda een slechte dag had gisteren. De mensen hier in dit topic weten wel hoe dat kwam.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Misschien wel de best spelende speler van Twente
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ging een paar jaar geleden nog als Wout Drama door het leven in Almelo. Sinds vorig seizoen een wonderbaarlijke ontwikkeling doorgemaakt, zowel controlerend als in balbezit. Zo'n speler heeft ieder team nodig. Als Mendes een kans krijgt bij Oranje dan verdient Brama er inderdaad ook wel 1.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Groot fan hier. Meesterlijke speler, staat altijd op de juiste plaats en kan iedere speler moeiteloos schaduwen...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En heerlijk nuchter
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Maar weinig mensen die hem niet wekelijks zien spelen weten hoe goed hij is. Je kunt Schaars in Oranje zo vervangen door Brama.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Fantastische speler idd
en helemaal niet oud. Als hij zich door blijft ontwikkelen gaat hij oranje halen. ook een sportieve speler, nog een pluspunt ik herinner me nog tijdens het duel met feyenoord dat hij toegaf dat het geen vrije trap was die door luinge werd gegeven op de rand van de 16 mtr. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heerlijke speler inderdaad. Heeft zo'n beetje elke tegenstander in zak zak op het moment
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hoe doet Wout het eigenlijk in die spelersklassementen? Haalt hij wel eens het elftal van de week van VI enzo? Vast niet, daarvoor moet je natuurlijk veel scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben ik met je een Blawh.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
20-09-2009 sc Heerenveen 0 - 2 0 Onmisbaar voor dit elftal 7 12-09-2009 FC Utrecht 3 - 2 0 Waarom zat hij op de bank? 7 30-08-2009 Feyenoord 1 - 1 0 Stille kracht maakt amper fouten 7 23-08-2009 RKC Waalwijk 2 - 1 0 De stofzuiger van McClaren 6 15-08-2009 ADO Den Haag 0 - 1 0 Een van de betere tukkers 7 09-08-2009 PSV 1 - 1 0 De ultieme teamspeler 7 01-08-2009 Sparta Rotter.. 0 - 2 0 Overtredingkje hier, overtredingkje daar 6 en niet in de top 24 van voetballer van het jaar van Sponsor Bingo Loterij en Telegraaf. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bedankt. De teksten van sportweek zeggen genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stiekem ook wel een beetje fan.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ben benieuwd wanneer ie ooit een keer een goal maakt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Stukje op voetbalzone over Brama http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=87354
Met o.a. deze uitspraak:
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een held
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Goede teksten trouwens ook, hoewel de traditionele top-drie en dan met name Ajax en Feyenoord iets speciaals blijven houden, is een stap van Twente naar één van deze twee niet heel interessant meer inderdaad. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geweldig vandaag.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klopt, speelde een hele sterke wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Had denk ik wel een rode kaart moeten krijgen na zijn karateschop op Sulejmani.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die karatetrap was eigenlijk het enige domme waarop ik hem vandaag heb kunnen betrappen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sulejmani die kermend naar de grond ging en naar zijn hoofd greep terwijl hij licht op zijn borst werd geraakt (Brama trok been al terug).
![]() Beter laat Sulejmani het acteren aan Suarez over en concentreert hij zich op zijn eigen voetbal. Dat is namelijk niet om over naar huis te schrijven. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
![]() Woutje B. is een held
__________________ Trots, da\'w veur Twente bint! Maak oons nie uut, wat ie d\'r van vind! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
Brama, verdiend ook zeker inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
![]() Wout Brama
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Leuk voor hem, sympathieke vent
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Over terechte uitnodigingen gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Had al als vervanger van De Zeeuw opgeroepen moeten worden.
Speelt dit seizoen veel beter dan Mendes da Silva. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Leuk.
De afwezigheid van Mendes is het wel laatste waar we over zullen treuren.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Top!
Zou op zich wel grappig zijn als hij mag debuteren tegen Italië dan wel Paraguay en gelijk een bal in het doel peert. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
woutje brama
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Leuk voor hem.
Niet onverdiend ook. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wout-Fucking-Brama en dan Seedorf niet oproepen.
Echt Bert, krijg een ziekte. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Leuk voor Brama. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
Wel goed geslapen de laatste 2 nachtjes. Come on Woutje, laat ze maar eens wat zien, held!! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Seedorf is een van de, zoniet DE beste Nederlandse voetballer. Het team zou om hem heen gebouwd moeten worden. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Typische te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. Zie hem niet doorbreken en een volwaardig international worden.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
.
|
||
|