Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-09-09, 17:27 angry   #1
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Geniale technicus, welke voetballer in de Eredivisie heeft zo'n fluwelen techniek? Kijk naar zijn goal in de halve finale tegen Roda JC, zijn vele steekpasses, het doelpunt tegen NEC, de assist tegen PSV, de balcontrole in de Kuip, etc.

Voor zulke spelers kom je naar het stadion! Onbegrijpelijk dat Jans hem passeert of in de spits posteert, pure verkrachting. Gonzalo is juist de man die Groningen bij de hand kan nemen op weg naar het linkerrijtje, dat zouden toch meer mensen moeten zien...

Vamos Gonzalo.
Blawh is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-09-09, 17:29 angry   #2
Ik ben het volledig eens met voorgaande spreker. Dit seizoen vlammen. Lovre op de bank, Garcia op 10.

Een sieraad voor het voetbal...

Oud 26-09-09, 17:38 angry   #3
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Helaas ziet niet iedereen dat, waardoor Jans hem nog steeds als spits opstelt en een deel van het publiek hem verguist.
Ik ken de Garcia van Heracles en die wil ik!

En deze
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o35Zci8Wa60[/youtube]
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 17:38 puh   #4

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Soms he, soms ben ik er van overtuigd dat het echt een onbegrepen klasbak is. Maar meestal ben ik toch vooral van mening dat hij te wisselvallig is voor de subtop. Hij is niet constant en dat lijkt vooral een mentale kwestie. Een beetje teveel een dromer. Het ene moment doet G3 briljante dingen, het andere moment komt een pass over 10 meter niet aan. Garcia op 10 roep ik al tijden. Ik betrap me erop dat ik dat voornamelijk roep omdat ik zo scheitziek van Lovre ben. Ik hoop dat ie alsnog de kans krijgt op 10 en mijn twijfel wegneemt.

Maar goed dat Jans hem niet goed gebruikt is duidelijk.
Ungeheuer is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 17:39 angry   #5
Ich bin Mario

Ik roep ook alleen maar Garcia op 10 omdat Lovre compleet uit vorm is. Waar is de Goran die door Jantje van Halst compleet de hemel werd ingeprezen als de koning van tussen de linies!
Oud 26-09-09, 18:07 angry   #6
Banned

Ik ben ook een groot fan van hem, ik geloof heilig dat als je hem de rol geeft die Honda heeft bij VVV hij een echte klasbak is, type Ronaldinho die het helaas moet hebben van een hele belangrijke rol maar dat maakt zijn klasse uiteraard niet minder.
pizzakoppo is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 18:38 angry   #7

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

een zoveelste speler gescout en gevormd door AGOVV
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 18:41 angry   #8

Prachtige speler
Foca is offline   Met citaat reageren
Oud 30-10-09, 18:56   #9
FC 흐로닝언

Garudo's Voetbal Forum schermafbeelding

Mag dus weg bij FC Groningen!
Garudo is offline   Met citaat reageren
Oud 30-10-09, 19:20   #10
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Inderdaad, geen gelukkig huwelijk gebleken. Misschien toch net niet goed genoeg of passend bij - normaal gesproken - subtoppers als Heerenveen en Groningen en meer geschikt voor - normaliter - kleinere teams als Heracles?

'Gonzalo vertrekt bij Groningen'

Gonzalo GarcÃÂ*a GarcÃÂ*a vertrekt waarschijnlijk in de winterstop bij FC Groningen. Beide partijen zijn na een gesprek tot de conclusie gekomen dat dit de beste oplossing is.

Gonzalo is dit seizoen op een zijspoor beland. Trainer Ron Jans deed dit seizoen slechts vier keer een beroep op de Uruguayaan met het Spaanse paspoort. Vorig seizoen kwam Gonzalo nog 28 keer binnen de lijnen in de Eredivisie en scoorde toen vier keer.

De 26-jarige aanvaller en Jans kunnen volgens de trainer wel met elkaar overweg, maar passen niet bij elkaar. Gonzalo blijft wel deel uitmaken van de selectie en zal, indien Jans dit nodig acht, gewoon nog wedstrijden blijven spelen. Eerder speelde hij in Nederland voor AGOVV Apeldoorn, SC Heerenveen en Heracles Almelo.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 30-10-09, 19:39   #11
Helaas geen kans op 10 gekregen van de laffe Ron Jans. Lekker Lovre laten aankloten en in de media zeggen dat Lovre in anderhalf jaar geen goede wedstrijd heeft gespeeld.
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 30-10-09, 20:30 duh   #12

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Terug naar Heracles, dat lijkt me duidelijk.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-10, 10:46 wink   #13
Prima Deluxe.

VVV huurt GarcÃÂ*a van FC Groningen met optie tot koop
Gonzalo GarcÃÂ*a speelt de komende zes maanden in het tenue van VVV-Venlo. De Noord-Limburgers huren de aanvallende middenvelder voor de rest van het lopende seizoen van FC Groningen. Daarna kan de geboren Uruguayaan eventueel definitief worden overgenomen. Het contract van Gonzalo, die van de Groningers mocht vertrekken, in de Euroborg loopt medio 2012 af.

"Wij zijn blij met de komst van Gonzalo", vertelt technisch directeur Mario Captein zaterdag via de officiële kanalen. "Het is uiteraard bijna onmogelijk om op zo korte termijn een speler te vinden die Keisuke Honda kan vervangen. Omdat het er al langer aan zat te komen dat Keisuke waarschijnlijk zou vertrekken hadden wij ons lijstje klaar en op daarop stond Garcia bovenaan. Hij is een creatieve voetballer, die zijn goaltjes meepikt, en prima in staat is om anderen te laten scoren."

Garcia reist zaterdag vanuit Groningen naar Eindhoven om vanavond met de selectie mee op trainingskamp te gaan naar Turkije. De Zuid-Amerikaan, die ooit bij Real Madrid onder contract stond, kreeg eind oktober al te horen dat hij weinig toekomst meer zou hebben bij FC Groningen. De club sprak van een 'ongelukkige samenwerking' en constateerde nu dat er geen verbetering was opgetreden.
Gelukkig bij een sympathieke club in Nederland.
Oud 09-01-10, 10:59   #14
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

Als hij bij VVV een basisplek plus vrije rol krijgt, gaat ie weer helemaal opbloeien, let maar op. Zag je destijds bij Heracles ook.
WheeledWarrior is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-10, 11:10   #15

Ben benieuwd. Ik denk dat hij het bijzonder goed gaat doen. Goeie zet van VVV.
Fides is offline   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 17:39   #16
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij pakt het tot nu toe wel erg aardig uit met Garcia bij VVV.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 18:04   #17

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Ken em alleen van samenvattingen op tv, maar heb het altijd een mooie voetballer gevonden.
Yeahinho is offline   Met citaat reageren
Oud 06-05-10, 15:29 sad   #18
Prima Deluxe.

Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat hij alleen bij Heracles constant goed speelde en boven zichzelf uitsteeg. Moet toegeven dat ik hem weinig gezien heb bij VVV, maar als zo'n technicus zelfs in samenvattingen al amper voorbij komt...

VVV fans, zien jullie hem graag blijven?
Oud 06-05-10, 16:31   #19
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat hij alleen bij Heracles constant goed speelde en boven zichzelf uitsteeg. Moet toegeven dat ik hem weinig gezien heb bij VVV, maar als zo'n technicus zelfs in samenvattingen al amper voorbij komt...

VVV fans, zien jullie hem graag blijven?
Bij AGOVV ook. Wel niveautje lager natuurlijk
WheeledWarrior is offline   Met citaat reageren
Oud 05-07-10, 23:39 Standaard   #20
BS.

Garcia waarschuwt voor vechtlust Uruguay

Het Nederlands elftal moet in de halve finale van het WK voetbal vooral de vechtersmentaliteit van Uruguay vrezen. Dat zegt de Uruguayaan Gonzalo García, speler van FC Groningen.

De aanvaller benadrukt dat het elftal dinsdag in Kaapstad alles zal doen om het vaderland trots te maken. "De spelers zijn vechters. Uruguayanen zijn echt hele trotse mensen, dat kun je je bijna niet voorstellen", aldus García, die zegt dat het volk in zijn geboorteland de selectie op handen draagt. "Ze zijn nu al helden in Uruguay. De mensen vinden het geweldig dat we als één van de kleinste landen van Zuid-Amerika bij de beste vier landen op een WK horen."

In de hoofdstad Montevideo, de geboorteplaats van García, zal het één groot feest zijn als Uruguay wint van Oranje. "Dan gaat iedereen de straat op'', zegt de technicus lachend. Uruguay werd twee keer wereldkampioen, in 1930 en 1950, en staat voor het eerst in veertig jaar in de halve eindstrijd van het WK.

García (26) verwacht niet dat de ploeg van bondscoach Oscar Tabárez een defensieve speelstijl gaat hanteren. "Ze hebben alleen tegen Frankrijk verdedigend gespeeld, maar daarna speelden ze vaak zelfs met drie aanvallers." Als fanatiek supporter van het elftal gaat hij uit van een overwinning. "We gaan natuurlijk winnen."

Luis Suarez was in de kwartfinale tegen Ghana de held van Uruguay. De aanvaller van Ajax haalde een inzet van de Afrikanen met zijn hand van de lijn. Hij kreeg rood, maar Asamoah Gyan miste de toegekende strafschop, waarna Uruguay de penaltyserie won. García heeft regelmatig contact met Suarez, die is geschorst voor de wedstrijd tegen Oranje. "Ik heb een berichtje gestuurd om hem te bedanken. Het was een nieuwe hand van God."

García speelde in de jeugd van Real Madrid en heeft ook een Spaans paspoort. Zijn tweede thuisland staat ook in de halve finales en speelt woensdag tegen Duitsland. Het is niet moeilijk kiezen tussen Spanje en Uruguay. "Ik voel me Uruguayaan. Mijn ouders wonen nog in Spanje, maar ik steun Uruguay. Ik kijk de wedstrijd dan ook met mijn Uruguayaanse vlag."

De speler die het afgelopen jaar op huurbasis uitkwam voor VVV-Venlo gaat de wedstrijd samen met zijn ploeggenoot Luciano da Silva bekijken. De Braziliaanse doelman zag zijn land al uitgeschakeld worden door Oranje in de kwartfinales. García verwacht niet dat hem hetzelfde lot treft. "Het wordt zwaar, maar we hebben een goede kans."
Goed om te weten, Gonzo .

Oud 27-07-10, 12:07 thumb up   #21
Prima Deluxe.

Lijkt meer uitzicht op speelminuten te hebben dan verleden seizoe onder Jans. Een Groninger hier die weet op welke positie hij speelt in de voorbereiding?
Oud 27-07-10, 12:10 smile   #22
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

hij speelt op 10 momenteel in een 4-2-3-1 systeem.

Oud 27-07-10, 12:15 Standaard   #23
Blijf dit een mooie voetballer vinden, een echte 10. Soms lankmoedig, soms briljant. Hopelijk slaat de weegschaal door naar de goede kant dit seizoen.
Imaginary_Friend is offline   Met citaat reageren
Oud 27-07-10, 12:24 Standaard   #24
Hij krijgt in ieder geval een eerlijke kans van Huistra, en hij lijkt die ook te pakken.

Oud 25-09-10, 23:09 Standaard   #25
BS.

Die bal schoot ie verdomd lekker binnen.

Oud 25-09-10, 23:16 Standaard   #26
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht

Geniale technicus, welke voetballer in de Eredivisie heeft zo'n fluwelen techniek?

Bruins.
buddyb is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 09:51 sunglasses   #27
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 26-09-10, 10:28 Standaard   #28

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Eindelijk wordt ie op een plek neergezet (als hij speelt dan) waar hij kan excelleren. Gisteren was hij verdacht fanatiek in zowel aanvallend als verdedigend opzicht. Zag ik hem nu zelfs een soort van sliding maken?

Ik hoop dat hij de kans pakt als hem dat wordt aangereikt en dat hij dan verdomme eens constant presteert. Dan is het een topper.
Ungeheuer is nu online   Met citaat reageren
Oud 26-09-10, 16:22 duh   #29

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh Bekijk bericht
[afbeelding: link]

Geniale technicus, welke voetballer in de Eredivisie heeft zo'n fluwelen techniek?
Ruiz, El-Ham en Afellay. In dat rijtje hoort hij met zijn techniek.

Jammer dat hij altijd zijn beste wedstrijd van het jaar tegen ons speelt.

Oud 12-12-10, 23:18 Standaard   #30
Prima Deluxe.

Leuke come-back, inmiddels basisspeler bij Groningen. Hoe hij die uitrapt van Luciano nog even toucheert bij de 1-0, genieten.
Oud 12-12-10, 23:33 emo   #31
Ich bin Mario

Dat was geweldig inderdaad, verder was het maar matig aan de rechterkant vandaag, maar met zo'n hork als Lachman achter je is het ook moeilijk voetballen.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Oud 25-06-11, 18:27 Standaard   #32

Gaat naar AEK Larnaca .
Slick is offline   Met citaat reageren
Oud 25-06-11, 18:31 no smile   #33

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Wel een lekker klimaat.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 25-06-11, 18:32 Standaard   #34
Ich bin Mario

Prima klimaat waarin zijn kwaliteiten wel weer boven komen drijven.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Oud 14-07-11, 20:47 thumb up   #35
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Gelijk een hattrick bij zijn debuut op bezoek bij Floriana (Malta volgens mij), tussenstand is 0-6.

Oud 14-07-11, 20:52 Standaard   #36

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Klopt, altijd lastig Malta away.

Oud 28-07-11, 23:31 Standaard   #37
Vanavond de 2-0 gescoord voor AEK Larnaca (3-0 winst tegen Mlada Boleslav).

Verder 1-0 (strafschop) door Gregoor van Dijk. En de 3-0 door Tim de Cler.

Oud 28-07-11, 23:39 Standaard   #38
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

waneer scoorde tim voor het laatst?

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site