![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Geniale technicus, welke voetballer in de Eredivisie heeft zo'n fluwelen techniek? Kijk naar zijn goal in de halve finale tegen Roda JC, zijn vele steekpasses, het doelpunt tegen NEC, de assist tegen PSV, de balcontrole in de Kuip, etc. Voor zulke spelers kom je naar het stadion! Onbegrijpelijk dat Jans hem passeert of in de spits posteert, pure verkrachting. Gonzalo is juist de man die Groningen bij de hand kan nemen op weg naar het linkerrijtje, dat zouden toch meer mensen moeten zien... Vamos Gonzalo.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik ben het volledig eens met voorgaande spreker. Dit seizoen vlammen. Lovre op de bank, Garcia op 10.
Een sieraad voor het voetbal... __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Helaas ziet niet iedereen dat, waardoor Jans hem nog steeds als spits opstelt en een deel van het publiek hem verguist.
Ik ken de Garcia van Heracles en die wil ik! En deze [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o35Zci8Wa60[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Soms he, soms ben ik er van overtuigd dat het echt een onbegrepen klasbak is. Maar meestal ben ik toch vooral van mening dat hij te wisselvallig is voor de subtop. Hij is niet constant en dat lijkt vooral een mentale kwestie. Een beetje teveel een dromer. Het ene moment doet G3 briljante dingen, het andere moment komt een pass over 10 meter niet aan. Garcia op 10 roep ik al tijden. Ik betrap me erop dat ik dat voornamelijk roep omdat ik zo scheitziek van Lovre ben. Ik hoop dat ie alsnog de kans krijgt op 10 en mijn twijfel wegneemt.
Maar goed dat Jans hem niet goed gebruikt is duidelijk. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik roep ook alleen maar Garcia op 10 omdat Lovre compleet uit vorm is. Waar is de Goran die door Jantje van Halst compleet de hemel werd ingeprezen als de koning van tussen de linies!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
Ik ben ook een groot fan van hem, ik geloof heilig dat als je hem de rol geeft die Honda heeft bij VVV hij een echte klasbak is, type Ronaldinho die het helaas moet hebben van een hele belangrijke rol maar dat maakt zijn klasse uiteraard niet minder.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
een zoveelste speler gescout en gevormd door AGOVV
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Prachtige speler
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mag dus weg bij FC Groningen!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inderdaad, geen gelukkig huwelijk gebleken. Misschien toch net niet goed genoeg of passend bij - normaal gesproken - subtoppers als Heerenveen en Groningen en meer geschikt voor - normaliter - kleinere teams als Heracles?
'Gonzalo vertrekt bij Groningen' Gonzalo GarcÃÂ*a GarcÃÂ*a vertrekt waarschijnlijk in de winterstop bij FC Groningen. Beide partijen zijn na een gesprek tot de conclusie gekomen dat dit de beste oplossing is. Gonzalo is dit seizoen op een zijspoor beland. Trainer Ron Jans deed dit seizoen slechts vier keer een beroep op de Uruguayaan met het Spaanse paspoort. Vorig seizoen kwam Gonzalo nog 28 keer binnen de lijnen in de Eredivisie en scoorde toen vier keer. De 26-jarige aanvaller en Jans kunnen volgens de trainer wel met elkaar overweg, maar passen niet bij elkaar. Gonzalo blijft wel deel uitmaken van de selectie en zal, indien Jans dit nodig acht, gewoon nog wedstrijden blijven spelen. Eerder speelde hij in Nederland voor AGOVV Apeldoorn, SC Heerenveen en Heracles Almelo. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Helaas geen kans op 10 gekregen van de laffe Ron Jans. Lekker Lovre laten aankloten en in de media zeggen dat Lovre in anderhalf jaar geen goede wedstrijd heeft gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Terug naar Heracles, dat lijkt me duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als hij bij VVV een basisplek plus vrije rol krijgt, gaat ie weer helemaal opbloeien, let maar op. Zag je destijds bij Heracles ook.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Ben benieuwd. Ik denk dat hij het bijzonder goed gaat doen. Goeie zet van VVV.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volgens mij pakt het tot nu toe wel erg aardig uit met Garcia bij VVV.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ken em alleen van samenvattingen op tv, maar heb het altijd een mooie voetballer gevonden.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat hij alleen bij Heracles constant goed speelde en boven zichzelf uitsteeg. Moet toegeven dat ik hem weinig gezien heb bij VVV, maar als zo'n technicus zelfs in samenvattingen al amper voorbij komt...
VVV fans, zien jullie hem graag blijven? |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lijkt meer uitzicht op speelminuten te hebben dan verleden seizoe onder Jans. Een Groninger hier die weet op welke positie hij speelt in de voorbereiding?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
hij speelt op 10 momenteel in een 4-2-3-1 systeem.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Blijf dit een mooie voetballer vinden, een echte 10. Soms lankmoedig, soms briljant. Hopelijk slaat de weegschaal door naar de goede kant dit seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Hij krijgt in ieder geval een eerlijke kans van Huistra, en hij lijkt die ook te pakken.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
![]()
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Eindelijk wordt ie op een plek neergezet (als hij speelt dan) waar hij kan excelleren. Gisteren was hij verdacht fanatiek in zowel aanvallend als verdedigend opzicht. Zag ik hem nu zelfs een soort van sliding maken?
![]() Ik hoop dat hij de kans pakt als hem dat wordt aangereikt en dat hij dan verdomme eens constant presteert. Dan is het een topper. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leuke come-back, inmiddels basisspeler bij Groningen. Hoe hij die uitrapt van Luciano nog even toucheert bij de 1-0, genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat was geweldig inderdaad, verder was het maar matig aan de rechterkant vandaag, maar met zo'n hork als Lachman achter je is het ook moeilijk voetballen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Gaat naar AEK Larnaca .
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wel een lekker klimaat.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prima klimaat waarin zijn kwaliteiten wel weer boven komen drijven.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gelijk een hattrick bij zijn debuut op bezoek bij Floriana (Malta volgens mij), tussenstand is 0-6.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Klopt, altijd lastig Malta away.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Vanavond de 2-0 gescoord voor AEK Larnaca (3-0 winst tegen Mlada Boleslav).
Verder 1-0 (strafschop) door Gregoor van Dijk. En de 3-0 door Tim de Cler. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
waneer scoorde tim voor het laatst?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|