![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als hij zo blijft spelen mag hij komende zomer zijn koffers pakken voor ZA denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Joost1900
|
Fuck quansah, hijs niks zonder willy
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Het is juist andersom, Willy krijgt zoveel bewegingsvrijheid omdat Quansah alles achter hem controleert. Jammer dat hij vandaag weer geel pakte trouwens omdat hij simpel balverlies van Willy moest corrigeren. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kwameeeeee
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kick voor Damzkie.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Held!
Schitterend om te zien hoe kapot hij zat na de wedstrijd, clubliefde. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Weet nog dat ik hem een keer zag spelen in de jeugd van Ajax, toen was die jeugdcompetitie nog op tv in het weekend. Scoorde 5x in 1 wedstrijd, geloof tegen PSV, omhaal in de 16 met 3man in z'n rug, niet normaal hoever hij er toen bovenuit stak.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Steeds meer foutjes die punten kosten.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Goede voorzet op N'Kufo gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit vond ik geen fout van Kwame. Maertens ging naar de bal om hem weg te koppen, die mistte de bal waardoor hij ongelukkig bij Kwame terecht, die geen tijd meer had om te anticiperen.
Speelde een puike wedstrijd, heerste op het middenveld en zorgde ervoor dat z'n directe tegenstander niet in het spel voorkwam en gewisseld werd. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fit blijven svp. Onmisbaar, bleek vanavond maar weer eens.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat een held.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hij veroverde, zoals altijd, weer veel ballen. Maar driekwart leverde hij ook weer gelijk in of vlogen de zijlijn over.
Een mindere versie van Enoh vind ik het. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Quansah was echt altijd een held in CM.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kwame heeft afgelopen seizoenen de meeste overtredingen gemaakt van heel de Eredivisie. Toch opmerkelijk voor een speler die in de jeugd juist een veelscorende spits was.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hopelijk speelt hij volgend jaar nog in Almelo onder Peter Bosz, de man die hem het vertrouwen gaf en een controlerende middenvelder van Quansah maakte. Speelde op 3 gigantische blunders na wederom een geniaal seizoen. Het is ook geen toeval dat de 2 wedstrijden waarin Quansah ontbrak tot de belabberdste wedstrijden van het seizoen behoorden (VVV-Heracles en Roda JC-Heracles).
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
AZ wil hem dus hebben maar ik denk eerlijk gezegd dat hij dat niveau niet aankan.
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() [size=small]Met dank aan Bliksem. [/size] Held. Mocht Quansah vertrekken dan zou het een heel stuk minder leuk maken. Piecke is zwaar kut, Verbeek foetsie enorm zonde, maar Kwame.. ![]() Al is een stap hogerop hem natuurlijk gegund. Het is al een wonder dat we zolang van deze topper hebben mogen genieten in Almelo. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Vreemd dat hij er wel instaat maar Brama, Enoh en Engelaar/Afellay er niet in staan.
Maar goed, in dit overzicht staat Vertonghen ook op linksback terwijl hij daar dit seizoen misschien 1 wedstrijd heeft gespeeld. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Poe wat een oud nieuws zeg
Reimerink is ook al naar Cottbus.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een fucking baas!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Doe eens even heel snel verlengen!
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Quansah > Enoh. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik hoop dat het een broodje aap is. Quansah moet gewoon lekker bij Heracles blijven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vorige week toen hij er niet bij was werd weer duidelijk hoe goed en belangrijk hij is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wederom bezig aan een ijzersterk seizoen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kwame Quansah: Heerser op het middenveld
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |