![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb hem helaas nog niet tot amper kunnen zien in Heracles-shirt, hoe heeft ie het gedaan?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb hem donderdag gezien bij Jong heracles, was goed ook niet opmerkelijk dat wordt ook van hem verwacht neem ik aan.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vandaag in de basis? Dan kan ik hem eindelijk in het Heracles shirt aan het werk zien.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
speeltie?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nee.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kan ik hem ook eens bekijken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Tering, lees net een interview in de VI. Ik had een hoge pet van hem op, maar wat een arrogant mannetje zeg. 19 jaar, zelfreflectie en geduld ver te zoeken.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij heeft een prachtige vrije trap in de benen in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die vloog er lekker strak in inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=uOF64iOSKfI
Daarom moet deze man op '10' bij Heracles. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Wat een supergeile pass.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jep affengeile pass, daar hebben we hem onder andere voor gehaald. Nu nog effe 90 minuten constant presteren. Het gaat al steeds beter. Volgende week op 10 ipv Willie.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb ik bij Marko nog niet kunnen ontdekken op de trainingen en in de wedstrijden.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Die gozer moet idd meer gaan spelen, dan kan hij best doorgroeien tot een grote.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zeer pijnlijke wissel vandaag na een minuut of 12.
Hij was blijkbaar al gewaarschuwd door Verbeek na de warming-up, maar de concentratie was er totaal niet .
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zag hem in de opstelling bij de NOS nog staan, maar die wissel niet gezien
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Oi oi oi...
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hij was inderdaad dramatisch die eerste minuten, maar dat waren al z'n teamgenoten ook.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, maar dit behoeft wel wat nazorg denk ik. Hij was not amused.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Doet ie zichzelf aan. Ik neem aan dat Verbeek hem dat ook wel duidelijk maakt. Wel een hele fijne techniek trouwens die jongen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klopt het nou dat zijn man twee keer scoorde nadat hij eruit werd gehaald?
Ik vind het wel hard hoor, zo snel wisselen. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Laat steeds vaker zijn klasse zien. Vorige week al 2 steekpasses waarmee hij een medespeler vrij voor de keeper zetten, vandaag een heerlijke goal en
pass buitenkant voet op Everton.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dat hij kan voetballen was duidelijk, maar je zag in z'n eerste wedstrijden op linkshalf dat hij echt totaal niet kon verdedigen, pakte ook al snel 4 gele kaarten. Na die snelle wissel bleef Verbeek vertrouwen in hem houden en dat pakt erg goed uit. Aan de bal een genot om te zien en verdedigend een stuk sterker geworden. Z'n spelhervattingen zijn ook een sterk wapen voor Heracles.
Denk dat ze bij AZ wel enigzins balen dat hij niet meer in Alkmaar speelt. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Knap idd dat verbeek vertrouwen bleef houden, dacht dat het wel afgelopen zou zijn voorlopig na die wissel. Helemaal omdat Fledderus ook weer fit is toch?
Wel een fijn voetballertje. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
De laatste wedstrijden speelde hij best leuk hoor, op 10 uit mijn hoofd bij AZ, maar ik denk dat hij eerder een slachtoffer van het systeem was. Op links hebben we Maarten Martens en die is beter dan Marko. En wat centraler kunnen we met Schaars en Elm prima uit de voeten... Dus ik baal er niet van dat ie weg is, mede misschien omdat niemand heeft kunnen constateren na een paar wedstrijden dat ie echt iets toevoegde aan de selectie! __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Staat weinig op het spel vandaag, maar eindelijk een keer op '10' vandaag. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jeetje, wat was hij geniaal. Die passes.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Schijnt het uitstekend te doen in de voorbereiding, heeft Fledderus doen degraderen tot bankzitter. Hopelijk speelt hij komend seizoen een beetje constant, zoals het laatste deel van vorig seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Eerste helftje weer hoor. Die pass op Plet.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Topper in wording!
![]() Ik blijf het herhalen! __________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Twintig jaar, het moet nu toch gaan komen. Geniale (trap)techniek en inzicht inderdaad... Hopelijk laat ie het zien
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die pass bij de 0-1.
Laatst gewijzigd door DMJN; 26-09-10 om 04:15 __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Geniale pass inderdaad.
Je ziet ook dat hij fysiek enorme sprongen gemaakt heeft, nu moet hij nog een stukkie minder wisselvallig worden. Nu nog hopen dat z'n prachtpasses vaker afgemaakt worden door onze aanvallers.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volgende week verder onderzocht in het ziekenhuis vanwege aanhoudende darmklachten. Hopelijk snel verlost, hij begon zo goed aan het seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
We kunnen hem heel erg goed gebruiken, in potentie onze beste speler. Als het dan echt over is dan valt het allemaal nog mee, gelukkig dus niets chronisch zo lijkt het. Het heeft hem helaas wel zijn debuut bij Jong Oranje gekost. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Inmiddels terug van een blessure, week op week uitblinkend bij de beloften, bij Jong Oranje en na vanavond ongetwijfeld weer basisspeler bij Heracles. Klasse dat Heracles Fledderus geen aanbieding heeft gedaan, Marko is de man om wie alles zal gaan draaien.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik zie hem normaal gesproken alleen in samenvattingen en aangezien hij altijd reserve was vaak maar heel kort, maar ik vind 't best een goede voetballer. Waarom staat hij eigenlijk niet in de basis normaal gesproken?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Fledderus heeft inderdaad nog geen kwart van het talent van Vejinovic.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Go Go Go |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Lijkt me ook wel een echte leider in het veld. Zoals hij zich regelmatig terug laat zakken naar de positie van de verdedigende middenvelder om een nieuwe aanval op te zetten als de verdedigers even moeite hebben met een aanspeelpunt vinden. Zeker een speler waar je met plezier naar gaat kijken.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik vind het ook een prachtige speler
Dit jaar maar wat meer wedstrijdjes van Heracles kijken. Speelt-ie ook daadwerkelijk op 10 bij Heracles of iets controlerender?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij speelt linkshalf, Overtoom is de nr. 10.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |