![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | ||
Desondanks zou ik hem nog altijd graag een aantal wedstrijden op '10' willen zien, strak achter de spits (het liefst Armenteros). |
|||
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Heerlijke assist, pure klasse.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Plet kreeg gister geen bal gehad, totdat Marko het veld in kwam. Heerlijk hoe hij constant het gaatje vond om Plet strak in te spelen waardoor de lopende middenvelders om de spits direct een stuk lekkerder speelden. En die assist natuurlijk, geweldig inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Moet verkassen. Krijgt niet genoeg krediet bij Heracles.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Daarom.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hoezo niet?
Onder Verbeek was hij bijna het gehele seizoen basisspeler. Vorig seizoen onder Bosz in het begin ook, hij raakte alleen geblesseerd (darminfectie, maand of 4/ 5 in de lappenmand). Toen hij terugkwam draaide het elftal net lekker, logisch dat hij toen niet direct werd ingezet. Het feit dat ze Fledderus niet eens een aanbieding tot contractverlenging hebben gedaan zegt genoeg, het bestuur koos overduidelijk voor Vejinovic als basisspeler en heeft dat ook naar buiten uitgesproken. Ook dit seizoen is hij weer basisspeler, dat hij gister niet in de basis begon kwam omdat hij net terug is na een knieblessure. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Dat komt ook door zijn fysieke gesteldheid denk ik. Maar ik ben het wel met je eens, het liefst zie ik hem ook op minuten op het veld.
Ben het er overigens wel mee eens dat hij bij een andere club waarschijnlijk beter uit de verf komt. Al onze buitenspelers komen altijd in de bal en Plet is zo ongeveer de traagste speler in de Eredivisie, Vejinovic is denk ik juist op zijn best als hij (met een splijtende (steek)pass) medespelers weg kan sturen. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Fijn doelpunt gister.
Vorige week ook zo'n beetje de enige speler die niet door de mand viel. Het is dat Overtoom onderkant lat schoot, anders had hij ook toen weer een assist. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Soms kun je enorm goed zien dat hij veel meer in zijn mars heeft. Hij moet natuurlijk niet te lang bij Heracles blijven (voor zijn eigen ontwikkeling), maar ik wil wel dat we er een mooi bedrag voor vangen. Dus de goede vorm is nu enorm nuttig!
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
46' Doelpunt Marko Vejinovic, Heracles Almelo - De Graafschap, 4-0 | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Contract tot 2012 dus transfervrij is voor elke club interessant.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Heracles heeft een 1-zijdige optie voor nog een seizoen. Maar goed, mocht die optie gelicht worden dan zal hij uiterlijk komende zomer moeten vertrekken om nog iets op te leveren. Tenzij z'n contract gaat verlengen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ben benieuwd wat zijn volgende stap gaat worden. Kan alleen even geen club bedenken in Nederland die hem nodig zou hebben. Feyenoord wellicht?
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kutbeeld, maar de goddelijke assist is te zien op 1:30 __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Legt hem idd lekker neer.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Geweldige assist was dat inderdaad.
![]() Hij zet sowieso regelmatig iemand vrij voor de keeper dit seizoen, jammer dat onze aanvallers er helaas lang niet altijd wat goeds mee doen. Naast zijn steekpass heeft hij ook 'gewoon' een hele fijne trap, afgelopen weekend weekend was hij met 2 voorzetten ook weer goed voor 2 assists. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Hij etaleert zijn klasse meer en meer, elke week. Snel een nieuw contract laten tekenen en anders hopen dat zijn seizoensafsluit fenomenaal is - de ideale manier om hem voor flink wat geld van de hand te doen.
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
||
|
|
|
|
|
#76 | |
Zo zonde.
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Net op tijd weer fit. Bij zijn eerste invalbeurt direct weer de beslissende assist.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Marko Vejinovic: Geen Liverpool maar Almelo
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |