![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Arbiters zijn vaak een bron van ergernis. Soms omdat ze slecht fluiten, maar ook omdat je eenvoudig de schuld van het slecht presteren van je club bij ze neer kunt leggen. Vandaar dat het steeds lastiger is om scheidsrechters te vinden.
Het is tegenwoordig dus een roeping, net als het worden van dominee. Danny Makkelie voelde deze roeping. De jonge Dordtenaar is wellicht het grootste talent van het vaderlandse scheidsrechtersgilde. Tijd dus dat Danny een fantopic krijgt! ![]() Danny werd op 28 januari 1983 geboren in Dordrecht. Hij begon al op jonge leeftijd met fluiten, toen een blessure voetballen onmogelijk maakte. Duels in de lagere klasse van Dordrecht. Nou, wie als jong ventje (17 was hij pas!) duels van clubs als SSW, SC Amstelwijck of SC Reeland tot een goed einde kan brengen, heeft talent. Dat zag de KNVB ook en al spoedig mocht hij wedstrijden in de hoofdklasse fluiten. Ook daar bleef hij moeiteloos op de been. Reden genoeg voor de KNVB om Danny vorig seizoen in te delen in de Masterclass-groep van Mario van der Ende. Samen met andere talenten, die allemaal veel ouder zijn dan Makkelie, kreeg hij les van Mario. Die beoordeelt zijn pupillen ook. Danny mocht zelfs debuteren in de eerste divisie vorig seizoen en hoopt dit seizoen vaker te mogen fluiten hier. Inmiddels heeft hij zijn Eredivisie-debuut gehad en leidde hij uitermate goed de wedstrijd AZ - Jong Ajax afgelopen week. Is hij dan de hoop van het scheidsrechterkorps op een nieuwe Van der Ende of Blankenstein? Ik vind hem goed! OP dankzij MM |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
Talentvolle scheidsrechters mogen ook wel een keer naar boven drijven, zon Blom ook die europees en penalty onterecht geeft is gewoon beschamend.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Joost1900
|
Hij deed z'n eredivisie debuut goed. Maar de wedstrijd van jong ajax vond ik nergens op lijken
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
|
Nee hij floot teveel.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Messi, eerder Rene van Rijswijk
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vond hem dramatisch bij Heracles-Sparta eigenlijk.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kreeg hij zondag niet een compliment van Hugo Borst?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Z'n Eredivisiedebuut was uitstekend, maar hij heeft in de Jupiler League al laten zien dat hij nog enorm veel te leren heeft. Wedstrijden lezen is niet zijn sterkste punt.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Goed bezig, deze Dordtse arbiter.
Maar hij krijgt concurrentie van o.a. Serdar Gözübüyük en Lorenzo Cairo, de Bosschenaar, waar het gaat om jonge talenten. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die Serdar vind ik wel meer potentie hebben.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Wij hadden Serdar in 2006 in de landelijke amateurbekerfinale. Wel cool, deed warming-up met ipodje in en haren vol in de gel. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Haha, geniaal, die betekenis.
En die gasten die lekker hun eigen gang gaan qua voorbereiding, alleen maar mooi.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toen gaf ie een meer dan terechte penalty die ruim binnen de zestien was hoor Brord.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Dat is zeker waar
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ach ja, je kan moeilijk van die jonkies verwachten dat ze nu al beter zijn dan hun collega's, die al twintig jaar of meer fluiten. Ze hebben wel potentie vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Danny trouwens niet de jongste scheidsrechter in de Eredivisie. Voor zover de gegevens bij de KNVB bekend zijn was in elk geval Jan Keizer nog jonger.
Gisteren een leuk stuk in de Dordtenaar met Danny. Hij combineert het fluiten met de politie, die hem volop de ruimte geeft. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Makkelie heeft weer een mooie pot gekregen van de KNVB. Hij mag Feyenoord - FC Den Bosch in goede banen zien te leiden in de beker. Weer live op de televisie dus.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nou ik ben er bang voor
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hij floot erg lafjes (lees: in het voordeel van Feyenoord) vandaag.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij was niet sterk vandaag.
Liet veel doorgaan waar ie had kunnen ingrijpen. Had geel moeten geven in de eerste minuten aan die kerel van Den Bosch. Gaf een onterechte hoekschop (ok, ook schuld aan de grensrechter) waaruit de 1-0 viel. En Makaay had een pingel mogen krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
do it now
|
Hij heeft in ieder geval een breed blikveld
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij was dramatisch. Die Van Buuren had zelfs rood kunnen krijgen in mijn ogen. Hij kan makkelijk de bal spelen maar loopt gewoon keihard door op Biseswar met absoluut de intentie om hem te raken. Maargoed, zo vroeg in de wedstrijd is geel ook goed.
Verder inderdaad die corner, en sowieso heeft 'ie volgens mij geen kaart getrokken, ondanks de nodige pittige overtredingen. Feyenoord had daarnaast ook wel twee penalty's mogen krijgen... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Vond hem afgelopen zondag goed fluiten. Een van de beste scheidsrechters die we dit seizoen hebben gehad.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
En de overtreding van Van Dijk, ook gemist.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Feyenoord 2 penaltys? Wanneer? In de eerste helft?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
We hebben hier een Feyenoorder die zegt dat hij teveel richting Den Bosch floot. En een Boschenaar die zegt dat Feyenoord werd bevoordeeld.
Conclusie, Makkelie heeft het goed gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eerste kon ik van onze kant niet zien. Tweede heb ik ook gemist of ik vond het niks..
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
AZ - VVV-Venlo staat dit weekend onder zijn leiding. Interessant potje, met Ronald Koeman die steeds het veld in wil enzo.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Leuke meneer
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gaylord topic.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hij floot in Almelo echt uitstekend, Danny ontwikkelt zich echt goed.
![]() (was nogal sceptisch eerder) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij was vrijdagavond nog even gezellig bij Dordt, toen had ie bij Wegereef kunnen zien hoe het niet moest.
![]() Alleen die corner had ie niet mogen geven gister. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Goed bezig weer gisteren, met die voordeelregel voor de Tukkers. Zeker ingefluisterd door Nijhuis, Gerritsen en Kesler.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vergeet Uilenberg niet
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hoezo matig, onder Gözübüyük hebben wij wel de hoogste overwinning van het seizoen geboekt.
[size=xx-small]ok het was wel tegen sc Joure maar toch [/size]Makkelie vind ik een prima scheidsrechter |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Danny Makkelie topic. De Messi onder de arbiters?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|