|
|
#251 |
|
Laats was hij trouwens bij 'Waar is de Mol?'. Zeer mooie aflevering, krijg je een boeiende kijk in Johan z'n persoon.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Hier de link:
SBS 6 - Waar is de Mol? - S2011 - Programma Gemist |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Zuurpruim?
Wie maakt zich druk om 2 licht offtopic postjes
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
TR
.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Net even gekeken, vond het een beetje tegenvallen... Dezelfde verhaaltjes.. Dezelfde quotes...
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
Genomineerden Televizier-Ring
Shownieuws kan als eerste de nominaties voor het aankomende Gouden Televizier-Ring Gala 2011 bekend maken. Op vrijdag 21 oktober 2011 worden tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala voor de 46ste keer de belangrijkste televisiepublieksprijzen van Nederland uitgereikt. Voor de Zilveren Televizier-Ster Man zijn genomineerd: Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol. Bron: Genomineerden Televizier-Ring – Shownieuws.tv
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ongekent het succes, al vind ik Johnny de Mol ook een goede!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ik vind 't ook niet erg meer om hem aan te horen, paar jaar terug vond ik 'm maar irritant en arrogant. Maar hij lijkt zowaar 'n aardige man.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Hij is ook verrassend aardig.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Johan Derksen is wel heel erg mediageil. Hij komt echt in elk programma.
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Dat heeft ie ook nooit ontkent, hij vindt het wel leuk al die aandacht.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Hij doet het ook vooral voor de centen en zijn blad(en het geld dat hij daaraan verdient) toch. Ik ben benieuwd of 'ie echt stopt als hij 65 wordt...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Het gaat ook weer over Jan Sul.
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Derksen op RTL4. Nieman blijft nog aardig.
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Nog weinig nieuws gehoord, maar dat was te verwachten.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Denk het niet.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Vond het wel leuk, weinig nieuws inderdaad. Een paar nieuwe anekdotes van zijn jeugd gehoord, dat vond ik wel geinig.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Derksen ratelt al tijden dezelfde verhaaltjes. Standaard hetzelfde wat ie zegt. Ook zo hypocriet als de pest. Als een voetballer iemand een doodschop geeft dan is dat schandalig omdat ie een voorbeeldfunctie heeft en kinderen de volgende keer dat ook kunnen doen. Als ie zelf iemand voor paardenlul uitmaakt dan maakt dat niet uit want hij heeft geen voorbeeldfunctie. Bullshit, kinderen (misschien wat oudere kinderen) kijken wellicht ook VI en denken dat dit taalgebruik normaal is. Die man lult alle kanten op
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Iemand voor paardelul uitmaken moet gewoon kunnen, een doodschop not so much.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Hij vertelde gisteren ook dat hij zelf bij iemand z'n enkel gebroken had waardoor diegene nooit meer heeft kunnen voetballen. Hij deed daar vrij luchtig over, heeft er nooit een seconde van wakker gelegen en diegene ook nooit meer gesproken. Dat viel me toch wel van 'm tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Johan dus in de reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Frans Bauer
![]() Maurice de Hond ![]() Natashja Froger ![]() Johan Derksen
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Hij zag er wel aandoenlijk uit met die pup in z'n hand
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Irritantste Nederlander in een tv-reclame
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Nog terecht ook vind ik, vreselijke reclame.
Wel mooi dat hij blij was met die prijs. ![]() __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Sluijter had hem moeten winnen, vind ik....... prima gereageerd door Johan overigens.
So Whot?!
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Toch weer mooie reclame voor zijn uitgeverij, die boeken op dat bureau liggen daar niet toevallig.
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Precies, dit is alleen maar aandacht voor hem en dus VI en het bedrijf.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Die reclame in de krant was ook weer
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Kan Arie
Boomsma nog wat van leren
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Johan heeft Facebook ontdekt.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Morgenochtend samen met Genee bij Biel Beelen voor hun single.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Johan Derksen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |