Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23-09-09, 23:48 Standaard   #1
NegemjinSab

BasNijmegen's Voetbal Forum schermafbeelding

[size=large]Björn Vleminckx[/size]

Volledige naam: Bjorn Vleminckx
Geboortedatum: 1 december 1985
Geboorteplaats: Boom, België
Lengte: 183 cm
Gewicht: 82 kg
Positie: Aanvaller

Bjorn Vleminckx (Boom, 1 december 1985) is een Belgische voetballer die momenteel onder contract staat bij N.E.C.. Hij speelde bij KSK Beveren tot hij in de zomer van 2005 voor KV Oostende tekende. Daar bleef hij echter slechts één jaar, want de zomer daarop werd hij weggehaald door KV Mechelen. Die club hielp hij in juni 2007 mee aan de promotie naar eerste klasse.
Na afloop van het seizoen 2008/2009 stond de spits in de belangstelling van Standard Luik, AA Gent, Karlsruher SC, FC Utrecht en N.E.C.. In juni 2009 tekende hij voor vier seizoenen bij de Nijmeegse club.
[size=small]Bron: wikipedia[/size]
2002/03 KSK Beveren - 2 wedstrijden 0 doelpunten
2003/04 KSK Beveren - 18 wedstrijden 3 doelpunten
2004/05 KSK Beveren - 20 wedstrijden 0 doelpunten
2005/06 KV Oostende - 27 wedstrijden 8 doelpunten
2006/07 KV Mechelen - 32 wedstrijden 16 doelpunten
2007/08 KV Mechelen - 31 wedstrijden 9 doelpunten
2008/09 KV Mechelen - 30 wedstrijden 12 doelpunten
2009/10 N.E.C. - 6 wedstrijden 2 doelpunten

Deze voetballer uit België heeft in het begin van de competitie al een hoop stof doen opwaaien. Een speler die 90 minuten lang het gras onder de voeten uit rent en bovendien ook nog eens het doel kan vinden. Daarnaast is Vleminckx de plaag van elke voetballer die tegen deze Belg moet voetballen. Hij is sterk, geniepig en slim…. en dat is zeer waardevol als je dus in hetzelfde team als Vleminckx speelt. Daarnaast heeft Nederland nu ook het wapen van Vleminckx leren kennen. De ingooi van Vleminckx komt meters ver, en is gevaarlijker dan een corner. Kortom, een speler die wekelijks voor discussie stof kan zorgen.
BasNijmegen is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 24-09-09, 00:55 Standaard   #2
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Beste aankoop van een Nederlandse club dit jaar.

Type Kuijt die het gewoon waarmaakt.

Gaan ze veel van genieten en veel geld aan verdienen.

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 10:18 Standaard   #3
NegemjinSab

Hier even wat media over Bjorn:

Björn aan de telefoon in VI
http://www.youtube.com/watch?v=2--bgGarIwk

De inworp van Björn tegen Vitesse
http://www.youtube.com/watch?v=cgqTJ-0UDD8
Oud 24-09-09, 11:56 Standaard   #4
- Kumbaya -

numero_uno's Voetbal Forum schermafbeelding

Bjorn wat een held is het toch... lekker moonen naar de supporters van Vitesse
numero_uno is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 12:14 Standaard   #5
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door numero_uno
Bjorn wat een held is het toch... lekker moonen naar de supporters van Vitesse
Njah, toen Hofs vorig seizoen iets soortgelijks deed sprak men er schande van. Maargoed, wel een held natuurlijk als je zoiets doet tegen de rivaal.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 12:20 Standaard   #6
NegemjinSab

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal
Njah, toen Hofs vorig seizoen iets soortgelijks deed sprak men er schande van. Maargoed, wel een held natuurlijk als je zoiets doet tegen de rivaal.
hoho Hofs stak zijn middelvinger op
Oud 24-09-09, 12:45 Standaard   #7

DarkShine's Voetbal Forum schermafbeelding

Bjorn is een held!
DarkShine is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 14:34 Standaard   #8
Bjorn
Bjorns ingooi
Hetwasietsmeteenf is offline   Met citaat reageren
Oud 24-09-09, 14:39 Standaard   #9
NegemjinSab

Ik vind het niet gek dat ze bij KV Mechelen zo gek waren op Björn. Hij was gister ook in het uitvak te vinden.

Wat een held. Zijn vriendin en familie zit ook elke uitwedstrijd in het uitvak. Gewoon onder de mensen.
Oud 24-09-09, 14:49 Standaard   #10

Roberto258's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij zat toch met z'n blote reet voor het raampje van de bus bij het wegrijden bij t Gelredome?
Roberto258 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-09-09, 00:00 angry   #11
NegemjinSab

Kon vandaag geen potten breken, was kopsterk, maar vond geen aansluiting.

Liet z'n gezicht wel zien op supportersfeest. Veel Belgen aanwezig die hem zijn komen opzoeken bij NEC. Hij gaf veel rondjes weg
Oud 28-09-09, 18:25 angry   #12

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie duels met Maertens uitgevochten

Oud 28-09-09, 20:46 angry   #13
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BasNijmegen
Ik vind het niet gek dat ze bij KV Mechelen zo gek waren op Björn. Hij was gister ook in het uitvak te vinden.

[afbeelding: link]

Wat een held. Zijn vriendin en familie zit ook elke uitwedstrijd in het uitvak. Gewoon onder de mensen.
Dat zijn mooie dingen
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 29-09-09, 08:53 angry   #14
NegemjinSab

Afgelopen wedstrijd tegen Heracles zijn er een grote groep Mechelen supporters naar Nijmegen afgereisd om hun held Björn Vleminckx te zien voetballen. Kan niet lang duren of half Nijmegen loopt met hetzelfde kapsel.

Foto credits: trouwehonden.nl
Oud 29-09-09, 14:02 angry   #15
Hup Holland!

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Haha, mooi mannetje is dat zeg. Kan inderdaad NEC nog heel veel mooie momenten opleveren
Lamzak is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-09-09, 14:04 angry   #16
...

Die kopbal had hij trouwens wel mogen maken zondag, veel makkelijker krijg je ze niet.
Oud 01-10-09, 11:09 angry   #17
NegemjinSab

Gister kon hij geen potten breken. Zijn ingooi kan ook juist een verassing effect geven. Hij wilde inwerpen richting de 16.... althans dat deed hij vermoeden. Kwam er een korte ingooi, dus ruim baan voor een mooi opbouw (ging er jammer genoeg niet in). Leuke variant en tegenstander op verkeerde been.
Oud 01-10-09, 14:56 angry   #18
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch nog een assist. 9 van de 10 spitsen nemen die bal op de borst en schieten zelf de bal het stadion uit.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 16:35 angry   #19

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij speelde gisteren dan ook helemaal niet slecht. Let ook maar eens op hoeveel kopduels hij wint. Die kopbal op goal in de tweede helft bijvoorbeeld: verslaat ie toch maar even Jan Wuytens in de lucht.
Strooper is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-10-09, 21:45 angry   #20
NegemjinSab

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper
Hij speelde gisteren dan ook helemaal niet slecht. Let ook maar eens op hoeveel kopduels hij wint. Die kopbal op goal in de tweede helft bijvoorbeeld: verslaat ie toch maar even Jan Wuytens in de lucht.
klopt ook wel, maar er gebeurt vervolgens niets met de bal (is niet zijn schuld).
Oud 08-10-09, 14:11 angry   #21
NegemjinSab

mooi interview met Vleminckx

http://www.forzanec.nl/index.php?id=33&tx_ttnews[tt_news]=237&tx_ttnews[backPid]=2&cHash=9bc648f951

edit: ffkes hele url kopieren en plakken
Oud 16-10-09, 12:40   #22

Vleminckx gaat een hele grote worden!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 11-11-09, 02:55   #23
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Iedereen had het na twee wedstrijden over de nieuwe Kuyt, maar wat vind men nu?

Natuurlijk zit hij in een grafteam/selectie, maar voor die twee miljoen hoor je meer te laten zien..

Oud 11-11-09, 08:14 big smile   #24
...

Hij kan wel goed ingooien...
Oud 11-11-09, 08:36 wink   #25
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN

Natuurlijk zit hij in een grafteam/selectie, maar voor die twee miljoen hoor je meer te laten zien..
Duidelijk zwaar overschat.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 11-11-09, 14:58   #26
DAM
Banned

Kan er niks van
DAM is offline   Met citaat reageren
Oud 11-11-09, 15:01   #27
Oorspronkelijk geplaatst door tong80

Mwoahh..
D.Pelizzon is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 09:10   #28
NegemjinSab

Ik ben er nog steeds van overtuigt dat Björn een hele goede voetballer is. Echter is het geen type Suarez die met een handige actie (dus techniek) even een speler dolt en scoort. Björn is een spits die een neus voor de goal heeft en veel hoge ballen kan inkoppen. Daarnaast kan deze man erg goed een vrije trap nemen. Echter heeft hij op dit moment de pech dat hij bij NEC speelt. Met uitzondering van één bal van Burgzorg (Priester) tegen Willem II, heeft Björn nog geen enkele goede bal gehad vanaf de flank. Wanneer dit soort ballen uitblijven, kan er ook niet ingekopt worden. Sinds Sparta speelt Saidi (god zij dank) weer mee. Direct is er weer dreiging vanaf de flank en is Björn aanspeelbaar. Tegen RKC hadden we de pech dat de keeper van RKC goed werk deed, anders had Björn daar al gescoord.

Echter speelt men bij NEC in een 4.3.3. systeem. En daar zit wat mij betreft de grootste fout. Björn is een type spits die samen met een bewegelijke spits (Saidi, Goossens of Ten Voorde) voorin moet staan. Ze moeten dus 4.4.2 gaan spelen. Björn is een echt werkpaard, dat 90+ minuten lang vecht voor elke bal. Tot nu toe heeft hij ook 95% van alle duels in de lucht gewonnen. Bij deze duels legt hij perfect de bal in de vrije ruimte, maar er wordt nooit iets mee gedaan, omdat er geen spelers bij hem in de buurt staan. Deze staan aan de flank of op het middenveld. Een speler die continu langs Björn staat, zal continu worden aangespeeld in de 16. Zo zou er wel eens een magisch duo gevormd kunnen worden.

Een ander probleem zit 'm in het woord 'ego'. Björn is goed in een penalty of vrije trap. Echter hebben wij een Ego in ons team (El-Ak) die meent dat hij deze allemaal moet nemen. Natuurlijk is er een rangorde en nam El-Ak altijd dit soort ballen, maar het egocentrisch denken slaat door op het gehele team. Zolang er geen team staat bij NEC, zal Björn ook niet gaan scoren.

Dat de ingooi van Björn een wapen is, dat is een feit. Echter ben ik er van overtuigd dat zijn kop een sterker wapen is. Ik zit in mijn bovenstaande pleidooi te streven naar een lange bal vanaf de zijkant, zodat Björn 'm in kan koppen. Als Björn het ingooien aan een ander overlaat, dan kan hij zelf in de 16 gaan staan. De ingooi wordt kort genomen, en door middel van een hoge voorzet in het doel gekopt. Het feit dat de gevaarlijkste kopper aan de zijlijn staan bij zo'n bal, klopt in mijn ogen niet. Hierin moet afgewisseld worden.

Kortom, een lang verhaal. Ik heb nog steeds vertrouwen in Björn. Ik hoop dat hij dit waar kan maken als het bij NEC weer als een team gaat draaien. En dat hij de criticasters hiermee de mond kan snoeren. Natuurlijk ben ik niet de beroerdste om mijn ongelijk toe te geven als dit niet zo zou zijn, maar ik vind dat je een speler pas kan beoordelen na een heel seizoen.
Oud 12-11-09, 15:52   #29

Luni's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DAM
Kan er niks van
Ingooien kan hij wel
Luni is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 16:06   #30

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is ook het enigste, onee kansen missen kan hij ook als geen ander!
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 16:32   #31

Oorspronkelijk geplaatst door DAM
Kan er niks van
Ik ben het met je eens
Foca is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 13:29   #32
NegemjinSab

Hij moet wel eens ophouden met zich continu te laten vallen of altijd in protest te gaan. Niet toneelspelen, maar voetballen
Oud 13-11-09, 13:33   #33
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

ff serieus omdat je een eind een bal het veld in kan smijten ben je nog geen koning.
Rasmus Elm bij AZ doet het net zover, nog gezien tegen F'noord..

Tis een leuke bijkomstigheid, naast balsnelheid of een goed schot uit een vrije trap (Sneijder/Ronaldo/Ricky van de Bergh........)

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 13:53   #34
NegemjinSab

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy
ff serieus omdat je een eind een bal het veld in kan smijten ben je nog geen koning.
Rasmus Elm bij AZ doet het net zover, nog gezien tegen F'noord..

Tis een leuke bijkomstigheid, naast balsnelheid of een goed schot uit een vrije trap (Sneijder/Ronaldo/Ricky van de Bergh........)
Wie zegt er dan dat hij een koning is doordat hij een bal kan smijten? Deze jongen ligt op dit moment zwaar onder kritiek, omdat men meent dat dat het enige is wat hij kan.
Oud 21-11-09, 23:20   #35
Wat een heerlijk schot, die 1-0 vanavond. Leuke speler.
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 21-11-09, 23:26   #36
Fijne kanonskogel, hoe hard zou ie geweest zijn?
De_Hypotheker is offline   Met citaat reageren
Oud 22-11-09, 12:42   #37
Tussen de 120 en 130 kilometer per uur schat ik. Hadden we Talpa nog, hadden we het vast geweten...
Oud 23-11-09, 15:57   #38
NegemjinSab

Lekker doelpunt (en nodig ook!). Ik hoop dat ie er zelfvertrouwen uit kan putten.
Staat wel op scherp betreft gele kaarten
Oud 19-02-10, 17:32   #39
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Vleminckx blij met stormram Burgzorg
Geplaatst op: 18-02-10 om: 08:56 door:

Het duurde even, maar spits Björn Vleminckx wist er gisÂÂ*teren tegen Willem II weer eentje in te prikken. Hij is teÂÂ*vreden over de samenwerÂÂ*king met Mitchell Burgzorg.

Eindelijk was daar gisteraÂÂ*vond weer eens het doelÂÂ*punt voor Björn VleminÂÂ*ckx. De Belgische spits stond droog sinds de thuiswedÂÂ*strijd tegen FC Twente op 6 decemÂÂ*ber. Toen scoorde hij twee keer, maar verliet hij het veld met een nare smaak: hij kreeg rood voor naÂÂ*trappen. Na de wedstrijd tegen Willem II overheerste het positieÂÂ*ve gevoel.

"Dit doelpunt maakt het verschil voor de komende wedstrijden", alÂÂ*dus Vleminckx. "Tegen NAC beÂÂ*gon ik toch een beetje het vertrouÂÂ*wen te missen. Ik maakte een paar keer de verkeerde keuze. Legde ik de bal af, terwijl ik hem gewoon hard in de netten had moeten schieten. Maar vandaag (gisteren, red.) ga ik met een heerlijk gevoel het veld af."

Voor de tweede keer vormde hij teÂÂ*gen Willem II een tandem met Mitchell Burgzorg op rechts, die trainer Wiljan Vloet verrassend had laten staan na de 4-2 tegen NAC. "Een heel verschil met Saïdi, dat wel. Die houdt het veld breed, probeert zijn man op te zoeken en voorbij te gaan. Mitch is juist een stormram, die blijft maar gaan, echt ongelooflijk. Eigenlijk moet je steeds met hem mee, maar dat redt niemand 90 minuÂÂ*ten lang."

Na twee optredens heeft VleminÂÂ*ckx voor dat luxeprobleem al een oplossing. "Soms laat ik hem gaan en zak ik in. Dat werkt goed. We beginnen elkaar aan te voelen. Ik weet wanneer hij me gaat inspeÂÂ*len of wanneer-ie zelf gaat." Never change a winning team moet Vloet gedacht hebben, toen zijn nieuwe formule tegen NAC succes bleek te hebben. Door een paar zieken in de selectie, gaf hij teÂÂ*gen Willem II opnieuw 'de jonÂÂ*kies' de kans. Maar allerminst is zeÂÂ*ker dat Burgzorg tegen Groningen thuis - aanstaande zaterdag - weÂÂ*derom op de rechtsbuitenpositie begint. "Mitchell en ik praten er natuurlijk over, dat het lekker gaat, maar de trainer bepaalt uiteindeÂÂ*lijk de opstelling", zegt Vleminckx. "Voor hetzelfde geld wordt Mitchell ziek of krijgt hij een blesÂÂ*sure en dan staat Saïdi er weer. Geen probleem. Ik heb al met zoÂÂ*veel mensen gespeeld."

Hoewel hij de bal prima binnentikÂÂ*te en eindelijk weer eens kon juiÂÂ*chen, kreeg Vleminckx tegen WilÂÂ*lem II nauwelijks de ruimte om binnen het strafschopgebied kanÂÂ*sen te creëren. Maar dat deed niets af aan de kwaliteit van zijn spel, vond de Belg. "Ik ben een targetsÂÂ*pits. Voor een spits is het natuurÂÂ*lijk belangrijk doelpunten te scoÂÂ*ren, maar ik heb meer taken. De bal vasthouden, kaatsen en hard werken. Dat ging weer goed. Ik het het gevoel dat ik me in deze wedstrijd weer gedeeltelijk heb herpakt en dat is fijn om te merÂÂ*ken."

Maar speelde aan het einde van het duel niet stiekem de oude kwaal aan zijn pijnlijke knie op? Waarom wisselde Vloet VleminÂÂ*ckx in de 84e minuut voor NtibaÂÂ*zonkiza en werd hij vervolgens door een ploeggenoot half de cataÂÂ*comben in gedragen? "Nee nee", hielp de spits alle misverstanden de wereld uit. "Dat dragen was echt een grapje. Ik was gewoon kaÂÂ*pot en als je dan nog een kleine tien minuten op de bank moet zitÂÂ*ten, dan word je zó stijf." De knie is nauwelijks nog een sta in de weg, legt hij uit. "Ik blijf het geÂÂ*wricht verstevigen door krachttraiÂÂ*ning te doen, maar ik ben al bijna pijnvrij. Op een schaal van één tot tien zit ik op één."
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 20-02-10, 22:46   #40
Hup Holland!

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

zijn ingooien zijn mooi,maar wat een vieze speler, bij een duel allen maar oog voor de tegenstander en vervolgens zeiken, bah

d_b01 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-02-10, 22:52   #41
Ik blijf fan...

Oud 20-02-10, 22:53   #42
Hup Holland!

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve
Ik blijf fan...
d_b01 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-03-10, 20:08   #43
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BasNijmegen
Hij moet wel eens ophouden met zich continu te laten vallen of altijd in protest te gaan. Niet toneelspelen, maar voetballen
Doet ie helaas nog steeds. Best een aardige speler daar niet van, maar wat een kneus zeg. Een en al theater.

Oud 29-03-10, 11:10   #44
NegemjinSab

Doet ie helaas nog steeds. Best een aardige speler daar niet van, maar wat een kneus zeg. Een en al theater.
Het is al veel minder dan in het begin. Echter is het ook een speler die veel klappen op moet vangen, omdat ie altijd 2 man om zich heen heeft. En als hij valt met zijn bonkige lichaam, dan ziet dat er vaak theatraal uit. Maar het zou idd nog minder mogen.
Oud 29-03-10, 13:09   #45
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Jammer van zijn net-niet kopbal gisteren.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-04-10, 22:35 rainbow   #46
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tong80

Nou, ik denk het niet tong.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 16:44   #47
BS.

'NEC biedt Vleminckx aan bij Club Brugge'

Bjorn Vleminckx kan naar verluidt terugkeren naar zijn geboorteland België. Volgens Het Nieuwsblad heeft NEC de aanvaller aangeboden bij Club Brugge.

De 24-jarige Vleminckx speelt pas een jaar in Nijmegen, waar hij een wisselvallig seizoen doormaakte. In 32 wedstrijden wist hij acht keer het net te vinden. Vorige zomer was hij al in beeld bij Club Brugge, waar de Nederlander Adrie Koster hoofdtrainer is.

Volgens de Belgische krant zijn de onderhandelingen momenteel nog niet gestart, maar is Club Brugge wel degelijk op zoek naar een spits. Vleminckx speelde in het verleden in België al voor KV Mechelen, Oostende en SK Beveren.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 15-05-10, 18:18   #48
Zou een leuke spits voor Groningen zijn, naast Matavz.
Oud 15-05-10, 20:11   #49
NegemjinSab

Onzin gerucht (hoop ik)
Oud 09-08-10, 12:01 Standaard   #50
BS.

Vleminckx staat voor debuut als Rode Duivel
9 augustus '10 10:30 door Bart van Dooijeweert

Bjorn Vleminckx is opgenomen in de selectie van België voor de oefeninterland tegen Finland op woensdag. De bonkige spits van NEC werd al eerder opgeroepen voor het nationale elftal, maar kreeg nog nooit speeltijd.

Vleminckx is door bondscoach George Leekens uitgenodigd nadat Kevin Mirallas zich afgemeld had. In de Belgsiche selectie zit maar één andere eredivisiespeler: Ajacied Jan Vertonghen. Zijn clubgenoot Toby Alderweireld is opgeroepen voor Jong België.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site