![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() Stanislav Manolev is op 16 December 1985 geboren in Blagoëvgrad, een Bulgaars stadje een kleine 100km van de hoofdstad Sofia. Hij begon als profvoetballer bij Pirin Blagoevgrad, waar hij van 2003 tot de zomer van 2005 speelde. In deze zomer werd hij overgenomen door Litex Lovech, die hem nog een seizoen aan Pirin verhuurde. In het seizoen daarna speelde Manolev zich snel in de basis als rechtsback bij Litex Lovech, terwijl hij als profvoetballer begonnen is als rechtsbuiten, en scoorde hij 10 (!) keer in 2 seizoenen tijd. Afgelopen zomer werd de Bulgaar overgenomen door PSV, waar hij een opmerkelijk debuut maakte tegen Cherno More Varna, hij kreeg 2 gele kaarten tegen zijn landgenoten en kon vertrekken. Velen twijfelden aan deze aankoop van PSV, maar ondertussen is deze Bulgaar onomstreden op de rechtsbackpositie. Deze man is verdedigend sterk en aanvallend misschien nog wel sterker. Hij is onvermoeibaar en komt vaak mee op bij aanvallen van PSV. Heeft deze man een derde long of zijn ze gewoon van ijzer? Een aanwinst voor PSV en de eredivisie! Manolev |
|
|
|
|
|
#2 |
|
4 assists en 1 goal al
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Manolev
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Telstar
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Vanavond wederom in de basis bij PSV, waar Bakkal, Dszudszak en Ooijer rust krijgen bikkelt deze man gewoon door
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geweldige rechtsback. Na al die jaren met Kromkamp opgescheept te hebben gezeten mag dat ook wel
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mooi chickie heeft ie ook, laatst gespot op de Herdgang
.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geweldige back
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Pics?
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#10 | ||
Mano speelt overigens redelijke bagger vandaag tegen De Graafschap. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Z'n start is in ieder geval beter dan verwacht, hopelijk blijft de terugval uit.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ik ben fan!
__________________ Hattrick: Real Club de Culo (501946) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
die gast die op zijn knie ging staan
mazzel dat ie er niks aan over heeft gehouden
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Had een goede actie en goal gisteren, goede aankoop geweest van PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ook een goed interview in de VI woensdag. Verstandige jongen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ben fan.
Al moet hij af en toe iets slimmer zijn in de acties. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zijn jullie nog steeds fan?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Wil niet te opportunitisch klinken maar van mij mag Kromkamp weer spelen als hij wedstrijd ritme heeft. Vooral in wedstrijden zoals HSV uit is Manolev een best slechte optie. Eigenlijk ook niks gek, die kerel stond nog op amateur niveau te ballen voor dit seizoen. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Domme naïeve overtreding van hem die HSV de overwinning bracht.
Speelde sowieso slecht, net als wel meer in de eerste helft. Dat dribbelen kun je in de Eredivisie makkelijk doen, maar niet tegen HSV. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij speelt al weken kut in de Eredivisie. Begon goed maar is gewoon ver weg gezakt. Ik denk ook niet dat hij erin had gestaan als Kromkamp fit was geweest. Kijk maar naar Pieters die werd er ook langs gezet toen het kut ging.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Kromkamp haalt nog niet eens het niveau van Manolev momenteel .
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die voorzetten zijn keer op keer om van te janken zeg. Kanonne.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Ik had het ook over een fitte Kromkamp. Hij komt pas net weer terug van een lange blessure. Ik had beter kunnen zeggen een Kromkamp met wat wedstrijd ritme. Hij is echt niet zo dramatisch als iedereen denkt. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tsja, naast Kromkamp heeft PSV geen echte rechtsback meer in de gelederen. Alleen centrale verdedigers die daar evt. kunnen spelen met Marcellis en Ooijer.
Manolev is prima voor de meeste wedstrijden in de Eredivisie hoor, maar tegen topploegen met buitenspelers is het gewoon niet te doen. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Ik vond Kromkamp op het moment voor zijn blessure een stuk beter spelen dan Manolev de laatste maanden. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een kutspeler, vandaag ook weer hersenloos bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Druif.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Placenta? Wat moet ik me daarbij voorstellen
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
hij is alleen nog een beetje naief en moet gewoon meer voetbalslimheid 'kweken'
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat ze hem maar daar houden!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Agh alles is beter als Kromkamp lijkt me
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan zaterdag dus alweer meedoen, zou dat vrouwtje echt magische krachten hebben
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bizar idd.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Manolev speelt ook al tijden niets meer klaar.
Komt dat door het vertrek van zijn maatje Lazovic? |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zal vd Gijp balen dat hij niets meer over Manolev zou gaan zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
En alles is beter dan Kromkamp
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Wat een dramatische speler
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vond het ook al apart.
Aston Villa en Koln hadden trouwens al interesse in Manolev voordat hij naar PSV ging. Schijnt ook dat 20% van de transferrechten nog bij Litex ligt. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Manolev
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik zou hem tegen elk aannemelijk bod verkopen.
Prutser eerste klas. |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
|
|
|
|