![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Op mijn eerste topic hier kreeg ik een supersnel antwoord. Dat ging over de wedstrijd Barbados-Grenada in 1994, waar Barbados vlak voor tijd bewust een eigen doelpunt maakte om daarmee een gewenste verlenging af te dwingen.
Het snelle antwoord bracht me ertoe dat we met de kenners hier misschien wel een lijstje kunnen maken van andere wedstrijden/toernooien die op een bizarre manier zijn geëindigd. Ik kan al wel enkele voorbeelden opnoemen: 1) De ontknoping van de Eredivisie in 2007 2) Schalke dat dacht kampioen te zijn, maar live in het stadion de goal van Bayern te zien kreeg 3) De CL-finale Manchester United - Bayern Munchen. 2-1, met een 90-minutenstand van 0-1. 4) Barbados - Honduras 1994. Barados maakt vlak voor tijd bewust een eigen doelpunt om zo een gewenste verlenging af te dwingen. Bizarre regelgeving maakte dat gunstig. Toevoegingen ?!ps. Hoe embed ik zo'n filmpje?! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik denk dan aan Groningen - Vitesse waarin Vitesse rond de 80e minuut op 1-3 kwam en Suarez in de allerlaatste minuut van de blessuretijd nog 4-3 maakte. Gekkenhuis. (kon geen beelden vinden)
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Groningen - ADO was bijna een toevoeging geweest...
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Ik kan me nog een wedstrijd van Twente herinneren waarbij er lukraak wat jonkies ingegooid werden een tijdje voor het einde, die dankzij die jonkies eigenlijk vrij vlot werd omgebogen naar een voorsprong(Houwing, Cziommer en El Ahmadi geloof ik). Het was tegen Utrecht.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
wedstrijd gevonden: |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heracles dat dacht dat een andere club op gelijkspel stond en dus hadden ze zelf ook genoeg aan een gelijkspel om kampioen te worden. Maar die andere club was aan 't winnen, dus had Heracles aan een gelijkspel niet genoeg. Maar daar kwamen ze te laat achter.
Een van de Heracles fans weet daar de ins en outs wel van. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een van m'n mooiste momenten op de tribune bij NAC. Van Hooijdonk was dat seizoen terug naar NAC gekomen en samen met een hele hoop andere spelers was de doelstelling om voor Europees Voetbal te gaan.
Helaas liep dat allemaal anders en Pierre vond het zelfs nodig om nog tijdens het seizoen te verkassen naar de aartsrivaal Feijenoord. De thuiswedstrijd tegen Feijenoord stond toen nog op het programma en het leek een simpele overwinning voor Feijenoord te worden. Totdat, ik geloof, Erwin Koeman het nodig vond om Pierre in te laten vallen bij een 1-3 voorsprong. Zelden heb ik het NAC stadion zó uit z'n dak zien gaan. Met als gevolg uiteindelijk een 3-3 gelijkspel. Hieronder de beelden die er niet heel spectaculair uitzien, maar destijds heeft iedere NAC supporter minstens een week lang met een smile rondgelopen. Laatst gewijzigd door Thieske; 04-07-11 om 00:15 |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Deze is ook mooi, tot de 90ste minuut staat het nog 3-0
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dit blijft een van de beste:
Royal Antwerp - Vitosha Sofia, UEFA cup 1989, Antwerp moest winnen. 0-1 (06') Slavtchev 1-1 (83') Ralf Geilenkirchen 1-2 (85') Donkov 1-3 (87') Mihtarsky 2-3 (90') Nico Claesen 3-3 (92') Nico Claesen 4-3 (94') Raphaël Quaranta |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
oh en dit was ook wel tof __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Welke wedstrijd was dat ook alweer dat Baresi, toen nog aanvoerder van AC Milan dreigde van het veld te stappen? Weet niet meer waarom en of de wedstrijd toen ook echt gestopt is.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Afrika Cup 2010;
Angola-Mali 4-4 (na 78 minuten stond het nog 4-0, na 87 minuten 4-1...): __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De belangrijkste staan wel in de OP.
Dit zijn wel de dingen wat het voetbal zo ongelofelijk mooi (of kut) kan maken. Aan het ene moment kan je jarenlange trauma's overhouden, op het andere moment kun je 20 jaar teren. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
WijZijnVoetbal.nl - Ontknoping Third Division/League Two 1998-1999
WijZijnVoetbal.nl - Ontknoping in La Liga 1993/1994 WijZijnVoetbal.nl - Ontknoping in de Scottish Premier League 1985/1986 WijZijnVoetbal.nl - Ontknoping in de Football League First Division 1988/1989 WijZijnVoetbal.nl - Ontknoping in de Bundesliga 2000/2001 Maar over dit onderwerp was ook al een topic: Wat zijn de beste/leukste en grappigste competitie-eindes? (al gaat die meer specifiek alleen over competitie-ontknopingen). |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Anekdote van mijn amateurclub.
Laatste wedstrijd van het seizoen in de nacompetitie. NIVO Sparta - SVW. Op neutraal terrein. Stand in de 93ste minuut 1-1. NIVO krijgt op rand strafschopgebied een vrije trap. Helaas was onze spits Michael Bambacht geblesseerd. Hij zat echter wel op de bank en de trainer laat hem invallen om die vrije trap te nemen. Het gebeurde voor m'n neus. Met zijn enige balcontact van de wedstrijd schoot ie ons naar de 2e klasse. Ik werd gek van vreugde. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eerst 0-3 idd
![]()
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Feyenoord-PSV, kwartfinale UEFA Cup 2002.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik zat in zak en as toen Kuijt de onverdiende 2-1 maakte tegen het einde van de wedstrijd, en dan toch winnen in de laatste seconde
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Met commentaar van Evert. Wat een heerlijke wedstrijd
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
En dan die rellen na afloop.
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dit was ook een redelijk bizar slot
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Deze staat ook nog heel goed in mijn geheugen. Om even de relevantie te melden: - baggerperiode bij Ajax - bagger tegendoelpunt, dacht door een blunder van Maduro - baggerwedstrijd en dan in de 94e minuut nog zo'n doelpunt (bij 0-1 achterstand, halve finale beker) Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 06-07-11 om 16:44 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Een voor de Tukkers hier heroïsche wedstrijd:
Over trommels die niet zwijgen Eindigde ik mijn voorbeschouwing nog met de wens, dat ik hoopte dat het de verre reis wel waard zou zijn? Nou mensen, niet alleen de reis was prachtig, maar ook het weer, de wedstrijd en wederom de terugreis. Elke Eurocent dubbel en dwars waard! Om 13.15 uur mocht ik mijn kooitje in Kunrade verlaten. Meteen al bij de auto werd ik geconfronteerd met een fervente Feyenoord supporter. Toen hij mij zag, had hij opeens een excuus om zijn vrouw niet te helpen met de nét gehaalde wekelijkse boodschappen. Hij wist mij te vertellen dat het jammer van mijn tijd en moeite was om zoveel energie in een club van het kaliber van Roda te stoppen terwijl we tóch nooit kans zouden maken op welke hoofdprijs dan ook! Nadat ik hem eerst vernietigend had aangekeken en toen dat niet het gewenste effect had, vertelde ik hem dat ik liever een live supporter van Roda was, dan dat ik een TV supporter van een andere club zou willen zijn. Verder vroeg ik hem waarom hij op dit moment niet onderweg was naar de wedstrijd van zijn "superclub"? Toen hij hierop géén antwoord kon/wilde geven vertelde ik hem, dat hij volgende week maar weer eens moest kijken op de ranglijst. Want mijn cluppie zou dan wel eens op die derde plek kunnen staan. En lachend ben ik en mijn auto gestapt. Aangekomen bij het PLS scheen de zon en straalde mij onze clubkleuren tegemoet. Ik voelde het als thuiskomen. Op zulk soort momenten besef ik steeds weer, dat Roda méér is voor mij, dan alleen maar een club welke ik aanmoedig. Hier is de sfeer van vriendschap en verbondenheid de reden. De sensatie van het moment télt hier en nu! Het wachten op de bus, het instappen, het reizen, het aankomen op vreemd terrein, het uitstappen, het binnengaan van een ander zijn "Walhalla", ons cluppie zien spelen, het verdriet, het uitzinnig gevoel van geluk bij een doelpunt, het samen zingen, huilen, lachen, radeloos zijn, en de terugreis. Dit alles maakt een gewonnen, gelijk of verloren wedstrijd ónvergetelijk. De uren smelten tot minuten. En als je, net als ik, het voorrecht hebt om hier deel van te mogen uitmaken dan wéét je waarover ik praat! En ben je nog nooit mee geweest? Dan kán ik het jullie écht aanraden. Op het moment dat je meegaat hoor je erbij. Ongeacht of we jou wél of niet kennen. Behalve als je van plan bent om Oerwoud geluiden te gaan produceren, zoals een aantal jonge WSU-ers dachten te kunnen! Want dán kun je beter thuis blijven! Want gelukkig zijn er dán nog mensen die meegereisd zijn, én die hiertegen durven op te treden! Alle lof hiervoor! Maar nu naar de wedstrijd, want daarvoor heet het een nabeschouwing hé? Twente kwam uit de startblokken en meteen werd duidelijk dat mijn oogjes héél vermoeid zouden raken. Het was nét alsof ik de videorecorder op FF had geschakeld. tjonge, tjonge, wat ging dat snel. Vóór mijn oogjes wisselde de ene aanval zich af met de andere. Gelukkig voor ons (en voor mijn hartje), staat er een Kujovic in de goal van ons. Ja, ja, hij liet wel eens een bal uit zijn handjes schieten (nadat hij een duw gekregen had), maar hij zorgde er wel voor, dat Roda de 0 hield. Hierdoor kon Roda zelfs tegen het eind van die eerste helft, bijna op een voorsprong komen. Maar doordat deze goal nét niet viel is het met name aan de goed keepende Kujovic te danken., dat we met 0 - 0 de rust ingingen. Tijdens de rust ging het gesprek over het hoge tempo van Twente, en dat ze dit nóóit de tweede helft zouden kunnen volhouden. Dus wij begonnen mogelijkheden te zien. Wel had ik steeds het vermoeden, dat we hier weer eens niet móchten winnen van die scheids en vlaggers! De indruk (hoe gekleurd ook!), was tóch, dat er weer eens véél te veel overtredingen tégen Rodaspelers niet gefloten werd. En dat eenzelfde overtreding door Rodaspelers begaan, wél weer afgefloten werden. Maar dit was mijn eigen (gekleurde) mening! De tweede helft brak aan. En nu brak de hél los. Aaanval volgde op counter. Twente scoort niet. En Roda krijgt een vrije trap terhoogte van de zestien meter. Sergio legt de bal neer en .... raakt de lat. Weer een aanval van Twente afgeslagen door de tot dan toe goede verdediging, de bal wordt doorgespeeld naar de nét ingevallen Sonko.. Hij passeert zijn directe tegenspeler, gaat op de goalie van Twente af en..... SCOORT!!! Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal... Het spel gaat weer verder.. de trommels van het thuispubliek kan ik nérgens zien, maar deze maken mij langzaam gék! Onheilsspellend deze voortdurende drums.. Die van geen ophouden weten, alsof het machines zijn die nooit moe kunnen worden. Weer wordt een aanval van Twente afgeslagen, wederom een counter en Anastasiou kopt de bal, en... SCOORT! Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal... Uitzinnig worden we! De Hél van de drums wordt opeens de hemel op aarde! Onder het gejuich wordt weer afgetrapt, Ik sta de omstanders nog te omarmen en ons geluk kán niet op! Feyenoord staat achter! Mijn overbuurman zie ik al jankend van verdriet voor zijn TVtje zitten en wij staan hier te juichen, te zingen, uit ons dak te gaan en.... TEGENGOAL! Meteen wordt ik weer tot de realiteit teruggeworpen, het spelletje is nog niet gespeeld, het Twente publiek met 13.000 kelen en die verdomde trommels klinken OORVERDOVEND in mijn oortjes... De angst kruipt langzaam in mijn velletje terug! Weer die snelle aanvallen van Twente.. Waar halen ze toch verdomme die energie vandaan vraag ik mij af? Maar dát hoef ik eigenlijk niet af te vragen! Kijk maar eens rond, Luister maar eens! Die voortdurende Drums met hun eigen ritme, Die aanmoedigende koren uit 13.000 kelen! Verdomme jongens JULLIE staan ACHTER! Waarom zwijgen jullie niet?? Weer een counter en de nét ingevallen Berglund verandert zich ineens voor onze ogen in die Owen! Ooh wát is het voetbal mooi! Owen maakt zijn actie, gaat voorbij, loopt op de goalie af en.... SCOORT! We gaan winnen! We worden kampioen, Owen is voor het grijpen zo nabij! Dit kan niet meer kapot! Roda, Rodaaaaaaaa, Verrekte drums, en wederom willen die 13.000 kelen niet zwijgen, géén wanklank, géén gefluit, géén boegeroep... Neen 13.000 kelen opgejaagd door die trommels blijven zingen, roepen, dansen, schreeuwen! Waar ben ik hier terecht gekomen??? Oooh wat had ik deze sfeer toch ook eens graag gehad in ons eigen PLS! Jongens dán is het écht een hel voor de tegenstanders! Zélfs als die vóórstaan! Twente stopt niet! Kujovic heeft wederom de bal, Ik weer opgelucht! Als hij de bal heeft dan kunnen we weer even adem halen. Hij gooit de bal naar Sonkaya, en op dát moment lijkt de video te stokken. Van Fast Forward naar still slowmotion! Geen geluid, geen drums, geen 13.000 kelen! Neen alleen maar mijn eigen bloedsomloop en mijn eigen ademhaling dringen tot mij door! Roda staat stil! de bal komt bij Heubach.. Hij schiet op doel, Kujovic redt!! maar niet genoeg! Cavens heeft de bal vrij voor het inschieten en Twente heeft de aansluitingstreffer! En nét nadat ik dacht dat 13.000 kelen en een paar trommels nooit méér geluid kunnen produceren als ze al gedaan hebben? Zwelt het geluid met nóg meer decibellen aan. Ze worden hier helemaal gek! Wij kunnen hier met geen mogelijkheid tegenop! Alsof onze monden door kussens gedempt worden, wijzelf horen zelfs elkaar niet meer! Het kabaal produceert zóveel energie, dat je die als het ware van de tribune op de Twente spelers overslaat! We staan nog voor met 3-2. Maar in mijn hoofdje komt een gedachte op. We gaan toch hier niet verliezen hé?? Verdorie we staan vóór en ik begin aan verliezen te denken?? Ik schud mijn hoofdje en probeer die negatieve gedachte weg te gooien, maar die 13.000 kelen en die trommels!!! Twente stormt weer naar voren en... Goaaaaal!!! 3 - 3 Mijn borst doet pijn, mijn hoofd wil huilen, nog 10 minuutjes.. Ze lijken uren! Mijn lieve God, het zál toch niet waar zijn hé? Elke aanval van Twente snijdt nu in mijn hart. Ik schreeuw, Roda, maar ik hoor mijzelf niet.. De lucht is bezwangerd met de geur van bloed.. Ons bloed, het bloed van Roda... We liggen nu op de slachtbank, we worden ingekerfd! Maar voordat het mes mij nog meer kan verwonden wordt de wedstrijd afgefloten.. Einde 3 -3 Voor mij is dit gelijke spel een overwinning.. De spelers komen met bedrukte gezichten naar ons toe... Waarom jongens? Omdat jullie niet gewonnen hebben?? Luister dan om je heen? Het gejoel, gedans, gezang, getrommel blijft nog voortduren! Hier kun je niet tegenop! Jullie hebben hier een gelijkspel uitgesleept! Jullie zijn tóch de helden. Natuurlijk zul je achteraf horen dat je een 2 doelpunten verschil nooit mag weggeven. Maar in deze hel hebben jullie voor mij tóch het onmogelijke gepresteerd. Okee.. we hadden kunnen winnen, máár wat ik belangrijker vindt?? We hadden hier ook kunnen verliezen! Want eerlijk is eerlijk. Twente had met dit publiek en met dit elftal, hier en nu gewonnen moeten hebben! Ze verdienden het. En wij hadden dan niets te morren gehad. Neen jongens, Kop op! Jullie blijven mijn helden.. En Kujovic is voor mij tóch de matchwinnaar! Man of the match! Laat de anderen maar lullen! En met dit gevoel, én het éne puntje liefkozend omvattend gingen we terug de bus in. Er werd op de terugweg gezongen en gedronken. Er werd zelfs nog een kleine discoshow gegeven (Waar hupie, onze chauffeur, eerst aan meedeed en daarna ons bestraffend ging toespreken), Hierna werd er zelfs nog een polonaise in de bus gehouden. Ik heb nooit geweten dat dit ook kon in een bus. En véél te vroeg waren we weer thuis. Hier aangekomen namen we afscheid van elkaar en toen ik mijn auto om 2.00 uur voor mijn deur parkeerde, maakte ik nog stiekem een obsceen gebaar naar de donkere overkant van de straat, en hoopte ik dat die Feyenoorder een rusteloze nachtrust mocht hebben, terwijl ikzelf met een heerlijk gevoel de deur van mijn kooitje achter mij dicht sloot. En vlak voordat ik in slaap viel zwegen eindelijk die trommels! Door "Tweety" |
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
In de 98ste minuut op voorsprong komen en nog niet winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Achteraf is het ook zo'n belangrijke goal voor Feyenoord eigenlijk. Ook wel op deze:Rood voor de keeper en penalty tegen bij een 2-3 voorsprong uit bij Fenerbahce, waarna een aanvallende middenvelder moet keepen. Penalty zit en met nog tien minuten is het wachten op een 4-3, maar de Panter van Kadiköy Pancu is niet te passeren, al is zijn keeperswerk niet altijd even overtuigend. (er ontbreken nog enkele 'reddingen' in de samenvatting helaas) De 3-4 in blessuretijd wel. ![]() __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dit was ook wel een bizar eind van een derby. Real Madrid - Getafe, waarbij Getafe via Juan Albín in de 83e minuut voor de tweede keer op voorsprong komt (1-2). Guti maakt vijf minuten voor tijd 2-2 en Real Madrid kan de winst nog pakken, totdat het Pepe zwart voor zijn ogen wordt. Hij trapt Javier Casquero in zijn rug, moet inrukken en geeft een penalty weg. De strafschop, genomen in inmiddels blessuretijd, gaat er niet in, en in de 93e minuut knalt Higuaín Real alsnog naar de zege. (filmpje is alleen van de tweede helft, ruststand was 1-1) __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ook een aardige ontknoping... In de strijd om het algeheel landskampioenschap amateurs in 2009.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Haha, tof!
Zouden er ook nog meer exotischere verhalen zijn zoals het Barbados-Granada verhaal uit mijn post?! Spanje-Malta 12-1 is natuurlijk ook een mooie! |
|
|
|
|
|
#42 | |
.Die goal van Grygera .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niemand? Digger? Pfaf? Plato?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Halve finale CL tegen Olympique Marseille toen het licht uit viel, zoiets is dat geweest...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat zal het geweest zijn idd. Maar ik kan mij nog herinneren dat Baresi heel boos was over iets. Het licht dat uitvalt is niet iets onoverkomelijks, toch?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik herinner me een foto ervan, maar die kan ik nergens vinden. Volgens mij staat daar inderdaad een heel boze Baresi op, maar goed, dat is een Italiaan en die doen altijd of ze heel boos zijn.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Op Youtube kan ik ook niks vinden... Ik dacht zelf dat er iets ergers aan de hand was toen. Waarom zou je van het veld stappen als het licht uitgaat? Dan wordt de wedstrijd gewoon gestaakt toch?
|
|
|
|
|
|
#49 | |
.Thx Sandman. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het is niet veel, maar hier:
(vanaf 3:50 ongeveer) Lijkt er inderdaad op dat het toch gewoon om het uitvallen van het licht ging. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meest bizarre einde van een wedstrijd of competitie ooit?!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|