![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Hallo allemaal,
Leuk dit forum! Zeker in dit subforum ga ik heel wat rondneuzen, ben nogal een fan van het voetbal uit de oude doos namelijk. Maar ik wil meteen een vraag stellen, waarbij dit forum hopelijk haar voetbalkennis kan bewijzen .Er is ooit een dubbele ontmoeting geweest waarbij de returnwedstrijd op een bizarre manier is geëindigd. Een van de twee teams maakte in de laatste minuut van de reguliere speeltijd bewust een eigen doelpunt. In het wedstrijdreglement was namelijk bepaald dat een wedstrijd bij een gelijkspel altijd verlengd werd. Het team stond op dat moment met (zeg) 1-0 voor, maar had nog een doelpunt nodig. De keuze werd gemaakt om via een eigen doelpunt op 1-1 te komen, zodat er verlengd werd. Zodoende had het team weer meer tijd om te scoren, ook al moest dat volgens mij nu wel 2x zijn. In het halve uur verlenging werd er volgens mij ook echt nog 2x gescoord. Wie weet over welke wedstrijd dit gaat? Enige informatie die ik er nog bij heb is dat er zwart-wit beelden van bestaan, en ik meen me vaag te herinneren dat het over Afrikaans voetbal gaat. Zou cool zijn als iemand hier die informatie paraat heeft of gevonden krijgt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben ook wel benieuwd!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat klinkt iig niet als de Uefa
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Barbados - Grenada in 1994.
Graag gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Even volgen dit
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Beelden ervan
![]() Haha, fantastisch
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wie die regels heeft bedacht is vast gekielhaald
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geweldig
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha, geweldig.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
hehe dat klinkt als een briljante regel
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Of heeft inmiddels een hoge functie binnen de FIFA.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Briljant
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Hahaha, geniaal!! Een antwoord binnen het uur!
Ik heb meteen een topic geopend of er nog meer van dit soort mooie verhalen zijn !
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Eigen doelpunt gemaakt voor verlenging wedstrijd
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|