![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Voor als je echt geen fuck te doen hebt..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Of "beleef", ik kan me er namelijk geen fuck meer van herinneren.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sowieso Studio K
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel jammer dat het in Amsterdam is, anders had ik wel ff een wedstrijdje meegepikt. Goed initiatief.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
'De victorie van het Nederlands elftal zal gegarandeerd glorieus zijn Gelukkig maar, stel je voor dat nu blijkt dat we die halve finale tegen West-Duitsland toch verloren hebben. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nou onderschat het niet, het schijnt weer hartstikke spannend te worden.
![]() Ik zie me daar al zitten, in de 88e minuut. Helemaal bezweet, doodsangst in m'n ogen, net een mof op z'n bek geslagen en dan ineens die 2-1 van MARCO VAN BASTEN...Man wat zal ik losgaan zeg. Had ik echt nooit durven dromen! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Engeland was beter maar schoten 2 keer op de paal.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Nou mij lijkt het wel vet om die wedstrijden een keer in hun geheel te zien.
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik was trouwens in het stadion toen van Basten tegen de Duitsers scoorde. Harder gejuichd dan toen heb ik nooit gedaan.
Ik stond boven in de tribune. Ik rende schreeuwend over de ballustrade. De Deen die ik in de armen vloog heeft nu nog rugpijn.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Echt waar joh? Waarom heb je dit nooit verteld?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Europees kampioen 1988 alle wedstrijden
EU-Football.info => TOURNAMENT: European Championship 1988 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wow, wat handig zeg! Naar zo'n site was ik al jaren op zoek!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mag ik hier wel iets "nostalgisch" plaatsen?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Herleef het Europees Kampioenschap 1988
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |