![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Soms voelen spitsen elkaar beter aan dan hun eigen vrouw. Je had Kalou&Kuijt bij Feyenoord, Cole& Yorke bij Man Utd, al valt me op dat de laatste jaren er niet zo heel veel meer zijn, ook al wordt 4-4-2 nog regelmatig gebruikt.
Bij PSV had je het illustere duo van Nilis en Van Nistelrooij Maar ook bij Chelsea een briljant duo gezien met Hasselbaink en Gudjohnsen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Cole/York.
Zola/Asprilla Morientes/Raul __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Raul-Morientes, wat een bazenduo
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
K2 idd als ik een spitsenduo bij Feyenoord zou noemen.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
K2 Kuyt / Kalou
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Del Piero - Trezeguet
Shevchenko - Rebrov Aguero - Forlan in mindere mate |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sheva - Rebrov is idd ook een hele goeie ja.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rush/Dalglish
Shearer/Ferdinand Andy Cole/Beardsley Vialli/Mancini Signori/Casiraghi Zamorano/Salas |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Koevermanssssshhh, Mussssshhhhhtapha en vd Bergh.
Al wasssshhh dat natuurlijk een trio. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bergkamp-Wright/Anelka/Henry
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Geen spitsenduo, wel een fenomenaal duo. Jonk/Bergkamp.
Met dan aan Jasper in het andere topic. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bergkamp + X was altijd wel een goede combinatie
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Powel - Van Beukering
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Van Hooijdonk-Lammers is denk het laatste echt succesvolle koppel bij NAC geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Cruz - Tomassson
![]() Alhoewel niet echt een spitsenduo. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bergkamp - Henry was toch wel een garantie voor een hoop moois.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Niet beste aller tijden ofzo, maar Dzeko en Grafite waren wel super in het kampioensjaar...met Misimovic erachter. Of Sevilla met Kanoute en Fabiano..
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Boksic-Papin
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sheva - Pippo
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bergkamp - Kluivert in Oranje
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Podolski en Klose.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Cole/Yorke, wat heb ik genoten van die negercombi's
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Butrageuno-Sanchez is ook wel legendarisch...
Dit is de ene helft: |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
--
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nihat en Kovacevic hadden ook eens een heerlijk seizoen, waarin ze Sociedad bijna naar de titel schoten.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Pelé/Garrincha.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
In ieder geval een goed spitsenduo van dit jaar:
Hulk & Falcao Samen goed voor 39 doelpunten in de competitie en 20 in de Europa league. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sparta met Koevermans, Ricky van den Bergh en Mustapha, scoorden iets van 70 in totaal?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fred Kutten.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Koevermans 24 Van den Bergh 22 __________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ongelooflijk dat een speler als Ricky van den Bergh zo lang al profvoetbal heeft gespeeld, maar zo overschat wegens zijn persoonlijkheid, bestuursleden die hem zo graag bij de selectie willen hebben dat ze de trainer/TD beloven dat een komst van hem niet van het transfer- en salarisbudget af gaat etc.
Besten aller tijden zijn toch echt Karim Fachtali, Iwan Redan en Thijs Sluijter
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zijn er al veel genoemd. Radzinski en Koller toentertijd bij Anderlecht was wel een goed koppel. Op amateurniveau staan mij Looms en Sepp bij bij HSC '21.
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Klopt die twee kan ik me ook nog wel voor de geest halen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Strupar en Oulare bij Racing Genk
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Asterix en Obelix. Inderdaad een goed duo.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Salas en Zamorano in 1998 bij Chili was een geweldig duo
![]() Of Bebeto/Romario 4 jaar eerder. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Curovic/Machlas
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Curovic - Mahlas
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jammer dat die nooit tegen Lazio Roma of AS Roma hebben gespeeld.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
SaZa was idd ook legendarisch
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
RIJSWIJK (ANP) - Niet sterspelers Zinédine Zidane, Romario, Luis Figo of Kaká maar de Belg Luc Nilis was de favoriete voetballer waar de Braziliaanse aanvaller Ronaldo ooit mee samenspeelde. Dat meldde de drievoudig wereldvoetballer van het jaar in een interview op de Braziliaanse televisie.
,,Ik heb met veel grote spelers gevoetbald", aldus de 34-jarige oud-voetballer. ,,Maar met Nilis had ik de beste klik." Nilis en Ronaldo vormden vanaf 1994 twee seizoenen het aanvalsduo bij PSV. Ronaldo scoorde in die periode 54 doelpunten in slechts 57 duels. De Braziliaan zette begin dit jaar een punt achter zijn carrière en mocht vorige week nog een kwartiertje zijn kunsten laten zien in het shirt van Brazilië. Hij speelde de laatste twee jaar voor Corinthians. Eerder kwam hij uit voor onder meer FC Barcelona, Internazionale, Real Madrid en AC Milan.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ronaldo en Nilis
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ronaldo-Nilis was inderdaad een briljant duo. Jammer dat ze voor de verkeerde club speelden
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Beste spitsenduo's allertijden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |