|
|
#1 |
|
Gisteren zagen we weer eens Joey Barton in actie, een notoire vuilak. Nu ben ik benieuwd wat andere vuilakken zijn of waren.
Dus: de Roy Keane's, Materazzi's, Chiellini's, Vinnie Jones's en Gattusos van deze wereld. Roept u maar. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
lampard mag er ook wel bij vind ik. voorbeeld:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Scholes had laatst ook weer een mooie.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
oh zo , de tt deed me denken aan een nieuw tv-programma.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Inderdaad. Scholes is toch net zo achterlijk als Barton mbt overtredingen...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Iedere voetballer maakt wel een paar domme harde overtredingen. Veel van Lampard zul je er echter niet vinden. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Voor een aanvallende middenvelder maakt hij er veel, net als Scholes. Terry maakt meer vuile acties (Vidic kan er ook wat van trouwens) maar is een verdediger...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Toen ik dit topic opende wist ik gewoon dat Koekebakker weer zou gaan komen met zijn anti-Lampard praat
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tomas Repka van Sparta Praag wil ik er wel weer bijhalen.
![]() Teplice - Sparta, vanaf 1:08 gaat het goed los. ![]() Resultaat: 7 wedstrijden schorsing en 15 maanden geen aanvoerder. Sparta - Brno, na 10 seconden: Dailymotion - Sparta Praha - Brno - a Sport video Jablonec - Sparta, middelvingers, schelden, etc: |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
BBC SPORT | Football | My Club | Chelsea
BBC SPORT | Football | My Club | Man Utd scholes heeft aanzienlijk meer kaarten gemiddeld... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben voor Spurs. Lampard is gewoon een oké gast. Ik vind het vooral grappig dat je Lampard er wel bijhaalt en smeerlappen als Gerrard, Nolan en Savage niet.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
haha, Gerrard valt ook wel mee
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
En ik persoonlijk vind Lampard geen oké gast en één van de meest schijnheilige mensen op het veld. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 20-04-11 om 18:21 |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb um al tig keer gepost, dus dat zal ik nu niet doen.
Maar Georgiadis kon er ook wat van. Vooral in derbies. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In de Eredivisie moet ik aan Yuri Rose denken, die alleen maar 90 minuten triest aan het doen is . Altijd met gestrekt been inkomen, altijd even op voetjes staan, etc. Echt hele vieze tackles heeft hij niet op zijn naam, omdat de meeste spelers het duel ontlopen.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Echt waar, wat een mongool is dat. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
De legendarische compilatie van Materazzi vs. Shevchenko mag hier ook niet missen natuurlijk:
edit: het is jammer genoeg een andere dan ik dacht, met ook Milan en wat minder Shevchenko. Was toen wel zo'n filmpje van, die was echt grappig hehe Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 21-04-11 om 00:53 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
PSV Eindhoven!
|
Breuer en dinsdag kunnen er ook wat aardig van, houthakkers. En dat stond dan samen centraal achterin.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Felipe Melo is ook echt een rotjoch van de hoogste orde
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Iemand Pepe al genoemd?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Neuh, het draait hier alleen maar om persoonlijke meningen.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Er moet ook een compilatie gemaakt worden van Pepe Met Rocky muziek eronder
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Hoewel ik Eric Cantona nog niet heb gezien hier.. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die van Tukkeroel heb ik weer uitgezet net voor Keane die knie kapot schopt...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En verbaasde me ook weer over de timing van Zidane. 110e minuut...
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lampard is wmb echt het schoolvoorbeeld van een faire voetballer
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Deze was trouwens ook smerig.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Roodharigen zijn meestal wat agressiever volgens mij.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die dwaas die die uil laatst van het veld schopte en een paar weken laten boven op iemand ging staan
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
40 posts en Nigel de Jong is nog niet genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Diego Simeone was ook wel een beetje gek...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
En gattusso natuurlijk nu we toch bij de serie a zijn aanbeland
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik hou wel op over Pepe en Arbeloa.. Vinnie Jones, die was toch wel een keertje of 4 erger
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Zelfs als Man Utd fan kan ik niet ontkennen dat Scholes een velen malen harder en gemener speler is dan Lampard. Terry is toch wel het tuig bij uitstek wat betreft Chelsea
Lampard heb ik juist altijd een sportieve, eerlijke speler gevonden. En ook die gaan wel eens in de fout.Het meest recente slachtoffer van Scholes (Zabaleta) is trouwens ook een heel gemeen figuur, wat dat betreft dus een goed doelwit uitgekozen. Lee Cattermole is voor mij wel de top momenteel in Engeland, die had in het begin van het seizoen enorm veel moeite om überhaupt 90 minuten binnen de lijnen te blijven. Gelukkig voor zijn tegenstanders is hij zelf vrij vaak geblesseerd. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Deze mongool mag hier ook niet ontbreken
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En deze kneus
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
ja idd dat knipperende R'etje!!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
Want dat filmpje wat Koekebakker postte was een van de meest onterechte rode kaarten van dat seizoen, en is daarna ook geheel terecht ingetrokken door de FA. Zelfs Liverpool-fans waren het daar over eens. Nou Bosingwa aan de andere kant die wedstrijd... |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|