![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Thijs Houwing....
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Walker van Ajax. Wereldkampioen geworden met Brazilië onder 17. Speelde geweldig in het 2e elftal van Ajax, heeft even bij de selectie gezeten, heeft op huurbasis nog bij Beerschot gespeeld maar kreeg amper kansen bij Ajax en kon het nooit waarmaken. Speelt nu anoniem in Brazilië.
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Reserves waren mannen als Jeroen Verhoeven, Mark Stuut, Sijmen Tol, Alpha Turay, Bobby Gehring, Jack Tol en Jerryl Tjon-En-Fa! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 | |
Voor de rest zijn er best nog wel veel doorgebroken toch? Douglas bij Heracles, Keller bij Utrecht, Lamey ook een poos eredivisie gespeeld, Pique ook. ALleen van die laatste 2 hoor je niet veel meer
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Lol, zie net op Wiki dat Pique nog gewoon bij Ado balt en Lamey bij Leicester
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
Staan veel meer van die elftallen, leuk om eens terug te lezen. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Onze held Quansah speelde in 1999 dus gewoon in de A1 van Ajax, Douglas speelde in 99 al in de Ajax jeugd. Ex Heracles speler Bridji speelde in 99 ook in de A2.
Reinout's AFC Ajaxpage/clubgegevens/selecties |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Nicky Hofs wil ik hier nog even noemen. Dolde Real Madrid in de jeugd, Vitesse won volgens mij met 5-1.
Ahahoui was bij Vitesse ook super goed, Danilo (zoon van Wamberto) kreeg bij Ajax ook lang het stempel toptalent. In het 2e kon hij zich amper onderscheiden. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Leuk topic, omdat bij Ajax altijd enorme talenten doorbreken, ontstaat er ook een hoog verwachtingspatroon als jeugdspelers aardig presteren. Lees in het stuk in de VI van Douglas dat Hosé er 39 ofzo in schoot in dat seizoen. Toch jammer dat het niet de topper is geworden die men had verwacht.
Die Walker die hierboven werd genoemd was inderdaad ook een talent. Nog niet heel lang geleden heb ik ook ergens een stuk gelezen over een ex-Ajaxspeler die de verwachtingen nooit heeft kunnen waarmaken; Gabriel Mofokeng, die voetbalde zelfs al helemaal niet meer. Maar van die jongen hadden ze ook de nodige verwachtingen, zelfde geldt natuurlijk voor Quansah, Nando Rafael en ga zo maar door.. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
Voetbal Totaal was er destijds altijd op op volgens mij RTL 5, leuk programma, zo had je al een goed idee wie er de toekomstige toppers zouden worden
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#113 | |
De D2 van 98/99 is wel grappig met o.a. Blind, Vejinovic, Narsingh en Zeefuik. Ziek om te zien hoeveel prof's Ajax aflevert. |
||
|
|
|
|
|
#114 | |
En dat programma was inderdaad heel gaaf. Huntelaartje. Van Persie met een hattrick van vrije trappen. Leonardo op 10. De Ridder als groter talent dan Sneijder. Nando Rafae . Ghehe.
|
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Weet niet of je van een echt talent kunt spreken, maar Abubakari Yakubu vind ik ook onder deze kop vallen. Daar had ik echt hoge verwachtingen van, koppelde een indrukwekkende fysiek aan een gedegen techniek. Later bleek wel dat er een draadje los was bij hem, toen hij gewoon de nacht in zijn auto doorbracht op het parkeerterrein bij Vitesse en voor de gein in ging rijden op journalisten
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 | |
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Sergio Hellings heeft ook nog bij Ajax gespeeld, bij Stekelenburg in het team. Zit sinds februari 2011 zonder club
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Hij of Pascal Heije werd vergeleken met Davids toch? Koos samen met MacDonald voor een goed contract bij Anderlecht volgens mij, dat in die jaren daarna al haar jeugd en 2e elftalspelers zag floreren in de eredivisie hehe
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Yakubu had hele slechte knieën toch? Anders had hij het heel ver geschopt.
En zijn leeftijd zal ook wat hoger zijn. Laatst gewijzigd door DMJN; 12-03-11 om 01:40 __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Youssouf Hersi hoort hier ook thuis, heel Nederland zat achter de jongen uit Dedemsvaart aan. Ajax kreeg hem, blonk uit in de jeugd en bij de vertegenwoordigende elftallen, debuteerde volgens mij tijdens Ajax-Feyenoord... Na bijna iedere club in de eredivisie gehad te hebben kan men wel concluderen dat het ook bij deze jongen niet is gegaan zoals verwacht. Terwijl hij het bij geen enkele van zijn werkgevers echt slecht gedaan heeft... __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Aissati
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Knopper, Sikora en Boutahar hadden misschien ook meer kunnen bereiken.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Toch jammer dat dat programma over de Shell jeugdcompetitie er niet meer is. Was best leuk om te zien, met dat gruwelijke Vitesse-elftal en al die andere spelers die later (inter)nationale toppers werden
.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Inderdaad, en ik weet niet precies waarom het is stopgezet, maar nu zou het volgens mij ook veel meer kijkcijfers trekken.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
ff een halfuurtje voor VI uitzenden of zo
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Kun je hier niet eigenlijk alles opnoemen wat bij AJAX is doorgebroken als "super" talent... tussen 96-98
Richard Knopper Dave vd Bergh Andy vd Meyde Arno Splinter Martijn Reuser ... om er maar een paar te noemen __________________ Uit gouden korenaren schiep God de Ossenaren,
en van het restant, de rest van het land. Eens TOP-Oss, altijd TOP-Oss! |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Staat deze week een mooi stuk in de VI over Gino Webers....
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Gijs Luirink
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Reinder Hendriks.
Was bij De Graafschap een geweldige verdediger met een goed inzicht. Werd door Willem II weg gehaald. Het Willem II dat later Champions League speelde. Daar kon hij aanhaken tot het moment dat hij psychisch in de knoop raakte. Ik weet er het zijne van, maar volgens mij had het te maken met zijn vriendin die bij hem weg ging. Hij schijnt nog een zelfmoord poging gedaan te hebben en in een gesticht opgenomen te zijn. Daarna is hij nooit meer de oude geworden. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Derksen is altijd het eerste dat ik lees. Wat een verhaal van de jonge speler zeg. Ik kende hem niet, maar het was wel aangrijpend.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Daar staat via info@twente. Kan ik hem nog ergens anders bestellen? (Vraag aan Twente-fans vooral)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ugur Yildirim is nu een restaurant begonnen in Deventer.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ben wel nieuwsgierig geworden naar dat boek. Klinkt erg indrukwekkend.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Ah, heb een vriend met een seizoenskaart. Die kan mooi even dat boek voor me kopen. Vind hij hem niet, dan kom ik even in dat topic!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Arnold Bruggink.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Niet als je ziet dat hij 256 keer talent van het jaar is geworden en wat andere talenten van het jaar hebben gehaald.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Bruggink is het schoolvoorbeeld van overschatting.
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
1op2 in jong oranje is zeker niet slecht en in het begin van zijn PSV tijd leek hij gewoon nog op weg naar een mooie carrière.
En als je het goed bekijkt is bijna elk talent wat het niet haalt natuurlijk overschat. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Talenten die het nooit helemaal hebben waargemaakt
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|