![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik heb er veel gezien maar zal een selectie maken.
Cruijff bij Ajax Van Hanegem bij Feijenoord en FC Utrecht Romario bij PSV Bergkamp bij Arsenal Gullit bij Haarlem en Nederlands elftal De mooiste was met van Basten die zag ik 2 keer live. Met zijn omhaal tegen FC Den Bosch en zijn treffer tegen West - Duitsland op het EK-88. Dat noem je mazzel hebben. Trouwens ik was in hetzelfde stadion als Maradona, hij was coach van Boca Juniors. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Messi.
Een maandje geleden.
Laatst gewijzigd door Thieske; 15-02-11 om 20:39 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat je en die omhaal en die goal tegen Duitsland live gezien hebt dat kunnen niet veel mensen zeggen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Del Piero bij Feyenoord - Juventus, Nedved past ook wel in dat straatje als je het mij vraagt.
Ronaldo bij Feyenoord - Inter Ronald Koeman ook nog wel in het stadion zien voetballen ![]() Zal er nog even over nadenken. Laatst gewijzigd door Kopbal; 15-02-11 om 20:27 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Messi in Enschede bij het WK U-20
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dechamps, Wise en Zola ook nog zien voetballen tijdens Feyenoord - Chelsea. Sowieso had Chelsea destijds echt een heldenteam
![]() Eigenlijk jammer dat ik bij al die wedstrijden zo jong was. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Cristiano Ronaldo
En Bergkamp
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moet het tijdens hun actieve loopbaan zijn?
![]() Kijk Yuri Rose met haar en zonder tatoeages. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Ik heb de goals nog wel ergens liggen, even wachten...edit: Wat was Chelsea toen sterk die wedstrijd. Ook op Stamford Bridge. Laatst gewijzigd door mcyodogg; 15-02-11 om 21:12 |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
o.a. Guardiola en Rivaldo bij Barcelona - Oviedo
o.a. Riquelme bij Barcelona - Boca Juniors M. Laudrup bij een heel seizoen Ajax Ronaldo bij PSV Effenberg bij Gladbach, ik dacht tegen Schalke. Shevchenko bij Feyenoord - Chelsea vriendschappelijk. Gratis kaarten en undercover naar De Kuip natuurlijk .
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Shevchenko bij Dynamo Kiev - Shaxtar Donetsk. Letterlijk op 10 meter afstand.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vladimir Smicer is zeker niet legendarisch genoeg?
Bij Slavia Praag. Jaap Stam was al sinds z'n tijd bij Lazio een held voor mij. Die dan bij Ajax.Wel lastig, de Europese tegenstanders van Slavia en Ajax waar ik bij was kan ik me vaak niet zo goed meer herinneren, dus of ik echt veel bijzondere spelers heb gezien weet ik niet meer. Ook oefenwedstrijden van Voorschoten '97 gezien in het verleden tegen Feyenoord, dus wellicht destijds nog Ronald Koeman ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bergkamp, Litmanen, Zidane, Overmars, Pettersson, Davids, Seedorf, broertjes De Boer, Kluivert, Zagorakis (
. ), Sar, Laudrup... Als ik op meer spelers kom vul ik het lijstje wel aan.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Blaise N'Kufo
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zola hoort misschien in het lijstje, in een oefenwedstrijd in 2000 die we wonnen met 4-2 van Chelsea.
Desailly, Poyet en Hasselbank speelden toen ook. Shearer? En tellen robben, VDV, van Persie en Sneijder al mee?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Charisteas
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sandor van der Heide
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb Rene van Rijswijk een goal zien maken in het stadion. Veel legendarischer dan dat gaat het niet worden.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Winnaar!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maurice Graef
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Harry van der Laan, Pino Canale, Christopher Wreh
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trouwens ook Litmanen, Romario, Ronaldo enz gezien, geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Van dat rijtje heb ik Pettersson, Zidane en Zagorakis niet gezien. De rest wel, maar daar noemde ik alleen Laudrup van. Groot voetballer, buitenlands, slechts 1 jaar in Nederland actief geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Denk dat Romario en Ronaldinho toch wel de meest legendarische zijn.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
uhm... Stoichkov, Casillas, Figo, Beckham, Raul, Roberto Carlos, Zidane, Ronaldinho, Xavi, Puyol, Matthäus, Effenberg, Elber, Nilis, Van Nistelrooy, Van der Sar, Ronaldo, Bergkamp... en nog wel meer, maar dit is al een mooi lijstje dacht ik zo
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mathtteus, Völler, Klinsman, Rensenbrink, Neeskens, Van Aerle.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb Mendieta zien spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik heb Lampard 3 keer zien spelen, waarin hij 4 keer scoorde. Alsof ie het speciaal voor mij doet
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik heb Woodgate zien spelen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Verder Nilis, Van Nistelrooy, Robben, Cocu en Van Bommel bij PSV.
Ibrahimovic, Sneijder en VDV bij Ajax. Verder bij Spurs nog Modric en David Villa bij Bilbao - Valencia 3 jaar geleden. Edit: dan vergeet ik nog dat ik Shevchenko zag spelen tegen AZ vorig jaar Oktober. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Legendarisch niet echt, maar wel een aantal topvoetballers met leuke carrières.
Messi, Cristiano Ronaldo (sowieso alles tijdens Ajax - Real), Eto'o, Ibrahimovic, Abidal, Chivu, Shevchenko, Laudrup, Sno, Atouba. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mijn lijstje is niet zo imponerend
![]() Het blijft bij Iker Casillas. Dat wordt een absolute legende. Maar Xabi Alonso en Sergio Ramos zijn voor mij ook legendarisch, die heb ik ook zien spelen. ![]() En Chiellini zou wel eens een nieuwe Cannavaro kunnen worden en Giuseppe Rossi zou nog wel eens de pichichi kunnen winnen. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Een jaar of 5 geleden wel Messi in het Arke Stadion zien ballen tijdens Spanje-Argentinië op het jeugd-WK
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Litmanen, Kluivert, vd Sar, van Hooijdonk, broertjes de Boer waren denk ik wel de beste spelers die ik live heb gezien.
Slechtste was Kuijt |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Overigens ook nog een groot aantal spelers van Lucky Ajax, waaronder Sjakie Swart, Ronald Koeman en Tahamata
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Koeman , Rijkaard , Gullit , van Basten , Bergkamp , Koeman etc etc etc .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ook allemaal live gezien ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Verder Nilis, Van Nistelrooy, Robben, Cocu en Van Bommel bij PSV. Ibrahimovic, Sneijder deze wel weer ..Mathtteus, Van Breukelen . Ach , ik hou erover op , maar heb er echt ontzettend veel live gezien . Romario ! hoe kan ik die vergeten ... Een prachtvoetballer . Laatst gewijzigd door tjekkie; 22-03-11 om 08:29 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik heb een training van Nederland bezocht vorig jaar (dag voordat Robben geblesseerd raakte). Telt dat ook?
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Loves C, R en M
|
De club iconen van mijn twee favoriet cubs zien voetballen: Cruijff en Dalglish, de eerste ook als trainer in het stadion gezien, en de tweede binnenkort ook
![]() Voor de rest: Gerrard, Van Basten, Bergkamp, de hele Ajax -selectie van 1995 - en voor Maradona geldt het zelfde als voor Tong80 (niet vreemd aangezien we bij die wedstrijd volgens mij naast elkaar zaten )
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Loves C, R en M
|
Xabi Alonso ooit gesproken op John Lennon airport. Gullit trouwens ook wel eens gesproken, toen-ie voor mijn deur stond (ik woonde tegenover Estelle Cruijff )
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
![]()
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Heel het Dream Team van Barca, heb ik zelfs nog handtekeningen van!!
![]() De betere spelers in de Eredivisie vanaf ongeveer 1992 (Romario, Van Nistelrooy, Ronaldo, CL team Ajax, Laudrups etc), Baggio, Gerrard, Barnes, Rivaldo, Van Basten en nog velen meer. Eerste betaald voetbal wedstrijd waar ik in het stadion zat kon ik een helft genieten van de legendarische József Kiprich die aan mijn kant van het helft rond hobbelde
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Maradona, Romario, Ronaldo, van Basten, Gullit, Rijkaard, Cavani, Maldini, Baresi, Henry, Del Piero, Zidane, van Nistelrooij, Cannavaro,
En natuurlijk Cor Lems.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hup Holland!
|
Vurnon Anita
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Welke legendarische voetballers heb je live in het stadion gezien ?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|