![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vandaag speelt Ajax tegen Auxerre. Mijn gedachten gingen direct naar de laatste wedstrijd van Stanley Menzo als eerste ajax-doelman. Het was dacht ik een UEFA Cup wedstrijd tegen datzelfde Auxerre. Menzo verwerkte daarin een corner in eigen doel, via een rare slaande beweging belandde de bal in het goal. Hij, de protegé van Cruijff, verloor zo zijn plaats aan Edwin van der Sar. Het was echter niet zijn laatste wedstrijd, bij blessures mocht hij nog opdraven als ik het goed heb.
(blunder zit op 11:05) Post hier dus keepers die vermaard zijn om hun blunders. Graag met video. Gewoon, om te lachen. Ik begin met Almunia: All time favoriet is trouwens Barthez. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 19-10-10 om 16:38 Reden: wedstrijd tegen auxerre in 1993 toegevoegd |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
een collage met engelse goalkeepers is ook wel gepast
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Helaas zijn er niet veel filmpjes van Pasveer, die heeft al 4 grote fouten gemaakt in 9 wedsrijden
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Van der Sar
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik moest ook meteen aan viktor Kross denken.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
en deze:
(1.45) openingswedstrijd in eigen land
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
en manunited had vroeger natuurlijk ook een historie vol met mislukte keepers. zoals deze
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tim Wiese
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Deed ene Bruce Grobbelaar ook niet zijn naam eer aan? Staat me zo bij
![]() En wat dachten we van Busquets, de ideale schoonzoon? Fabian Barthez had ook zo zijn ongelukkige momenten. Danny Wintjens is sinds dit weekend met stip gestegen. __________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() Busquets ook een goede ja, die liet van alles door, maar presteerde het om thuis een heet strijkijzer te vangen waardoor hij weken niet kon spelen
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Grandel
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sieb Dijkstra?
![]() Die laatste periode bij volgens mij RBC was het echt lachwekkend! __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Aerts was een leuke toen tegen Twente meen ik. Vroeg een wissel in de rust aan en die hebben we daarna nooit meer gezien.
En recentelijk natuurlijk Pasveer. Herinner me nog dat hij 5 jaar geleden in Twente - Feyenoord ook twee keer hard in de fout ging.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die sieb dijkstra was me ook een lompe beer zeg
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Victor Kros
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bij keeperblunders moet ik meteen aan Robert Green bij Engeland-VS denken:
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoi
|
Mooi topic Koekebakker.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Overigens stopte dat vrij snel.. Met de aankoop Kanu toen ook. Toen hij voor het eerste op de bank zat zongen ze "Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaano, Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaano". Die jolige sfeer mist echt in de ArenA. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Keepers vermaard om hun blunders...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|