|
|
#1 |
|
Heb het live gezien.
De jongeren mogen ook zeggen dat ze er van genieten ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Met losse veters ook.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Was dat niet de halve finale van de (toenmalige) Uefa Cup?
Edit: Maradona dansend naar winst in halve finale Halve finale legendarisch door warming up 19 april 1989 De halve finale van de Uefa Cup 1989 werd wereldberoemd en veelbesproken door een warming up. Niemand minder dan Diego Armando Maradona zorgde al voor de wedstrijd voor het hoogtepunt van de avond. Op 19 april 1989 spelen Bayern München en Napoli de return van de halve finale van de Uefa Cup. Napoli heeft de eerste wedstrijd nipt met 2-0 gewonnen. Bayern ziet nog wel kansen op winst. De marge is immers klein http://www.sportkroniek.nl/sporthist..._maradona.html __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
WTF
?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geniaal gewoon!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Voor eeuwig mijn held bij Napoli
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoe hij die allereerste bal dood en doodstil legt...
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
We zijn trouwens op dezelfde dag jarig, Diego en ik
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Daarvoor zat hij bij Barcelona zat en dat was toen al een erg grote club. Daar mislukte hij min of meer en kreeg hij een imago van een lastige jongen en ongeleid projectiel. Hij is daar niet fijn weggegaan. Voor 5 miljoen Laatst gewijzigd door Koekebakker; 09-10-10 om 17:05 |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij kon het btw ook met een tennisbal en zelfs een golfbal zag ik een keer op televisie. Dat verleidde Platini ooit tot de beroemde uitspraak "alles wat Zidane kan met een voetbal, kan Maradona met een sinaasappel"
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Net weer gekeken.
Kan er verdomme geen genoeg van krijgen. ![]()
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Deze is ook leuk. Was in het stadion toen Boca speelde op het Ajax tournament.
Heb hem nooit live zien voetballen maar wel met God himself in hetzelfde stadion. Dat tournooi speelde een andere God genaamd Bergkamp ook. ![]() Wel een fail aan het begin van het filmpje door hem Maradonna te noemen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
En veel zwart salaris van de Maffia
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoezo, het was natuurlijk gewoon München hoor
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik vind het eigenlijk niet zo bijzonder, maar omdat Maradona een paar keer een bal hooghoudt, is het weer bijzonder.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
ok
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Hup Holland!
|
Waarom Barcelona Napoli had uitgekozen en waarom Maradona ermee akkoord ging, weet ik dan weer niet. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik meen dus eens iets gelezen te hebben dat een gedeelte van zijn salaris door de Maffia werd betaald. Daarom heeft hij nu toch ook van die belasting aanslagen enzo...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hij liep in 1990 al bal hooghoudend als warming-up een rondje door het eigen San Paulo voor de halve finale Argentinie - Italie, onderwijl het publiek aanschouwend en de Napolitanen opzwepend hem aan te moedigen.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Eigenlijk een heleboel kleine redenen. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
heb je em nou in het stadion gezien digger?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nope, niet in het stadion helaas, wel heel vaak op TV.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik betrap mezelf erop dat ik het toch wel vaak kijk nog!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heb ik ook
![]()
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
![]() |
![]() |