![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Leonardo terug naar Ajax? Met weemoed dacht ik terug aan Evert toen ik het las, de Europacup avonden met een blokje kaas en een goed glas wijn zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Post hier zijn hoogtepunten, gewoon omdat het kan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Was er niet al een Evert topic?
Al komt er wat mij betreft gewoon een subforum voor 'm hoor, daar niet van. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kent u de Daltons nog? Dan is die Gattuso de kleinste!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Van die beste uit Bloemfontein!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat filmpje met Leonardo tegen Fiorentina heb ik serieus minstens 100 keer gezien.
Ik ben 'm ooit tegengekomen, ik weet het nog goed. Ik zei 'hallo', hij keek me aan en zei 'hoi'. Toen liepen we verder. Één van de meest emotionele momenten uit mijn leven. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mag ik je aanraken? Ik ben stikjaloers.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Goeie user.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hehe, ik kan me nog herinneren dat die Engelsen van Match of the Day daar minutenlang om hebben gelachen. "That guy sounds like he's being flushed through a toilet."
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Nu moet ik daar weer heel hard om lachen. Inderdaad.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Ook leuk: een kennis van me had ooit dat commentaar bij die goal van Robben als sms-tone. Matig irritant als hij een bericht ontving: "Daar komt Robben! Daar komt Robben! OOOOOOOOOOOOOOOOOHHH ROBBEN!!". .
Laatst gewijzigd door Clough; 3 augustus 2010 om 14:58 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die laatste heb ik als mp3'tje op m'n telefoon staan.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vond Ten Apel altijd maar niks trouwens, totdat die topics verschenen, toen begon ik het pas te waarderen en er anders naar te luisteren.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Evert.
![]() Vooral op het EK2008 was ie zo in bloedvorm. ![]() "Nihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat" Mooi kippenvelfilmpje: WK 2010 Zuid-Afrika - De hoogtepunten van Evert ten Napel __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Die Dekselse Evert.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind hem persoonlijk verschrikkelijk, ongeacht bij welke match hij commentaar geeft.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
"De messen zijn geslepen aan de Bosporus"
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
"Het Zwaard kan weer opgeborgen worden."
"50 meter vrije slag met Tuncay op kop" "Dit is iets voor Van den Hoogenband om zijn nieuwe pak uit te testen" Evert ging toen echt heerlijk los.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
van die beste uit Klazienaveen. __________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oja, dat was prachtig. Ook typisch Evert om dan te zeggen: "hiermee logenstraft Van Hooijdonk alle speculaties."
Het was jouw speculatie Evert! Of heb je even snel een peiling laten doen door Maurice de Hond? ![]() Evert
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
De bal is rond
|
Evert is ooit begonnen en was toendertijd niet altijd geliefd.
Gaandeweg heeft Evert het vak geleerd en was toen hij stopte 1 der beste voetbal commentatoren. De tegenwoordige voetbal commentatoren lullen er maar wat op los, het ene moment is de thuisclub de beste club om enegi minuten later de bezoekende partij alle lof toe te keren, er worden details verteld die nergens over gaan, het ene moment kruipt men in de huid van de trainer, vervolgens is men de speler zelf en enige momenten later is men om en dan dingen over spelregels te zeggen die werkelijk uit de duim ter plekke worden gezogen. Evert, bedankt, je was een kei. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Bij de 3-0 is het al een beetje de Evert die we tegenwoordig kennen.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Leuk dat filmpje in de OP, nooit mee gekregen om dat ik bij die wedstrijd was en dus niet op tv keek. Wat een geweldige wedstrijd was dat
Maar het topic gaat over Evert, goeie vent beter dan Frank Snoeks, Leo Driessen, Jeroen Gruter enzo. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Evert floot gisteren de wedstrijd van m'n broertje!
![]() Overigens geen hele uitzonderlijke verschijning, onze geliefde en verguisde cultheld is namelijk al jaren erelid van m'n jeugdcluppie, EFC '58. Komt regelmatig over de vloer, in tegenstelling tot ikzelf overigens. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hoorde hem gisteren nog bij het skieen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik HAAT hem en zet meteen een koptelefoon op als ik 'm hoor.
Maar dat willen jullie in dit topic vast niet horen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Goeie genade wat een nieuws. Doet die ook nog steeds het commentaar met jaja Youri bij Fifa dit jaar?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hij zet een tackle in!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgend jaar gewoon weer bij het EK
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Deze mag natuurlijk niet ontbreken. Wat een nare wat een vervelende Braziliaan. Een man die de wedstrijd niet aanvoelt, die niet weet wat de Derby der Lage Landen inhoudt, die de sfeer van Holland - België niet kent. Het mag niet, het zal niet... vandaag in Orlando. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Goeie genade Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen! Die Gomis is gevaarlijk op iedere grasspriet. En die grensrechter, dat was een boefie vroeger hoor net als Ben Haverkort. Wat een vreselijke man die Manuel De Sousa Neves Moreira de Sousa .Kan die niet vannacht nog terug op het vliegtuig terug naar Portugal? wat een ergerlijke scheidsrechter is dat. Zo'n man hoort niet op dit toernooi thuis. Dat is hard maar ik zeg het gewoon.
Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Volgende keer Mounir El Hamdaoui, koning van het één keer raken maar opstellen. Het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam. Van die beste uit Bloemfontein. __________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dit maakt deze avond een heel klein beetje beter te verteren.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik mis de Houdini-act Evert
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Toch nog een glimlachje op deze avond
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
En Tomba
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Al weet ik niet met wie je die vergelijking kon maken...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Goeie genade Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen! Het is een Houdini act Die Gomis is gevaarlijk op iedere grasspriet. En die grensrechter, dat was een boefie vroeger hoor net als Ben Haverkort. Wat een vreselijke man die Manuel De Sousa Neves Moreira de Sousa .Kan die niet vannacht nog terug op het vliegtuig terug naar Portugal? wat een ergerlijke scheidsrechter is dat. Zo'n man hoort niet op dit toernooi thuis. Dat is hard maar ik zeg het gewoon.
Je moet de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is. Volgende keer Mounir El Hamdaoui, koning van het één keer raken maar opstellen. Die heeft een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes! Het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam. Van die beste uit Bloemfontein. __________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wijntje, blokje kaas?
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Evert ten Napel: Geliefd, verguisd. C'est passé voor Evert.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|