![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Vandaag 11 jaar geleden, bizarre ontknoping van het meest prestigieuze toernooi voor clubs.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Met Beckenbauer toch die in de lift stond bij 1-0 om ook bij de prijsuitreiking te zijn, maar toen hij uitstapte het inmiddels 1-2 was.
En een huilende Kuffour, slaand op de grond. Carsten Jancker ook janken als een gek. Mooie beelden waren dat toen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legendarisch commentaar ook van Tyldesley.
Ik zat vanochtend toevallig naar het filmpje te kijken zonder het besef dat het precies 11 jaar geleden is. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Raimond van der Gouw toch mooi een Europa Cup 1 op z'n conto staan.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Echt, je zou dit maar mee hebben gemaakt als fan (zowel Bayern als ManUtd)..
Btw, klein foutje in de OP:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=z6fqa...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=a3vsiUaj6GM Ik heb toen moeten huilen. Ik was voor de duitsers __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hehe, vooral de op de grond meppende Kuffour zal ik nooit vergeten, hahaha!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Toen was ik al voor Bayern!!!
Ze wonnen de Treble maar hoe anders had het kunnen zijn. Arsenal verloor de voorlaatste wedstrijd van Leeds waardoor ze kampioen werden. Bergkamp miste in blessuretijd een pingel in de halve finale tegen Man Utd en Man Utd won de replay en Bayern die het zo weggaf. Wat ligt alles of niets toch dicht bij elkaar. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Een van de meest vette wedstrijden ooit.
ongelofelijk, zo'n ontknoping krijg je dus nooit meer. 2x scoren in blessuretijd en de hele wedatrijd kantelen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heerlijk die beelden van die verslagen Duitsers
. En dan Schmeichel met z'n radslag .
|
|
|