|
|
#1 |
|
|
Wat een wedstrijd was dat he. Twee grote teams die elkaar afslachtten. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kaarten.
En Figo Deco ![]() Heitinga die de bal niet teruggaf ![]() Kan er nog steeds kwaad om worden. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=uKXq7xcnkis
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
We hadden ze nog harder moeten schoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Boulah |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Je moet eens met Portugezen in discussie gaan over deze wedstrijd, daarbij verbleekt een topic over Feyenoord - Ajax.
![]() ja, ik heb het ervaren. Volgens hen hadden we het allemaal te danken aan Boulahrouz en daardoor waren de portugezen genoodzaakt zo smerig te spelen, normaal doen ze dat nooit. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kut wedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=2XJo3U3IgUY
nederland begon ermee trouwens. dat moeten we niet vergeten. van bommel en boularhouz __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
een historische wedstrijd trouwens. staat in de boeken als de battle of nuremberg
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
wat ons nekte was dat kuyt in de spits stond en geen van nistelrooy
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ze hadden die theatermakers nog veel harder moeten neertrappen
![]() Boulahrouz
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik begin bijna te trillen als ik weer aan deze wedstrijd denk.
Portugal ![]() Figo ![]() Deco ![]() Die kutkeeper ![]() Kuyt in de spits
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
ARGH
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het gekke is, tijdens die wedstrijd boeiden me die kaarten en overtredingen amper iets. Alleen met stijgende wanhoop zitten te wachten op de 1-1 die nooit kwam. Na de wedstrijd kwamen de teleurstelling, walging, verbijstering en frustratie samen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Cocu die nog op de lat schoot
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|