![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dat waren nog eens tijden.
Wat zien we tegenwoordig ook niet meer ?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
![]() Ballen met veters
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zwarte voetbalschoenen worden ook steeds zeldzamer.
Extreem korte broekjes, gelukkig. Zag van de week stukje van Arsenal - Manchester United uit de jaren'80. Dat broekje van Jesper Olsen, dat kan écht niet .
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Snorren.
Zoals de echte mannen ze hadden. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Berry van Aerle had een snor en bezorgde op een snorfiets de post.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zag afgelopen zondag Stekelenburg op nieuwe soort Adidas schoenen geloof ik. Leek een beetje op de klassieke Adidas schoenen (Mundial), maar het leek erop dat deze een mix hadden van modern en oud.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat ik ook wel mis, zijn voetballers met lang haar. Zijn er helaas veel te weinig van momenteel. Ze hebben nu bijna allemaal stekeltjes of helemaal een kale kop.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Genoeg lui die nu met zo'n haarbandje lopen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
En natuurlijk al die negers: Emanuelson, Anita, Davids, Burgzorg, Greene, Slijgard etc.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Broekjes tot net onder de heup, en keepers zonder handschoenen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik besloot vorig jaar op de training ook met zo'n kort broekje te trainen op een training. Ik was een bezienswaardigheid op de club die dag
Ineens hadden we meer dan 30 toeschouwers voor een tiental minuten die eigenlijk naar een doordeweekse wedstrijd van het eerste elftal keken, en dat voor een doodnormale training
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Zwart witte ballen, vierkante palen, scheidsrechters in het zwart.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|